Fuck, dus ik moet eigenlijk nog even naar de dierenwinkel?quote:Op maandag 8 maart 2010 16:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, daar zijn lieve zachte kattenborsteltjes voor
Mijn katten doen er een moord voorquote:Op maandag 8 maart 2010 16:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Fuck, dus ik moet eigenlijk nog even naar de dierenwinkel?
Dus zo schakel jij je vijanden uitquote:
Nee ik woon 6 hoogquote:Op maandag 8 maart 2010 15:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Kan h/zij naar buiten? Dat zou een hoop schelen.
Ik heb het bij zo'n Pet's Place gekocht, het was maar een paar euro (ver onder de 10). Gewoon een kattenborsteltje.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dus zo schakel jij je vijanden uit![]()
Nee, maar, shit, okeeWat kost zo'n ding? En hoe noem je zoiets?
Ik doe heel erg mijn best voor de geest te halen waar die dierenwinkel hier nou zatquote:Op maandag 8 maart 2010 16:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb het bij zo'n Pet's Place gekocht, het was maar een paar euro (ver onder de 10).
En gewoon kattenborstelquote:Op maandag 8 maart 2010 16:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb het bij zo'n Pet's Place gekocht, het was maar een paar euro (ver onder de 10).
Hij is nu zijn zus aan het ziekenquote:Op maandag 8 maart 2010 16:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan hang je 'm aan een touwtje over het balkon?
Heeft Mera niet een borstel al in huis?quote:Op maandag 8 maart 2010 16:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik doe heel erg mijn best voor de geest te halen waar die dierenwinkel hier nou zat
Oeh, dat zou best kunnenquote:Op maandag 8 maart 2010 16:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
Heeft Mera niet een borstel al in huis?
Toen we van de bushalte richting Groene Brug liepen kwamen we erlangsquote:Op maandag 8 maart 2010 16:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik doe heel erg mijn best voor de geest te halen waar die dierenwinkel hier nou zat
ik heb hem in een plastic zak aan een haakje in de trapkast hangen...maar ik gok dr zo maar op dat Mera dat niet heeftquote:Op maandag 8 maart 2010 16:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oeh, dat zou best kunnen![]()
Waar bewaard iemand zo'n ding
quote:Op maandag 8 maart 2010 16:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik heb hem in een plastic zak aan een haakje in de trapkast hangen...maar ik gok dr zo maar op dat Mera dat niet heeft
Nee, althans niet voor de katquote:Op maandag 8 maart 2010 16:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
Heeft Mera niet een borstel al in huis?
Ohja! Tot hoe laat zijn die open?quote:Op maandag 8 maart 2010 16:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Toen we van de bushalte richting Groene Brug liepen kwamen we erlangs
Niet als je dat via Twitter wilt doenquote:Op maandag 8 maart 2010 16:10 schreef Copycat het volgende:
Vraagske!
Kun je iemand die je op twitter hebt gevonden als non-twitteraar contacten?
Staat er geen mailadres in de info?quote:Op maandag 8 maart 2010 16:10 schreef Copycat het volgende:
Vraagske!
Kun je iemand die je op twitter hebt gevonden als non-twitteraar contacten?
Nee, dat snap ik (net hoor). Maar misschien dat er altijd een e-mailadres ergens verdekt opgesteld staat. Kwam een oude studievriend tegen met wie ik het muzikaal altijd erg goed kon vinden en die ik een paar jaar geleden uit het oog ben verloren. Wilde spontaan hoi zeggen. Maar dat spontane is er nu al vanaf.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
Niet als je dat via Twitter wilt doen
Geen idee, love. Uur of 5 denk ikquote:
Oeaaaah, dan moet ik nog opschieten ookquote:Op maandag 8 maart 2010 16:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Geen idee, love. Uur of 5 denk ik
Waarom?quote:Op maandag 8 maart 2010 16:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oeaaaah, dan moet ik nog opschieten ook
Jamaar waarom moet je zonodig vandáág een borsteltje halen en er dan nog voor gaan haasten ook?quote:Op maandag 8 maart 2010 16:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan heb ik toch nog maar een half uur? Of ben ik een mongooltje?
Of allebei?
Dat heb je vlot voor elkaarquote:Op maandag 8 maart 2010 16:30 schreef Copycat het volgende:
Geweldig! Facebookvriendjes en welke link stuurt hij me?
Still in tune, after all those years.
quote:Op maandag 8 maart 2010 16:29 schreef Kally het volgende:
Ik zag zaterdag Satan's kat, heulemaal zwart met rode ogen, en we liepen er langs en de creep bewoog geen milimeter alleen die ogen maar brrrrrrrrrrrr
Was heul niet leuk, maar ja hij woont daar en niet hierquote:
Das maar goed ookquote:Op maandag 8 maart 2010 16:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Was heul niet leuk, maar ja hij woont daar en niet hier
Alhoewel ik daar ook wel eens na een avond stappen komquote:Op maandag 8 maart 2010 16:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Was heul niet leuk, maar ja hij woont daar en niet hier
Ja! Had ik stiekem ook wel verwacht. Die zit gewoon ook een beetje op de redactie te twitteren, myspacen en facebooken. Maar vind het helemaal geweldig dat zijn eerste idee ook Salt 'n Pepa is.quote:
Huh, wie, wat, woar?quote:Op maandag 8 maart 2010 17:13 schreef D. het volgende:
Ik dacht ineens: WTFAllemaal nieuwe mensen hier?
toen zag ik dat ik in het verkeerde topic zat
It wasn't mequote:Op maandag 8 maart 2010 17:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
Twee notes![]()
Van je vrienden moet 't hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |