Ik was al van plan PvdA te stemmen... al twijfelde ik nog tussen de D'66 en de PvdA..quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tja, ik was al voornemens om op GL te stemmen. Nu wacht ik de campagne eerst maar eens af.
[..]
Ik hoop met je mee. Je moet er niet aan denken dat hij nog een keer MP gaat worden.quote:Ik mag toch hopen dat het CDA gaat verliezen door het aanblijven van JPB.
[..]
Ik ook, zou wel een keer leuk zijn voor ze.quote:Ik gun het Twente wel.
Ik vond D66 veel minder sterk ten tijde van de kabinetscrisis dan GL.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik was al van plan PvdA te stemmen... al twijfelde ik nog tussen de D'66 en de PvdA..
Het CDA moest maar eens een tijdje in de oppositie. De jaren 50 zijn voorbij, laten we die aub niet meer terughalen.quote:[..]
Ik hoop met je mee. Je moet er niet aan denken dat hij nog een keer MP gaat worden.Alhoewel Wilders ook echt geen optie is.
Wordt vast een leuk feestjequote:[..]
Ik ook, zou wel een keer leuk zijn voor ze.
Ik ben een Ajacied.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Eigenlijk ben ik voor FC Groningen maar die kunnen dit jaar al geen kampioen meer worden.
Dit weekend Ajax-PSV, dat wordt een belangrijke wedstrijd.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben een Ajacied.
Maar Twente mag het van me worden.
Alles beter dan PSV
Ajax kan op één punt van PSV komen als ze winnen. 6 punten op Twente.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dit weekend Ajax-PSV, dat wordt een belangrijke wedstrijd.
Dat vond ik ook wel. Femke was erg goed....quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vond D66 veel minder sterk ten tijde van de kabinetscrisis dan GL.
[..]
Precies!!quote:Het CDA moest maar eens een tijdje in de oppositie. De jaren 50 zijn voorbij, laten we die aub niet meer terughalen.
[..]
Zeker weten, leuk voor Twan ook.quote:Wordt vast een leuk feestje
Ik stemde de laatste verkiezingen linkser dan de PVDA. Bleken verloren stemmen te zijn. SP zal ik nooit meer op stemmen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat vond ik ook wel. Femke was erg goed....
Fijn weekend, Diaanquote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:14 schreef Diaan73 het volgende:
Anyway... ik ga afsluiten en richting trein.
Grote kans dat ik je voorbeeld volg. Job Cohen vind ik een echte staatsman, een man die boven de partijen staat.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:24 schreef tong80 het volgende:
Ik ga terug naar de PVDA. Mede door Job Cohen.
Eén van tweeën is genoeg voor mij en daarmee bedoel ik niet Ajax.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:49 schreef peaceman het volgende:
Ajax kampioen en Job Cohen premier van Nederland... Hopelijk is het geen droom.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Eén van tweeën is genoeg voor mij en daarmee bedoel ik niet Ajax.
Tja, als je niet van voetbal houdt...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Eén van tweeën is genoeg voor mij en daarmee bedoel ik niet Ajax.
Ik spaar wel de voetbalplaatjesquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja, als je niet van voetbal houdt...
Ik spaar ze voor m'n nichtje. M'n broer had geen zin om nog een jaar zelfs zijn groente verplicht bij de AH te moeten halen.quote:
De actie is al voorbij... ik heb nog wel plaatjes over, Twan heeft zn boek vol.quote:
Jaja, en ondertussen had ik allang van Gellius begrepen dat jij ook achter het hek stond om plaatjes te scoren... tussen de kinderen.. je zou bijna denken dat je iets deed bij de katholieke kerk...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik spaar ze voor m'n nichtje. M'n broer had geen zin om nog een jaar zelfs zijn groente verplicht bij de AH te moeten halen.
En Lennon z'n broek vol?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
De actie is al voorbij... ik heb nog wel plaatjes over, Twan heeft zn boek vol.
Gellius doet z'n boodschappen tegenwoordig in Oud-Zuid bij het groente-atelier, broodboetiek en de vleesartiest.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Jaja, en ondertussen had ik allang van Gellius begrepen dat jij ook achter het hek stond om plaatjes te scoren... tussen de kinderen..
Mijn volk heeft Bonifatius vermoord, is dat niet genoeg?quote:je zou bijna denken dat je iets deed bij de katholieke kerk...
Daar zijn de meningen over verdeeld. Er zijn aanwijzingen dat dat bij Duinkerken gebeurd is.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Mijn volk heeft Bonifatius vermoord, is dat niet genoeg?
De naam ken je ook echt wel hoor...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:40 schreef Wickedangel het volgende:
Daar is ie weer, ome Vos![]()
Het gekke is dat ie me wel bekend voorkomt.
Dat is geen antwoord op mijn vraag.quote:
Vos is zn achternaam....quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag.
Vooral zo doorgaan, dan wordt ie nooit geraden hè
Zo ben ik hè??quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Kijk, aan je vrouw heb ik wél wat, peaceman.
Dat is inderdaad opmerkelijkquote:
Verhuurd tot half 1quote:
Dat is helemaal niet fijn joh. Heerlijk om in een koud bed te gaan liggen.quote:
Nee, dat is smerigquote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:21 schreef Diaan73 het volgende:
Dat is helemaal niet fijn joh.
Fris, in ieder geval.quote:Heerlijk om in een koud bed te gaan liggen.![]()
Dank je.quote:WA ik ga even voor je checken of meneer Indisch bloed heeft...
Aha, ja dat meende ik te zien.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:22 schreef Diaan73 het volgende:
Meneer is geboren in Nederlands-Indië....
Nu wel...quote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:23 schreef peaceman het volgende:
Weet Wicked nog steeds niet dat het Edgar Vos is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |