Kan wel jaquote:Op maandag 8 maart 2010 15:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Kan een kat last hebben van roos of wat is hier gaande?
Niet meer in Dreft wassen.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Kan een kat last hebben van roos of wat is hier gaande?
Heb jij de kat afgewassenquote:
Nee, ik heb met 'm zitten worstelen omdat ik tijdens het aaien dacht dat hij een teek had ofzo, maar toen viel het me op dat hij nogal een heaup witte zooi in zijn vachtje heeftquote:
Van wie moet dat dan?quote:Op maandag 8 maart 2010 15:48 schreef Ian_Nick het volgende:
Okee, Wilders of Hitler?
Je MOET er één neuken.
quote:
Dat is de lente, bij mij zijn ze ook drukker dan anders de afgelopen week. Eigenlijk sinds de sneeuwklokjes naar boven kwamen.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Ach gosh, alhoewel die van mij is nu zo vervelend
Heeft hij erg dikke vacht, dan kan het wel gewoon lekker veel borstelen, dan is zijn/haar huidje beetje verstiktquote:Op maandag 8 maart 2010 15:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, ik heb met 'm zitten worstelen omdat ik tijdens het aaien dacht dat hij een teek had ofzo, maar toen viel het me op dat hij nogal een heaup witte zooi in zijn vachtje heeft
komt ws door droge lucht in huis....mijn oudste kat heeft dat ookquote:Op maandag 8 maart 2010 15:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, ik heb met 'm zitten worstelen omdat ik tijdens het aaien dacht dat hij een teek had ofzo, maar toen viel het me op dat hij nogal een heaup witte zooi in zijn vachtje heeft
Wordt er beetje irri van, kan nergens lopen of ik breek mijn nekquote:Op maandag 8 maart 2010 15:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is de lente, bij mij zijn ze ook drukker dan anders de afgelopen week. Eigenlijk sinds de sneeuwklokjes naar boven kwamen.
Je moet je penis na gemeenschap ook niet aan een kat afvegenquote:Op maandag 8 maart 2010 15:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wie?quote:
quote:Op maandag 8 maart 2010 15:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je moet je penis na gemeenschap ook niet aan een kat afvegen
Kan h/zij naar buiten? Dat zou een hoop schelen.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Wordt er beetje irri van, kan nergens lopen of ik breek mijn nek
Stoere Teun!quote:Op maandag 8 maart 2010 15:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je moet je penis na gemeenschap ook niet aan een kat afvegen
Zou Mera het leuk vinden als ik die kat ga zitten kammen met haar borstel?quote:Op maandag 8 maart 2010 15:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Heeft hij erg dikke vacht, dan kan het wel gewoon lekker veel borstelen, dan is zijn/haar huidje beetje verstikt
Nee, daar zijn lieve zachte kattenborsteltjes voorquote:Op maandag 8 maart 2010 15:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zou Mera het leuk vinden als ik die kat ga zitten kammen met haar borstel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |