Nee, zo goed als leeg.quote:
"is ze weg?"quote:Op maandag 8 maart 2010 14:50 schreef Stormqueen het volgende:
nou, die pakketbode zal wel niet meer komen, dus ik ben ff naar de stad
dorrupquote:Op maandag 8 maart 2010 14:51 schreef -moppie- het volgende:
Veldhovuuh
nee, dat zijn de UPC monteurs die dat doen, whehehequote:Op maandag 8 maart 2010 14:53 schreef FUFR het volgende:
[..]
"is ze weg?"
"jah"
* snel -u was niet thuis, kom het maar lekkah zelluf halen- briefje in bus doet.
ik heb dat dus niet nodig, kreeg die FW voor niks in mn handen geduwd zo van: hier!quote:Op maandag 8 maart 2010 15:17 schreef ArTiC het volgende:
FUFRt, als HWFW gebruiken, VPN inrichten zodat je vanuit thuis op je bedrijfsnetwerk kan....als je dat niet al hebt geregeld offcourse.
groot gelijkquote:Op maandag 8 maart 2010 15:27 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik heb dat dus niet nodig, kreeg die FW voor niks in mn handen geduwd zo van: hier!
ik heb m op MP gezet
ja of in nog meer verlichting en dj apparatuurquote:Op maandag 8 maart 2010 15:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
groot gelijk
je kan beter 700 euro investeren in een Win2008 SBS
hoe kun je nou hoge kwaliteit *wink* IT leveren als je zelf nog met wondows 3.11 for workgroups werktquote:Op maandag 8 maart 2010 15:37 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja of in nog meer verlichting en dj apparatuur
3.11?quote:Op maandag 8 maart 2010 15:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hoe kun je nou hoge kwaliteit *wink* IT leveren als je zelf nog met wondows 3.11 for workgroups werkt
wat geinig!quote:Op maandag 8 maart 2010 15:54 schreef Inu het volgende:
Ik heb een hippe muis gekregen
[ afbeelding ]
En dat balkje bovenaan is dan de muis
gewoon een muis is gewoon het bestequote:Op maandag 8 maart 2010 15:54 schreef Inu het volgende:
[ afbeelding ]
ik vind die ergonomische dingen altijd doodengquote:Op maandag 8 maart 2010 15:54 schreef Inu het volgende:
[ afbeelding ]
je hebt mannuh-handen!quote:Op maandag 8 maart 2010 15:54 schreef Inu het volgende:
[ afbeelding ]
vraag of Tony ff komt updatenquote:Op maandag 8 maart 2010 15:53 schreef FUFR het volgende:
[..]
3.11?
ik heb nog 3.1 hoor.
is er een update dan?
* kijken gaat.
Een gewone muis doet pijnquote:Op maandag 8 maart 2010 15:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind die ergonomische dingen altijd doodengWerkt het wel een beetje?
quote:
want dit gebeurd iedere week?quote:Op maandag 8 maart 2010 15:58 schreef febster het volgende:
Goed bezig SQ! (van je niet roken).
Rabo kreeg het voor elkaar om even 5k kwijt te maken van de studievereniging. Ik hing boos aan de lijn: "Sorry, vinkje stond nog niet goed." Pfff, banken, zoveel gezeik steeds.
ja, maar wel 1 met laseroogquote:Op maandag 8 maart 2010 15:59 schreef Inu het volgende:
[..]
Een gewone muis doet pijnEn ik wilde een trackball, maar ze kwamen aanzetten met dit ding
[..]
[ afbeelding ]
Senks!quote:Op maandag 8 maart 2010 15:58 schreef febster het volgende:
Goed bezig SQ! (van je niet roken).
Rabo kreeg het voor elkaar om even 5k kwijt te maken van de studievereniging. Ik hing boos aan de lijn: "Sorry, vinkje stond nog niet goed." Pfff, banken, zoveel gezeik steeds.
Dat nietquote:
ow echt? Dus niet werkloos?quote:Op maandag 8 maart 2010 16:02 schreef ArTiC het volgende:
oh, en btw...ik heb zojuist overeenstemming bereikt met de andere BV, mijn eisen/wensen aangegeven en we zijn eruit...contract wordt deze week nog geregeld
ik ben in totaal -1 dag werkloos geweest, 2 mrt ontslagen en dit contract gaat per afgelopen 1 mrt inquote:
Nice!quote:Op maandag 8 maart 2010 16:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ben in totaal -1 dag werkloos geweest, 2 mrt ontslagen en dit contract gaat per afgelopen 1 mrt in
lolquote:Op maandag 8 maart 2010 16:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ben in totaal -1 dag werkloos geweest, 2 mrt ontslagen en dit contract gaat per afgelopen 1 mrt in
quote:Op maandag 8 maart 2010 16:02 schreef ArTiC het volgende:
oh, en btw...ik heb zojuist overeenstemming bereikt met de andere BV, mijn eisen/wensen aangegeven en we zijn eruit...contract wordt deze week nog geregeld
ga onmiddellijk die dag ww opeisen!quote:Op maandag 8 maart 2010 16:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, dubbel salaris van 1 maartquote:
leesblind op maandagquote:
nee, walls under mie eyes.quote:
Er kwam hier ook net een collega binnen die zei dat ie duf was nadat ie gisteravond wijn had gedronken bij een buurman. Een kater is niet hetzelfde als dufquote:
Dat klopt, en nu?quote:Op maandag 8 maart 2010 16:14 schreef Inu het volgende:
[..]
Er kwam hier ook net een collega binnen die zei dat ie duf was nadat ie gisteravond wijn had gedronken bij een buurman. Een kater is niet hetzelfde als duf
joe can see FUFRs walls under the eyes from the moonquote:
ik ben ook benieuwdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |