Een ander heeft het altijd gedaan.quote:Op maandag 8 maart 2010 20:09 schreef beequeen het volgende:
Volgens Johan heeft iemand aan de bekabeling gezeten. Ze krijgen de dvd niet opgestart.
Ik lach in mijn vuistje, mag dat?
Het is zoals ik vanmiddag ook al zei: Johan denkt dat alles vanzelf gaatquote:Op maandag 8 maart 2010 20:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Na een half uur proberen is het nog steeds niet gelukt het dvd-tje op de stream te schakelen. Het werkt niet, volgens Johan en hij hoopt dat het zometeen wel werkt. Kijk, dat is nog eens denken in oplossingen!
Die filmpjes van Eddy Wally met z'n eigen camera zijn hilarischquote:Op maandag 8 maart 2010 20:18 schreef Dementor het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is wonderschoon he deze nieuwe technologie.
Vooral gebrek aan een betere Nederlandstalige stream.quote:Op maandag 8 maart 2010 20:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wees nou eens eerlijk, kritiek leverend, al dan niet onderbouwd, toch blijft de vaste groep terugkeren. Tis allemaal kut en doodsaai, hele dag een lege bar, En toch blijft het op een onverklaarbare manier toch boeien. Mensen lopen weg, komen soms ook weer terug, cahtters gaan de hond uit laten en als ze weer thuis zijn zetten ze de chat weer aan![]()
KutstreamEffe kijken wat er vandaag weer kut aan is
enzo
![]()
Bij de weg, Mooie ava Ian_Nick
Kijk er ook al naar sinds gisteren Dementorquote:Op maandag 8 maart 2010 20:22 schreef Dementor het volgende:
[..]
Vooral gebrek aan een betere Nederlandstalige stream.
http://www.ificandream.com blaast de boel helemaal weg maar moet nog echt beginnen.
Deze bedoel je? vlak na de "Dan ga je maar pleiite.." ?quote:Op maandag 8 maart 2010 20:10 schreef Toverheks het volgende:
zeg net op de chat, wat een hoofd hij kijkt echt of hij oorlog met iemand wil.
Maak er ff een cap van Channel of PB.
Echt Het zonnetje in huis
Eddy Roelsquote:Op maandag 8 maart 2010 20:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die filmpjes van Eddy Wally met z'n eigen camera zijn hilarisch
Ik kijk sinds vanochtend, maar ik vind er maar weinig te beleven. Als je zelf wil schakelen gaat het supertraag. Ook buffert het hier behoorlijk zo nu en dan.quote:Op maandag 8 maart 2010 20:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
Off-topic, maar toch, ter illustratie:
[ afbeelding ]
Onze Koningin heeft gelijk.. de Jeugd komt nergens meer.. deze hier op de bank had volgens Bea toch écht allang uit neuken moeten wezen met d'r vriendjes!!quote:Op maandag 8 maart 2010 20:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
Off-topic, maar toch, ter illustratie:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 maart 2010 20:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Deze bedoel je? vlak na de "Dan ga je maar pleiite.." ?
[ link | afbeelding ]
Je moet er wel rekening mee houden dat het daar 9 uur vroeger is dan hier!quote:Op maandag 8 maart 2010 20:41 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik kijk sinds vanochtend, maar ik vind er maar weinig te beleven. Als je zelf wil schakelen gaat het supertraag. Ook buffert het hier behoorlijk zo nu en dan.
Ja, snap ik, maar dat betekent dat het vooral 's nachts leuk is. Dan ga ik het niet volgen maar misschien af en toe kijken als ik niet kan slapen. En ik vind de site irritant traag. En de buffers, maar dat kan aan hier liggen natuurlijk.quote:Op maandag 8 maart 2010 20:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je moet er wel rekening mee houden dat het daar 9 uur vroeger is dan hier!
Moet je maar eens kijken op taakbeheer-prestaties. Hakt er flink in.quote:Op maandag 8 maart 2010 20:51 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, snap ik, maar dat betekent dat het vooral 's nachts leuk is. Dan ga ik het niet volgen maar misschien af en toe kijken als ik niet kan slapen. En ik vind de site irritant traag. En de buffers, maar dat kan aan hier liggen natuurlijk.
Copycatquote:Op maandag 8 maart 2010 20:53 schreef 5thencounter het volgende:
Krijg nâh tietehh.. Johan heeft een nieuwe stagiare..?![]()
[ link | afbeelding ]
Ik ga er m'n tijd niet aan verspillen. Het is een grote faal. Met bedtijd gaan de streams in de slaapkamer op zwart.quote:Op maandag 8 maart 2010 20:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je moet er wel rekening mee houden dat het daar 9 uur vroeger is dan hier!
Heb jij zo'n behoefte om Liesbeth en Alsido in bed te zien liggen? Valt me van je tegen.quote:Op maandag 8 maart 2010 23:08 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik ga er m'n tijd niet aan verspillen. Het is een grote faal.
Met bedtijd gaan de streams in de slaapkamer op zwart.
Samen of afzonderlijk? Of maakt dat geen verschil?quote:Op maandag 8 maart 2010 23:17 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Heb jij zo'n behoefte om Liesbeth en Alsido in bed te zien liggen? Valt me van je tegen.
Haha.. Ik had het over de streams van If I Can Dream..quote:Op maandag 8 maart 2010 23:17 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Heb jij zo'n behoefte om Liesbeth en Alsido in bed te zien liggen? Valt me van je tegen.
Stel je voor.quote:Op maandag 8 maart 2010 23:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ga er m'n tijd niet aan verspillen. Het is een grote faal. Met bedtijd gaan de streams in de slaapkamer op zwart.
Zit je lekker op je zwarte wolkje?quote:Op maandag 8 maart 2010 23:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ga er m'n tijd niet aan verspillen. Het is een grote faal. Met bedtijd gaan de streams in de slaapkamer op zwart.
Ja wat?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |