Hebben ze tegenwoordig ook al bussen met sportchassisquote:Op maandag 8 maart 2010 18:50 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Een echte coureur met zijn sportchassis ziet daar een uitdaging in.
Misschien was TS wel ergens anders aan het trekken.quote:Op maandag 8 maart 2010 18:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dan is je auto onder de maat, want van een kuil in de weg raak je heul niet zomaar in de slip, tenzij je dom aan het stuur trekt..
Ja mang. Zet ik de TC uit.quote:Op maandag 8 maart 2010 18:50 schreef TheKC het volgende:
[..]
Hebben ze tegenwoordig ook al bussen met sportchassis
Heb rij ervaring zat, en er zitten pas nieuwe bandjes onder.quote:Op maandag 8 maart 2010 18:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dan is je auto onder de maat, want van een kuil in de weg raak je heul niet zomaar in de slip, tenzij je dom aan het stuur trekt..
Overvallen door onkunde! HA HAquote:
zo en zo, soberzoquote:Op maandag 8 maart 2010 18:54 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Soberzo nogwel, die had ik nog niet gezien
En de verantwoordelijken blijven maar in hun zetel.quote:Op maandag 8 maart 2010 18:54 schreef banaantjeEE het volgende:
Slechte infrastructuur is een feit. Check de treinramp.
Dan moest TS nog via Anderlecht en Kuregem rijden.quote:Op maandag 8 maart 2010 18:52 schreef banaantjeEE het volgende:
België = crap sowieso
Ben je niet overvallen geweest TS?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 maart 2010 20:28 schreef WillFerrell het volgende:
Crapuul.
Natte nekken gelul man.Misschien moet je van het jaar nog een bezoek brengen aan die twee wijken. Dan zie je dat ik geen grap maak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik loller om het woord. Ik ga niet in België komen, ben je helemaal gek.quote:Op maandag 8 maart 2010 20:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Misschien moet je van het jaar nog een bezoek brengen aan die twee wijken. Dan zie je dat ik geen grap maak.
Laatst werden in Anderlecht nog AK-47's afgevuurd op de politie...quote:Op maandag 8 maart 2010 20:38 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik loller om het woord. Ik ga niet in België komen, ben je helemaal gek.
Jonge mang, kom hier in de ghetto.quote:Op maandag 8 maart 2010 20:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Laatst werden in Anderlecht nog AK-47's afgevuurd op de politie...
Heeft jouw bus ook kogelvrij glas?quote:Op maandag 8 maart 2010 20:41 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Jonge mang, kom hier in de ghetto.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |