Dat is afgeschaft.....quote:
Ja het leven gaat snel in deze wereldstadquote:
Die had je zelf toch al beantwoord? Captain Sensible.quote:
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Die had je zelf toch al beantwoord? Captain Sensible.
Ik zie nu trouwens dat de naam ook in de URL staat
Komt er vandaag nog een hintje denk je ?quote:
Voor 18:00 uur zeker niet, misschien vanavond. Ik zal het hem dan even vragen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Komt er vandaag nog een hintje denk je ?
Ok deal maar na 18.00 uur ben ik niet meer on line.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Voor 18:00 uur zeker niet, misschien vanavond. Ik zal het hem dan even vragen.
heb je tegenwoordig ook een sociaal leven naast Fok! ??quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok deal maar na 18.00 uur ben ik niet meer on line.
Daar gaat je beeld van Tong
Altijd al gehad.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
heb je tegenwoordig ook een sociaal leven naast Fok! ??
Okay, er zit dus een heel beleid achter.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Altijd al gehad.
Ik post nooit meer dan 4 uur achter elkaar en meestal pas na vijfen. Als ik meer post op een dag zit er vaak een paar uur tussen.
Niet doorvertellen hoor. De mythe moet blijven bestaan
Of Lowieke....quote:
Ik werkte ooit van 7 tot kwart over drie.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay, er zit dus een heel beleid achter.My lips are sealed.....
Ik had mailcontact met Peace en moest dit plaatsen:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik werkte ooit van 7 tot kwart over drie.
Als ik me aanmeldde om 6 uur vroegen ze ben je nog wakker ? Ik zei ja.
Kwam ik om half vier weer on line vroegen ze, je bent er vroeg uit vandaag. Zei ik 'ja ik had in bed niks meer te doen.'
quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik werkte ooit van 7 tot kwart over drie.
Als ik me aanmeldde om 6 uur vroegen ze ben je nog wakker ? Ik zei ja.
Kwam ik om half vier weer on line vroegen ze, je bent er vroeg uit vandaag. Zei ik 'ja ik had in bed niks meer te doen.'
Dan is hij nachtwaker...quote:
Ik was inmiddels al weg....quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:02 schreef tong80 het volgende:
Tot morgen Diaan.
M'n 4 uur zitten er weer op
Werd toch nog vandaag.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik was inmiddels al weg....
Tot morgen Tong!!
quote:
Meneer de Vos?quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:11 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen....![]()
NOg niemand die Vos geraden?
Lowieke?quote:
Jantje Vos?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:24 schreef Diaan73 het volgende:
Nee, niet De Vos... gewoon Vos.
Peaceman heeft het me inmiddels verklapt.
Zeker een verlies voor de stad maar een aanwinst voor het land, daarover waren we het al eerder eens.quote:Scrut, wat een verlies voor jullie mooie stad... maar wel een aanwinst voor het hele land. Tenminste, dat vind ik dan hè?
Nee joh...quote:
Hadden wij het er al over geha dan??quote:Zeker een verlies voor de stad maar een aanwinst voor het land, daarover waren we het al eerder eens.
Ja, een paar maanden geleden hadden we het al eens over Cohen als gedroomde minister-president.quote:
Goed. Ik ben nog wel een beetje lui, ik moet op zoek naar m'n eigen lurven en kladden. Hoe is 't in Enschede?quote:Hoe gaat het met je? Lang niet "gesproken".
Ow ja, dat is ook zo... was het alweer bijna vergeten. Misschien komt onze "wens" nog uit!!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, een paar maanden geleden hadden we het al eens over Cohen als gedroomde minister-president.
[..]
Is het wel vol te houden nu.quote:Goed. Ik ben nog wel een beetje lui, ik moet op zoek naar m'n eigen lurven en kladden. Hoe is 't in Enschede?
Ik hoop op een PvdA, GL, D66, VVD coalitie met Cohen als MP.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow ja, dat is ook zo... was het alweer bijna vergeten. Misschien komt onze "wens" nog uit!!![]()
En FC Twente op de eerste plek natuurlijkquote:[..]
Is het wel vol te houden nu.
Het gebruikelijke... goed, af en toe wat verkoudheidjes/griepjes. Lennon volop aan het lachen, druk met leren lopen en Twan die volgende week alweer 8 jaar wordt. Kleine jongetjes worden (te) snel groot.
Daar teken ik ook voor!!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik hoop op een PvdA, GL, D66, VVD coalitie met Cohen als MP.
[..]
Yeps, al is daar thuis nogal wat "strijd" over... Peace is voor Ajax en Twan voor Twente...quote:En FC Twente op de eerste plek natuurlijk
In de laatste peilingen stond die coalitie op 75. Dat gaat er nog om spannen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daar teken ik ook voor!!Zo moeilijk hoeft het niet te zijn...
![]()
OMG als PSV dan maar geen kampioen wordt.quote:[..]
Yeps, al is daar thuis nogal wat "strijd" over... Peace is voor Ajax en Twan voor Twente...
Ik denk de PvdA wel stemmen gaat trekken met Job Cohen als lijsttrekker... ik hoop dat de CDA zakt door het vertrek van Eurlings. De tijd zal het echter leren...Ik denk dat het wel spannend gaat worden.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In de laatste peilingen stond die coalitie op 75. Dat gaat er nog om spannen.
[..]
Daar zijn ze het allebei WEL overeens... PSV mag geen kampioen worden!!quote:OMG als PSV dan maar geen kampioen wordt.
Tja, ik was al voornemens om op GL te stemmen. Nu wacht ik de campagne eerst maar eens af.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik denk de PvdA wel stemmen gaat trekken met Job Cohen als lijsttrekker...
Ik mag toch hopen dat het CDA gaat verliezen door het aanblijven van JPB.quote:ik hoop dat de CDA zakt door het vertrek van Eurlings. De tijd zal het echter leren...Ik denk dat het wel spannend gaat worden.
Ik gun het Twente wel.quote:[..]
Daar zijn ze het allebei WEL overeens... PSV mag geen kampioen worden!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |