Spreek betreffende user en zelf op aan, staat een stuk symphatieker en geeft de modjes meer tijd om jouw bagger op te ruimen.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:28 schreef AdvancedPower het volgende:
Trouwens ik zal eens even een TR doen. Want die topics van jou gaan nergens meer over...
´quote:Op maandag 8 maart 2010 15:29 schreef zovty het volgende:
[..]
Hoezo? Gaan ze bommen gooien op palestina omdat er een palestijn verkeerd geparkeerd stond?
Ik bagger niet.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:30 schreef zovty het volgende:
[..]
Spreek betreffende user en zelf op aan, staat een stuk symphatieker en geeft de modjes meer tijd om jouw bagger op te ruimen.
Een TR ?quote:Op maandag 8 maart 2010 15:28 schreef AdvancedPower het volgende:
Trouwens ik zal eens even een TR doen. Want die topics van jou gaan nergens meer over...
Daar zijn ook cartoons van gemaakt, dat heet hentai, dat betekent weer hoer in het Japansquote:Op maandag 8 maart 2010 15:42 schreef BlueMage het volgende:
Die vrouw die dat scheef had een relatie met twee andere vrouwen ofzoiets, lesbische triootjes, iig.
Echt waarquote:Op maandag 8 maart 2010 15:49 schreef Vengerr het volgende:
Hij was zo klein door een chagrijnige kabouter die Toverkracht bleek te hebben.
Maar To was het er niet mee eens.
Neen hij was een hele normale jongen die het leuk vond om boerderijdieren te schoppen vanuit de filosofie dat eenden en ganzen niet kunnen terugschoppen met die korte pootjes.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Echt waar?!?
Nils is zelf toch een kabouter, vandaar dat hij zo klein is ?
jij bnt ook hel leukquote:Op maandag 8 maart 2010 17:35 schreef marcelroubos341966 het volgende:
leuken teke film hoor heel luek
Svenska :3 mits je vrouwelijk ben.quote:Op maandag 8 maart 2010 17:39 schreef Charmedmatzzie het volgende:
Holgersson is gewoon een achternaam.
Iedereen heet Petersson, Larsson, Svensson is Zweden... sson is als in de zoon van..
Je hebt ook wel Nederlschers genaamd Jan Pieterszoon.
Holger was gewoon een over over over overgrootpapa van Nils, geen hoer, want dat is idd gewoon HORA
Matzzie weet dat eftersom hon talar lite svensk![]()
Of gewoon Pietersen, Janssen, wat volgens mij verbasteringen zijn.quote:Op maandag 8 maart 2010 17:39 schreef Charmedmatzzie het volgende:
Je hebt ook wel Nederlschers genaamd Jan Pieterszoon.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |