abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78904532
Tja, ik heb zelf een gruwelijke hekel aan al die hondenbezitters die hun hond laten loslopen en overal laten schijten. Prima dat daar tegen opgetreden wordt. Ik heb alleen óók een probleem met het feit dat er dan niet opgetreden wordt tegen wat moeilijker uitziende overtreders en de overlast in de wijk.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  maandag 8 maart 2010 @ 20:17:15 #27
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_78905200
Ik vind ook dat honden gewoon aangelijnd moeten worden. Zeker omdat ze overal schijten. Pas liet hier een man zijn hond schijten in het park (waar altijd de kinderen spelen en gewoon op blote voeten lopen (in de zomer dan)).
Ik zeg tegen die man: "Leuk hoor! Zo'n bruine verrassing hier verstoppen"
Zegt hij:"Dat is toch mijn zaak"
Ik:"Op het moment dat mijn kinderen onder de poep thuiskomen en ik het moet afpoetsen is het mijn zaak."
Heb ik hem het laten oppakken en in en container laten gooien!

Dat is nog het enige voordeel als de moslims het hier te vertellen hebben: dan gaan de honden de bebouwde kom uit.

Maar ik vind het ook wel raar dat zwaardere vergrijpen vaak genegeerd worden. In Amsterdam zag ik een dealer open en bloot overdag bij een brug staan dealen. En op nog geen 200 meter afstand stond politie! Nu wilde ik niet helemaal als het boertje van buiten overkomen om die agenten hierop te verwittigen, maar ik snap wel dat je het onterecht vindt als je wél een boete krijgt omdat je 20 minuten te lang geparkeerd staat.
The End Times are wild
  maandag 8 maart 2010 @ 20:31:41 #28
291997 Schiphol
Gaarne profiel verwijderen
pi_78906032
quote:
Op maandag 8 maart 2010 16:22 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Bron

Schetst dit niet precies wat er mis is in Nederland? Volkomen verkeerde prioriteiten, geld vangen bij makkelijk te pakken groepen, maar ondertussen niets doen aan echte problemen.
We zeggen toch niets voor niets: 'ga toch boeven vangen'?
De gewone man/vrouw wordt gepakt, maar zodra de situatie bedreigend wordt dan durven ze niets te doen. Het volk heeft allang geen respect meer voor de 'macht', maar dat is ook omdat de 'macht' hun macht laten gelden over de rug van de mensen die nog enig fatsoen in hun lijf hebben.
Gaarne profiel verwijderen
  maandag 8 maart 2010 @ 20:43:07 #29
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_78906594
quote:
Op maandag 8 maart 2010 20:05 schreef Mwanatabu het volgende:
Tja, ik heb zelf een gruwelijke hekel aan al die hondenbezitters die hun hond laten loslopen en overal laten schijten. Prima dat daar tegen opgetreden wordt. Ik heb alleen óók een probleem met het feit dat er dan niet opgetreden wordt tegen wat moeilijker uitziende overtreders en de overlast in de wijk.
Feitelijk heb ik ook een hekel aan loslopend tuig met honden die overal hun behoefte mogen doen, speciaal op die mooie trapveldjes waar zelfs ik op mijn gevorderde leeftijd met zeer incidenteel bezoek met grote regelmaat vieze schoenen opdoe. Maar dit is natuurlijk klein bier in vergelijking met de echte problemen. Het is dan ook stuitend dat dit wel wordt aangepakt, maar dat zaken als fietsendiefstal/mishandeling etc etc gewoon wordt gedoogd. Op de lange duur gaat dit pad rechtstreeks richting revolutie.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')