ok, dus je hebt wel veel zelf vertrouwenquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:33 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik dat zo voel hé, niet dat ik het ben!

Is dat niet aantrekkelijk?quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:41 schreef Opkloter het volgende:
[..]
ok, dus je hebt wel veel zelf vertrouwen

ik snap wat u bedoeld, ik vind het ook mooier staan, ook omdat de reet van een vrouw dan nog mooier wordquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:54 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Is dat niet aantrekkelijk?
Ik bedoel dus dat ik me gewoon veel meer sexy voel op hoge hakken dan met een stel gympies. Niet dat ik mezelf God's gift to men waan. (Al zou het laatste soms wel prettig zijn om te denken).

Natuurlijk is dat mooier. Gympies zijn sowieso vaak erg oncharmant... Hakken daarentegen nietquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:54 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Is dat niet aantrekkelijk?
Ik bedoel dus dat ik me gewoon veel meer sexy voel op hoge hakken dan met een stel gympies. Niet dat ik mezelf God's gift to men waan. (Al zou het laatste soms wel prettig zijn om te denken).

Maar ik hoorde uit betrouwbare bronnen dat de afwisseling van hakken naar gympies/ballerinas ook wel welkom is. Op flatjes voelen vrouwen zich meer verbonden met de stoep en de straat ofzoquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:44 schreef mr_t88 het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat mooier. Gympies zijn sowieso vaak erg oncharmant... Hakken daarentegen nietEn we zouden echt bewijs nodig hebben om te zien hoe sexy jij je zou voelen op hakken haha
![]()

En elk steentje voelen en onregelmatigheid voelen?quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:06 schreef Schenkstroop het volgende:
Op flatjes voelen vrouwen zich meer verbonden met de stoep en de straat ofzoalsof je bijna op blote voeten loopt. Dat moet ook wel heerlijk zijn afentoe.

Geil.quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:17 schreef Ladylicious het volgende:
Maar dan gewoon in het zwart ipv die malle print.

HAHAquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:59 schreef LordFuzzlesworth het volgende:
Schenkstroop, je krijgt nooit seks. Stop eens met lastigvallen van meisjes.

ik vind die niet mooi. Zulke modellen koop je bij de van haren of de axxi denk ik. "snakeprint" oogt heel cheap.quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:17 schreef Ladylicious het volgende:
[ afbeelding ]

Daarom dus ook zwartquote:Op zondag 18 april 2010 20:41 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
ik vind die niet mooi. Zulke modellen koop je bij de van haren of de axxi denk ik. "snakeprint" oogt heel cheap.

Omg...quote:Op zondag 18 april 2010 22:00 schreef Chivez het volgende:
Site met hele mooie high heels:
http://www.heels.com/shoes-for/party-girl

quote:Op zondag 18 april 2010 22:40 schreef Laydina het volgende:
Ik ben niet zo van het online kopen van schoenen.. daarvoor moet ik ze toch echt aangepast hebben.

gwoon wat random pics daarvan, nieuwe.......quote:Op maandag 19 april 2010 10:56 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ik heb zowat al m'n (mooie) schoenen gepost

zoiets ongeveer:quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:17 schreef Ladylicious het volgende:
[ afbeelding ]
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |