Hoeveel nu weer!quote:Op maandag 8 maart 2010 18:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik krijg nog geld van jou voor die jurk
Vroeger, in mijn kindertijd,ahum, mocht je enkel drinken en vla....en ik moest een nachtje langer blijven, want ik had koorts ,als enige van de meute die werden geholpen.Dan lag je op een kamer, met een stuk of 8 kids, met allemaal keelamandelen.quote:Op maandag 8 maart 2010 18:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zolang je hem maar geen bananen geeft. Of mag dat tegenwoordig weer wel na het verwijderen van je keelamandelen?
Ja en idd waterijsjes, zoveel mogelijk.quote:Op maandag 8 maart 2010 18:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik hoor altijd van waterijsjes. Zijn er hier die die dingen nog in hun strotje hebben zitten? Ik heb ze nog
Ja maar bij jou is het feestquote:
Die pm en dan nog 145 euri'squote:
quote:
Ik ga maar niet mijn ervaringen delen over die ingreep.quote:Op maandag 8 maart 2010 18:35 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Vroeger, in mijn kindertijd,ahum, mocht je enkel drinken en vla....en ik moest een nachtje langer blijven, want ik had koorts ,als enige van de meute die werden geholpen.Dan lag je op een kamer, met een stuk of 8 kids, met allemaal keelamandelen.
Ze mogen water, ijsjes en als het heel goed gaat idd. vla en yoghurt. Mijn oudste moest ook een nacht langer blijvenquote:Op maandag 8 maart 2010 18:35 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Vroeger, in mijn kindertijd,ahum, mocht je enkel drinken en vla....en ik moest een nachtje langer blijven, want ik had koorts ,als enige van de meute die werden geholpen.Dan lag je op een kamer, met een stuk of 8 kids, met allemaal keelamandelen.
quote:Op maandag 8 maart 2010 18:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hij vroeg om een slokje en zoop zo heul mn glas leeg
quote:Op maandag 8 maart 2010 18:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bij mij niet, en al helemaal geen redbull
Alsof wij niet weten hoe het gekomen isquote:Op maandag 8 maart 2010 18:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ga maar niet mijn ervaringen delen over die ingreep.
Ja maar jou vind hij lief, tis al wat dat hij om een slok durft te vragenquote:Op maandag 8 maart 2010 18:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
Mijn moeder werd wakker tijdens de ingreep, zelfs de arts riep toen GVD ze komt bijquote:Op maandag 8 maart 2010 18:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ga maar niet mijn ervaringen delen over die ingreep.
Pietje, je hebt bovenstaande tekst nog steeds niet aangepastquote:Op maandag 8 maart 2010 18:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die dude die al maanden niet actief meer gepost heeft, alsof ie ook maar iets kan pm'en wat de moeite waard is.
[..]
Bij vlagen twijfel ik er aan.
Is t nog goed gfekomen met je medicijnen die je zou krijgen?quote:Op maandag 8 maart 2010 18:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
Whahaha nee die wil gewoon alles wat niet goed voor hem is, en wat wel goed is moet hij nietquote:Op maandag 8 maart 2010 18:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Dat kind komt gewoon hopeloos tekort, ontaarde moeders
De appel valt nooit ver van de boomquote:Op maandag 8 maart 2010 18:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Whahaha nee die wil gewoon alles wat niet goed voor hem is, en wat wel goed is moet hij niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |