quote:Op maandag 8 maart 2010 17:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
Nee, ik heb passmailer gebruikt bij NMNS en een foutief email-adres opgegeven. Ik was hem zat, had schoon genoeg van 'm.
Maar op momenten als vandaag zou ik hem weer even willen gebruiken. Best bizar dat je mensen gewoon hier weg mag pesten, na mag trappen, en als je er wat van zegt in dezelfde stijl, dat je dan 2 notes krijgt.![]()
Afijn, 't geeft wel weer duidelijkheid
7 wekennn! lekker hoor.quote:Op maandag 8 maart 2010 18:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja goed wel, dankje. 'n Beetje druk met werk, al zou je dat af en toe niet zeggen vanwege het postcount.![]()
Afijn, nog even doorbijten tot juli, dan zijn we weer zeven weken vrij.
Jij ook eetze (of boodschap ze en zulks)quote:
jo, jij ook. en kijk uit met die valse zooi hier, kallllllllquote:Op maandag 8 maart 2010 18:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij ook eetze (of boodschap ze en zulks)
Doe ikquote:Op maandag 8 maart 2010 18:06 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
jo, jij ook. en kijk uit met die valse zooi hier, kallllllll![]()
Ik regel wel (of anders Pietje) dat je de leukste over je heen krijgtquote:Op maandag 8 maart 2010 18:03 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
7 wekennn! lekker hoor.
ik ga ook ff eten zo (dwz, boodschappen doen).
ik stuur je wel een pm-tje over dat meelopen en kuddegedrag, als ik het hier doe krijg ik iedereen over me heen en dat wil ik echt niethaha.
laters teun
En naderhand mag je ook een tijdje geen koekjes meer! Dat wordt vanavond voor een hele week koekjes eten!quote:Op maandag 8 maart 2010 18:10 schreef Kally het volgende:
Hoe bedoel je ik ben 5 maar erg slim...Mama morgen mag ik niks eten he, dus dan mag ik nu toch wel vast de koekjes voor morgen
Valt wel mee hoor Piet, ik weet toch wel dat je het beste met mij voorhebtquote:
Ja daaag, hij krijgt al ijsjes en mijn hele koelkast staat vol met yoghurt en vla meukquote:Op maandag 8 maart 2010 18:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En naderhand mag je ook een tijdje geen koekjes meer! Dat wordt vanavond voor een hele week koekjes eten!
Die dude die al maanden niet actief meer gepost heeft, alsof ie ook maar iets kan pm'en wat de moeite waard isquote:
Bij vlagen twijfel ik er aan.quote:Op maandag 8 maart 2010 18:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
Valt wel mee hoor Piet, ik weet toch wel dat je het beste met mij voorhebt![]()
Ik krijg nog geld van jou voor die jurkquote:
Zolang je hem maar geen bananen geeft. Of mag dat tegenwoordig weer wel na het verwijderen van je keelamandelen?quote:Op maandag 8 maart 2010 18:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja daaag, hij krijgt al ijsjes en mijn hele koelkast staat vol met yoghurt en vla meuk
quote:Op maandag 8 maart 2010 18:23 schreef Kally het volgende:
Whahahahahaha dat kind van mij: nu mag ik morgen geen cola (hij krijgt echt letterlijk 1 x in de 6 maanden een slokje) en als die dingen eruit zijn lust ik dan nog wel cola
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |