Gedachte, wens is uw vaderquote:

Joepie...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:04 schreef Pearlbitch het volgende:
Johan hoorde vannacht gestommel in huis en ging er op af met een honkbalknuppel. Hij zag net op tijd dat het Alsido was die terugkwam.

Jammerquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:04 schreef Pearlbitch het volgende:
Johan hoorde vannacht gestommel in huis en ging er op af met een honkbalknuppel. Hij zag net op tijd dat het Alsido was die terugkwam.

En weer zo'n natte wind.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:02 schreef Toverheks het volgende:
lees net op de chat dat Johan alles gaat omtoveren voor het aankomende WK voetbal, dus heel SV wordt oranje. Leuk

als ik er nu eens zo over nadenk, in Juni is pas WK, redden ze niet in de toko, dan is de toko al ter ziele.quote:

Misschien heeft Piet de Jong wel wat anders te doenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:45 schreef Chanel5 het volgende:
De instellingen van het geluid schijnt Pete Young doorgegeven te hebben aan Leo, Leo weg instellingen weg?
Ze hopen dat Pete eerder wil komen.
Tja

Dus dat Leo weg is, is niet in goede harmonie gegaan.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:45 schreef Chanel5 het volgende:
De instellingen van het geluid schijnt Pete Young doorgegeven te hebben aan Leo, Leo weg instellingen weg?
Tja

Het gaat Johan echt nog wel lukken om ook de laatste vrijwilligers weg te jagen hoor. Zo stoer als hij gisteren deed over het vertrek van Leo en over dat hij de baas is en doet wat hij wil... Misschien dat de wanhopigen (Liesbeth, Alsido, Twiki) nog wat langer blijven, maar alle enthousiaste mensen houden het zonder aanmoediging en een luisterend oor echt niet vol.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:45 schreef Chanel5 het volgende:
Tja

Ja mij ook.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:47 schreef shomila het volgende:
[..]
Dus dat Leo weg is, is niet in goede harmonie gegaan.
Anders bel je toch gewoon even Leo om het te vragen lijkt mij.

Twiki had al aangegeven er niet tegen te kunnen als Johan ongenuanceerd tekeer gaat.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Het gaat Johan echt nog wel lukken om ook de laatste vrijwilligers weg te jagen hoor. Zo stoer als hij gisteren deed over het vertrek van Leo en over dat hij de baas is en doet wat hij wil... Misschien dat de wanhopigen (Liesbeth, Alsido, Twiki) nog wat langer blijven, maar alle enthousiaste mensen houden het zonder aanmoediging en een luisterend oor echt niet vol.

ja jaquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien heeft Piet de Jong wel wat anders te doen

Het tekeer gaan lijkt me niet eens het grootste probleem. Iedere keer dat 'het is mijn geld' en 'ik doe wat ik wil want ik ben de baas' lijkt me ook niet bevorderlijk voor het moreel.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:56 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Twiki had al aangegeven er niet tegen te kunnen als Johan ongenuanceerd tekeer gaat.

Haha. Liesbeth blijft nog wel even zitten hoor zitten tot de boel op slot gaat hoor.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Straks hebben ze een manager maar zijn er geen mensen meer om te managen

Ik heb collega's die altijd gelijk hebben als ze met "ondergeschikten" een meningsverschil hebben, ook als ze dat niet hebben claimen ze dat toch, puur omdat ze de baas zijn. Dat is zo dom, daar doe je jezelf zo tekort mee.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Het tekeer gaan lijkt me niet eens het grootste probleem. Iedere keer dat 'het is mijn geld' en 'ik doe wat ik wil want ik ben de baas' lijkt me ook niet bevorderlijk voor het moreel.

En als ie dan nog capabel was, maar dat is ie niet en hulp accepteert ie ook niet, dus gedoemd te mislukken.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Het tekeer gaan lijkt me niet eens het grootste probleem. Iedere keer dat 'het is mijn geld' en 'ik doe wat ik wil want ik ben de baas' lijkt me ook niet bevorderlijk voor het moreel.

Ik ken het type. Johan heeft 'gelijk' omdat het zijn geld is. Als je hem gisteren voor de chat zag zitten, een en al opstandigheid richting Leo en kijkers. Dat is het slechtste gelijk dat je kunt hebben.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb collega's die altijd gelijk hebben als ze met "ondergeschikten" een meningsverschil hebben, ook als ze dat niet hebben claimen ze dat toch, puur omdat ze de baas zijn. Dat is zo dom, daar doe je jezelf zo tekort mee.

Echt hè, ik zou zeggen zoek het dan ook lekker zelf uit.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:57 schreef Disana het volgende:
[..]

"Ik heb er geen verstand van maar als je het niet met me eens bent, ga je maar weg."quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
En als ie dan nog capabel was, maar dat is ie niet en hulp accepteert ie ook niet, dus gedoemd te mislukken.

Maar wel de schone schijn ophouden, want nu is het geluid er weer af en worden er kennelijk dingen gezegd die wij als het gewone klootjesvolk niet mogen horen.quote:

Hij is nu echt een gedreven medewerker kwijt, hoe zonde is dat. Aan zo'n Twiki heb je niks, die hangt voornamelijk interessant kijkend rond, Alsido is alleen maar onhandig en bazig, en Liesbeth... tja.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
En als ie dan nog capabel was, maar dat is ie niet en hulp accepteert ie ook niet, dus gedoemd te mislukken.

quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Dus? Het was weer een dolle ochtend gevuld met leuke programma's en opzienbarende ontwikkelingen?

Ik heb er een stukje van gezien. Ik hoorde een vals ondertoontje als het over Leo ging.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ken het type. Johan heeft 'gelijk' omdat het zijn geld is. Als je hem gisteren voor de chat zag zitten, een en al opstandigheid richting Leo en kijkers. Dat is het slechtste gelijk dat je kunt hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |