Nee, zo goed als leeg.quote:
"is ze weg?"quote:Op maandag 8 maart 2010 14:50 schreef Stormqueen het volgende:
nou, die pakketbode zal wel niet meer komen, dus ik ben ff naar de stad
dorrupquote:Op maandag 8 maart 2010 14:51 schreef -moppie- het volgende:
Veldhovuuh
nee, dat zijn de UPC monteurs die dat doen, whehehequote:Op maandag 8 maart 2010 14:53 schreef FUFR het volgende:
[..]
"is ze weg?"
"jah"
* snel -u was niet thuis, kom het maar lekkah zelluf halen- briefje in bus doet.
ik heb dat dus niet nodig, kreeg die FW voor niks in mn handen geduwd zo van: hier!quote:Op maandag 8 maart 2010 15:17 schreef ArTiC het volgende:
FUFRt, als HWFW gebruiken, VPN inrichten zodat je vanuit thuis op je bedrijfsnetwerk kan....als je dat niet al hebt geregeld offcourse.
groot gelijkquote:Op maandag 8 maart 2010 15:27 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik heb dat dus niet nodig, kreeg die FW voor niks in mn handen geduwd zo van: hier!
ik heb m op MP gezet
ja of in nog meer verlichting en dj apparatuurquote:Op maandag 8 maart 2010 15:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
groot gelijk
je kan beter 700 euro investeren in een Win2008 SBS
hoe kun je nou hoge kwaliteit *wink* IT leveren als je zelf nog met wondows 3.11 for workgroups werktquote:Op maandag 8 maart 2010 15:37 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja of in nog meer verlichting en dj apparatuur
3.11?quote:Op maandag 8 maart 2010 15:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hoe kun je nou hoge kwaliteit *wink* IT leveren als je zelf nog met wondows 3.11 for workgroups werkt
wat geinig!quote:Op maandag 8 maart 2010 15:54 schreef Inu het volgende:
Ik heb een hippe muis gekregen
[ afbeelding ]
En dat balkje bovenaan is dan de muis
gewoon een muis is gewoon het bestequote:Op maandag 8 maart 2010 15:54 schreef Inu het volgende:
[ afbeelding ]
ik vind die ergonomische dingen altijd doodengquote:Op maandag 8 maart 2010 15:54 schreef Inu het volgende:
[ afbeelding ]
je hebt mannuh-handen!quote:Op maandag 8 maart 2010 15:54 schreef Inu het volgende:
[ afbeelding ]
vraag of Tony ff komt updatenquote:Op maandag 8 maart 2010 15:53 schreef FUFR het volgende:
[..]
3.11?
ik heb nog 3.1 hoor.
is er een update dan?
* kijken gaat.
Een gewone muis doet pijnquote:Op maandag 8 maart 2010 15:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind die ergonomische dingen altijd doodengWerkt het wel een beetje?
quote:
want dit gebeurd iedere week?quote:Op maandag 8 maart 2010 15:58 schreef febster het volgende:
Goed bezig SQ! (van je niet roken).
Rabo kreeg het voor elkaar om even 5k kwijt te maken van de studievereniging. Ik hing boos aan de lijn: "Sorry, vinkje stond nog niet goed." Pfff, banken, zoveel gezeik steeds.
ja, maar wel 1 met laseroogquote:Op maandag 8 maart 2010 15:59 schreef Inu het volgende:
[..]
Een gewone muis doet pijnEn ik wilde een trackball, maar ze kwamen aanzetten met dit ding
[..]
[ afbeelding ]
Senks!quote:Op maandag 8 maart 2010 15:58 schreef febster het volgende:
Goed bezig SQ! (van je niet roken).
Rabo kreeg het voor elkaar om even 5k kwijt te maken van de studievereniging. Ik hing boos aan de lijn: "Sorry, vinkje stond nog niet goed." Pfff, banken, zoveel gezeik steeds.
Dat nietquote:
ow echt? Dus niet werkloos?quote:Op maandag 8 maart 2010 16:02 schreef ArTiC het volgende:
oh, en btw...ik heb zojuist overeenstemming bereikt met de andere BV, mijn eisen/wensen aangegeven en we zijn eruit...contract wordt deze week nog geregeld
ik ben in totaal -1 dag werkloos geweest, 2 mrt ontslagen en dit contract gaat per afgelopen 1 mrt inquote:
Nice!quote:Op maandag 8 maart 2010 16:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ben in totaal -1 dag werkloos geweest, 2 mrt ontslagen en dit contract gaat per afgelopen 1 mrt in
lolquote:Op maandag 8 maart 2010 16:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ben in totaal -1 dag werkloos geweest, 2 mrt ontslagen en dit contract gaat per afgelopen 1 mrt in
quote:Op maandag 8 maart 2010 16:02 schreef ArTiC het volgende:
oh, en btw...ik heb zojuist overeenstemming bereikt met de andere BV, mijn eisen/wensen aangegeven en we zijn eruit...contract wordt deze week nog geregeld
ga onmiddellijk die dag ww opeisen!quote:Op maandag 8 maart 2010 16:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, dubbel salaris van 1 maartquote:
leesblind op maandagquote:
nee, walls under mie eyes.quote:
Er kwam hier ook net een collega binnen die zei dat ie duf was nadat ie gisteravond wijn had gedronken bij een buurman. Een kater is niet hetzelfde als dufquote:
Dat klopt, en nu?quote:Op maandag 8 maart 2010 16:14 schreef Inu het volgende:
[..]
Er kwam hier ook net een collega binnen die zei dat ie duf was nadat ie gisteravond wijn had gedronken bij een buurman. Een kater is niet hetzelfde als duf
joe can see FUFRs walls under the eyes from the moonquote:
ik ben ook benieuwdquote:
en dat je mannenhanden hebt.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:20 schreef Inu het volgende:
[..]
Nu weten jullie wat voor dutsel collega ik heb
en een gare muis die geen muis isquote:
schaamlippen?quote:
Is ook een optie ja... Ik weet het eigenlijk ook nietquote:
Ja bah...quote:Op maandag 8 maart 2010 16:26 schreef ArTiC het volgende:
MI
Inu met schaamlippen die ze ook als oorwarmers gebruikt![]()
dat je elleboog de andere kant op draait is al erg genoegquote:Op maandag 8 maart 2010 16:29 schreef Inu het volgende:
[..]
Is ook een optie ja... Ik weet het eigenlijk ook niet
[..]
Ja bah...
Gigantische schaamlippen kun je nog laten corrigeren, verkeerd om draaiende ellebogen helaas nietquote:Op maandag 8 maart 2010 16:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dat je elleboog de andere kant op draait is al erg genoeg
why zou je? zeker met dit weer is oorverwarming tijdens de liksessies erg welkomquote:Op maandag 8 maart 2010 16:33 schreef Inu het volgende:
[..]
Gigantische schaamlippen kun je nog laten corrigeren, verkeerd om draaiende ellebogen helaas niet
Nja, altijd een cm of 10 hoger zitten is ook niet zo prettig he...quote:Op maandag 8 maart 2010 16:35 schreef FUFR het volgende:
[..]
why zou je? zeker met dit weer is oorverwarming tijdens de liksessies erg welkom
ik dacht dat je gewoon lang wasquote:Op maandag 8 maart 2010 16:39 schreef Inu het volgende:
[..]
Nja, altijd een cm of 10 hoger zitten is ook niet zo prettig he...
en preutsquote:
teh MI iz strongquote:
Geeft niet, je zit in Boxtelquote:Op maandag 8 maart 2010 16:50 schreef -moppie- het volgende:
Ben overigens vanaf vandaag officieel aan de lijn. Net 2 appels gegeten, was even vergeten dat ik daar altijd van moet boeren. Zit je dan op je werk....
appels zijn echt kut, kun je beter niet pakken als maaltijdquote:Op maandag 8 maart 2010 16:50 schreef -moppie- het volgende:
Ben overigens vanaf vandaag officieel aan de lijn. Net 2 appels gegeten, was even vergeten dat ik daar altijd van moet boeren. Zit je dan op je werk....
Ik dacht dat ik de enige was die honger van appels kreeg.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
appels zijn echt kut, kun je beter niet pakken als maaltijdKrijg je ook alleen maar meeeeer honger van
BEdoel, een appeltje is wel lekker, maar meer voor erbij
Ben wel benieuwd hoe jouw aderen er aan de binnenkant uit zien. Dat kan niet goed zijn.quote:
ik lul er meer over dan dat ik het eetquote:Op maandag 8 maart 2010 17:06 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe jouw aderen er aan de binnenkant uit zien. Dat kan niet goed zijn.
En hoevaak eet je groenten en fruit?quote:Op maandag 8 maart 2010 17:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik lul er meer over dan dat ik het eet
Ik eet sowieso maar 1x per week vettigheid
fruit: nietquote:Op maandag 8 maart 2010 17:08 schreef Levitation het volgende:
[..]
En hoevaak eet je groenten en fruit?
Ook geen fruitsapjes ofzo?quote:Op maandag 8 maart 2010 17:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
fruit: niet
groente: gekookt niet, gebakken/wok regelmatig (hangt van de maaltijd af)
ohjawelquote:
dat weet miss schaamlip nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 maart 2010 18:32 schreef amaranta het volgende:hallo
Ik ben een stom mens.Van je fouten leer je (meestal). Zo snel gaat Eva niet stuk, maar ik kan mij jouw bezorgdheid enorm goed voorstellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopelijk is alles in orde en heeft zij er niet van gedronken.
quote:Op maandag 8 maart 2010 18:32 schreef amaranta het volgende:hallo
Ik ben een stom mens.Ach meissie toch, kan me voorstellen dat je erg geschrokken bent en dat je je een slechte mama voelt, maar dat zou pas zo zijn als je je niet rot en bezorgd gevoeld zou hebben nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe gaat het nu met Eva? En anders mss even de hap bellen voor de zekerheid?
#geen
Groot gelijk, toen Evi een paar nachten geleden ziek wakker werd om 04:51 uur heb ik sindsdien niet meer geslapen die nacht.quote:Op maandag 8 maart 2010 20:56 schreef amaranta het volgende:
Ze ligt in bed, ze hoestte net 1 keer en ik zat meteen boven. Maar het klonk meer als een slijm hoestje ofzo. Ze hoest heel vaak 's nachts.
Ik slaap toch niet rustig dus ik ga vannacht wel 3000 keer kijken
vast welquote:Op maandag 8 maart 2010 21:30 schreef amaranta het volgende:
Komt goed.
Denk dat als er iets zou zijn, dat we dat al wel gemerkt hadden.
Komt allemaal goed.quote:Op maandag 8 maart 2010 21:30 schreef amaranta het volgende:
Komt goed.
Denk dat als er iets zou zijn, dat we dat al wel gemerkt hadden.
Behoorlijk bewerkt dan.quote:Op maandag 8 maart 2010 21:55 schreef Levitation het volgende:
Soms kom je op flikr toch wel super gave plaatjes tegen...
[ afbeelding ]
ja dit is een foto en gemaakt in Ehv.![]()
Nee, dat schijnt wel mee te vallen. Het is een bepaalde techniek, je maakt 3 foto's, een onderbelichte, een overbelichte en een gewone en die voeg je samen en dan krijg je dit extreme effect.quote:
Klopt als een bus, is inderdaad HDR.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:18 schreef BillsGate het volgende:
Volgens mij noemen ze dat HDR, maar ik weet het niet zeker.
Heb je toevallig nog een linkje naar het origineel? Ik vind hem wel gaaf!
Dat is HDR wat jij noemt, maar dan nog zie je niet die sterretjes en bubbles.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:09 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nee, dat schijnt wel mee te vallen. Het is een bepaalde techniek, je maakt 3 foto's, een onderbelichte, een overbelichte en een gewone en die voeg je samen en dan krijg je dit extreme effect.
Die bubbles is "gewoon" lensflare, niets bijzonders.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:26 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat is HDR wat jij noemt, maar dan nog zie je niet die sterretjes en bubbles.
Aha jij wist het al lees ik nu
Maar dan nog blijf ik erbij dat het niet alleen HDR is.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:29 schreef Levitation het volgende:
[..]
Die bubbles is "gewoon" lensflare, niets bijzonders.
Thanks!quote:Op maandag 8 maart 2010 22:20 schreef Levitation het volgende:
[..]
Linkje:
http://www.flickr.com/pho(...)et-72157622191992549
Grammar naziquote:
Dat was mijn gedachte ook toen ik die foto's zag. Tof om ook eens te proberen.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:31 schreef Juup© het volgende:
Als mijn statief eindelijk eens binnenkomt ga ik binnenkort ook een experimenteren met HDR
Ik vind het voor een Noor nog best goed geschreven .quote:
quote:Op maandag 8 maart 2010 22:33 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat was mijn gedachte ook toen ik die foto's zag. Tof om ook eens te proberen.
Model Statusquote:Op maandag 8 maart 2010 22:36 schreef Juup© het volgende:
[..]Ik heb wel al een paar ideetjes dus ben benieuwd. Hoop dat mijn objectief snel terug is (maakte een metaalachtig geluid tijdens het focussen) .
Levi vindt nieuwe mensen wel leuk, moet jij ze niet meteen weer wegsturen.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:36 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ben nog lief, als je niet weet hoe het er hier aan toe gaat dan moet je niet zeuren
Oké. Sorry Billie Gatquote:Op maandag 8 maart 2010 22:37 schreef Levitation het volgende:
[..]
Levi vindt nieuwe mensen wel leuk, moet jij ze niet meteen weer wegsturen.
quote:
Welterustenquote:Op maandag 8 maart 2010 22:40 schreef Levitation het volgende:
[..]
![]()
Ik ga maar eens pitten. Tot morgen!
dat dus. Hoe dood je een topicreeks les 1quote:Op maandag 8 maart 2010 22:37 schreef Levitation het volgende:
[..]
Levi vindt nieuwe mensen wel leuk, moet jij ze niet meteen weer wegsturen.
quote:Op maandag 8 maart 2010 22:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat dus. Hoe dood je een topicreeks les 1
quote:Op maandag 8 maart 2010 22:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
was niet persoonlijk bedoeld hoor.
ja goed, ding is eigenlijk wel af, maar ik moet eerst een plintje in die hoek plakken voor we hem kunnen fixerenquote:Op maandag 8 maart 2010 22:45 schreef Juup© het volgende:
Hoe is het met de kattenkrabdinges?
Wordt er al driftig gebruik van gemaakt?quote:Op maandag 8 maart 2010 22:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja goed, ding is eigenlijk wel af, maar ik moet eerst een plintje in die hoek plakken voor we hem kunnen fixeren
zeer zeker, leuk is dat hè? Geeft voldoening van je werkquote:Op maandag 8 maart 2010 22:49 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wordt er al driftig gebruik van gemaakt?
Als je nog een knappe kerel als model zoekt...ik heb wel tijdquote:Op maandag 8 maart 2010 22:31 schreef Juup© het volgende:
Als mijn statief eindelijk eens binnenkomt ga ik binnenkort ook een experimenteren met HDR
Het was -2 net.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 08:31 schreef -moppie- het volgende:
Nee, het is weer lente!
Goeiemorgen!
Ben echt een stuk vrolijker als het zonnetje schijnt.
godsgruwel!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 08:41 schreef Levitation het volgende:
En daarom stond het gisteren dus vast...
[ afbeelding ]
Gelukkigquote:Op dinsdag 9 maart 2010 08:45 schreef amaranta het volgende:
[..]
godsgruwel!
Ik heb weer daglicht in mijn chambre! Wat heerlijk nu de rolluiken weer omhoog / omlaag kunnen!
Heb de goede man een 10 gegeven op werkspot.
En binnenkort komt hij ons zonnescherm motoriseren.
Met Eva gaat het goed. Nie gehoest ofzo en lekker geslapen. Ze is lekker vrolijk.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 08:45 schreef amaranta het volgende:
[..]
godsgruwel!
Ik heb weer daglicht in mijn chambre! Wat heerlijk nu de rolluiken weer omhoog / omlaag kunnen!
Met Eva gaat het goed. Nie gehoest ofzo en lekker geslapen. Ze is lekker vrolijk.
nietwaar Levi. Da's alleen in Suriname zo. Jij bent in de war met zomerquote:Op dinsdag 9 maart 2010 08:36 schreef Levitation het volgende:
[..]
Het was -2 net.![]()
Lente is +18°niet -2°
ow rolluiken ja? Gruwelijkquote:Op dinsdag 9 maart 2010 08:45 schreef amaranta het volgende:
[..]
godsgruwel!
die hingen er al ja...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ow rolluiken ja? Gruwelijk
Gelukkig dat Eefje in orde is![]()
als ze niet meer omhoog gaan is het wel naadje lijkt me. Maar fijn dat alles weer werktquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:04 schreef amaranta het volgende:
[..]
die hingen er al ja...
alleen waren er 2 kapot, de 1 ging niet meer omlaag en de andere niet meer omhoog, en nu dus wel
Dealquote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als je nog een knappe kerel als model zoekt...ik heb wel tijd
Doe de volgende maal het licht aan, dan staar jij niet meer in het donkerquote:Op dinsdag 9 maart 2010 06:35 schreef Stormqueen het volgende:
Om half zes al klaar wakker zijn terwijl je er nog lang niet uit hoeftheb ik trouwens zelden last van, maar nu ben ik toch al ruim een uur in het donker aan het staren
Eva heeft energie nu zij brandstof binnengekregen heeft dus?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 08:45 schreef amaranta het volgende:
[..]
godsgruwel!
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:16 schreef -moppie- het volgende:
FOUT, heb net op de site van het asiel gekeken.
Hoeveel dieren ga jij bij halen?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:16 schreef -moppie- het volgende:
FOUT, heb net op de site van het asiel gekeken.
Rolluiken zijn inderdaad f*cking ugly.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ow rolluiken ja? Gruwelijk
Gelukkig dat Eefje in orde is![]()
Maar wel heerlijk om de zon en nieuwsgierige blikken buiten te houden (al voel ik mezelf wel opgesloten met zulke dingen).quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:18 schreef Levitation het volgende:
[..]
Rolluiken zijn inderdaad f*cking ugly.![]()
Is ook echt typisch zuid-nl om die dingen op je huis te monteren, in de randstad zie je ze echt nergens.
De A2 ter hoogte van afslag Veldhoven rijdt prima door, in beide richtingen, zowel lokaal als doorgaand verkeer.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:15 schreef Juup© het volgende:
Zo meteen naar Limbabwe toe (Sittard), hopelijk staat het verkeer deze ochtend eens niet vast.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:19 schreef Levitation het volgende:
[..]
De A2 ter hoogte van afslag Veldhoven rijdt prima door, in beide richtingen, zowel lokaal als doorgaand verkeer.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:19 schreef Levitation het volgende:
[..]
De A2 ter hoogte van afslag Veldhoven rijdt prima door, in beide richtingen, zowel lokaal als doorgaand verkeer.
Onee, dit bericht is niet Juupproof! Dom van me!![]()
De auto's op de A2 ter hoogte van afslag Veldhoven rijden prima door, in beide richtingen, zowel het lokale als het doorgaande verkeer.
Da's beter.![]()
wordt zo'n huis niet gewoon afgewerkt geleverd?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:14 schreef Juup© het volgende:
Toch maar eens gaan "rond bellen" voor een stucadoor die wij denk ik in mei of juni nodig hebben. Kassaaaaaa
Daarom is hij huisarts en geen neerlandicus.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:49 schreef Inu het volgende:
Goeiemorgen
Mijn huisarts heeft het gewoon voor elkaar om op een doorverwijzing te schrijven: Hierop heeft ze geen antwoordt gekregen
en dat heeft dan 10 jaar universiteit gedaanquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:49 schreef Inu het volgende:
Goeiemorgen
Mijn huisarts heeft het gewoon voor elkaar om op een doorverwijzing te schrijven: Hierop heeft ze geen antwoordt gekregen
Behangklaar ja, maar wij willen tex klaar hebben omdat wij geen behang willen hebben.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wordt zo'n huis niet gewoon afgewerkt geleverd?
wat idioot dat ze behang als de standaard nemen, dat wil toch geen mens meer tegenwoordigquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:52 schreef Juup© het volgende:
[..]
Behangklaar ja, maar wij willen tex klaar hebben omdat wij geen behang willen hebben.
wel als het boslibelbehang isquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat idioot dat ze behang als de standaard nemen, dat wil toch geen mens meer tegenwoordig
waarom kan ik dat niet onthoudenquote:
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
waarom kan ik dat niet onthouden
ohja...libelles hebben geen snuit
Ik heb gewoon eroverheen getext... Een muur was beton, dat moest eigenlijk wel gestuced (?) worden omdat er nu allemaal gaatjes in zitten, maar de andere muur was gipsplaat en dat ziet er nu heel mooi uitquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:52 schreef Juup© het volgende:
[..]
Behangklaar ja, maar wij willen tex klaar hebben omdat wij geen behang willen hebben.
Maar dat is dus behoorlijk vlak. Je kunt het ook zelf afwerken met bijvoorbeeld muurglad van alabastine. http://www.muurglad.nl/quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:52 schreef Juup© het volgende:
[..]
heb je dat spul al eens geprobeerd?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:12 schreef Levitation het volgende:
[..]
Maar dat is dus behoorlijk vlak. Je kunt het ook zelf afwerken met bijvoorbeeld muurglad van alabastine. http://www.muurglad.nl/
Is niet goedkoop, maar ik denk dat een stucadoor veel duurder is.
Nee. Maar ik heb er wel een uitgebreide review van gelezen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb je dat spul al eens geprobeerd?
Dat vind ik echt über lelijk.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:15 schreef ArTiC het volgende:
andere optie misschien: glasvezelbehang, en daar overheen sauzen??
in de huiskamer ik ook ja maar ik weet niet wat ze willen verderquote:
nou, mijn vader heeft het wel geprobeerd. Hij heeft uiteindelijk met een plamuurmes alle gaatjes in dat kutbeton dicht staan smeren omdat die troep echt bijna niet te hanteren wasquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:16 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nee. Maar ik heb er wel een uitgebreide review van gelezen.
het resultaat lijkt mij ook sterk sterk sterk afhankelijk van hoe goed je bent met dat spul...dan kan je net zo goed zelf gaan stuccen/stukken/stuken/whateverquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou, mijn vader heeft het wel geprobeerd. Hij heeft uiteindelijk met een plamuurmes alle gaatjes in dat kutbeton dicht staan smeren omdat die troep echt bijna niet te hanteren was
Maar ook dat is wel te doen als de ondergrond al vlak is.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
het resultaat lijkt mij ook sterk sterk sterk afhankelijk van hoe goed je bent met dat spul...dan kan je net zo goed zelf gaan stuccen/stukken/stuken/whatever
dus ipv muurglad kan Juup net zo goed zelf aan de slag als stukadoor?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:21 schreef Levitation het volgende:
[..]
Maar ook dat is wel te doen als de ondergrond al vlak is.
Ik kijk uit naar je zelf gestucte murenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:21 schreef Levitation het volgende:
[..]
Maar ook dat is wel te doen als de ondergrond al vlak is.
zuipen tegen 110 en dan recht naar huis lopen is nog veul moeilijkerquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar je zelf gestucte muren![]()
Stuccen is echt zo gruwelijk moeilijk, da's onvoorstelbaar
Onze badkamer muren zijn al gestuct, wij zijn goed bezig.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar je zelf gestucte muren![]()
Stuccen is echt zo gruwelijk moeilijk, da's onvoorstelbaar
en, spiegelglad?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:33 schreef Levitation het volgende:
[..]
Onze badkamer muren zijn al gestuct, wij zijn goed bezig.
We moeten hier en daar wat bijwerken, maar dan zijn ze tegelklaar.quote:
Nadat de vloerverwarming er in zit en de vloer verder afgestort is. Dan moeten we het bad eerst nog stellen enzo... ik denk dat het nog wel een maandje zal duren.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:43 schreef Stormqueen het volgende:
Ah kijk, tegelklaar, da's wat anders natuurlijk
Maar desalniettemin erg stoer dat jullie het gewoon zelf aan durven te pakken
Wanneer gaat de badkamer betegeld worden?
Daar doen we pas wat als we boven klaar zijn. Het is nu gewoon ingericht met onze oude meubels. We moeten ook nog kunnen wonen in het huis.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:46 schreef Stormqueen het volgende:
Whehehe
En beneden, hoe staat het daar?
Ja er is een 'badkamer'quote:
ja, ik dacht er zitten hier zoveel nerds.quote:
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ja er is een 'badkamer'
Nee, niet op de bedoelde plek
paupers zonder doekoequote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:58 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja, ik dacht er zitten hier zoveel nerds.
dat is ook weer zo...quote:
valt mee dat er nog niemand 10 euro geboden heeftquote:
ga je gangquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
valt mee dat er nog niemand 10 euro geboden heeft
20 dan?quote:
Precies!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:36 schreef ArTiC het volgende:
lekker hoor, zonnetje op het raam, raam op de kiepstand open. Heerlijck
ik ben in staat hier op kantoor hetzelfde te doenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:44 schreef Stormqueen het volgende:
poezen die overal in huis in de stralen zon liggen
prrrrquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ben in staat hier op kantoor hetzelfde te doen
Nou, ik las laatst een topic in F&F waarin mensen de kat 's ochtends om 07.00 uur naar buiten schopten en 's avonds pas weer binnen lieten, weer of geen weer.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:28 schreef Levitation het volgende:
Ik zeg altijd dat ik beer wil worden als ik reincarneer (waarom? hele zomer vreten, hele winter slapen...) maar ik denk dat huiskat ook wel een goeie is om in te reincarneren... dan kan ik gewoon het hele jaar slapen.
Als beer ben je ook het hele jaar buiten.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:30 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nou, ik las laatst een topic in F&F waarin mensen de kat 's ochtends om 07.00 uur naar buiten schopten en 's avonds pas weer binnen lieten, weer of geen weer.
Dus ik zou voor alle zekerheid toch voor iets anders gaan.
Als Frits!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:30 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nou, ik las laatst een topic in F&F waarin mensen de kat 's ochtends om 07.00 uur naar buiten schopten en 's avonds pas weer binnen lieten, weer of geen weer.
Dus ik zou voor alle zekerheid toch voor iets anders gaan.
en dan meteen die kutindy afmakenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:33 schreef ArTiC het volgende:
ik wil alleen beer zijn als ik aan jungle book mee mag doen
Nee, ik wil juist zalmen uit de rivieren in de rocky mountains meppen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:33 schreef ArTiC het volgende:
ik wil alleen beer zijn als ik aan jungle book mee mag doen
doen ze dat in de rocky mountains ja?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:34 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nee, ik wil juist zalmen uit de rivieren in de rocky mountains meppen.En dan achter idiote natuurfotografen aanrennen om ze de stuipen op het lijf te jagen, gewoon voor de fun. Super lijkt me dat.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:33 schreef FUFR het volgende:
[..]
Als Frits!
lekker een bietje rijen tegen alles wat ik in mn voorpoten kan vasthouden
Van het weekend bij Peter geweest en heeft Joep aan Boeffie geleerd hoe die moet rijden..quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:37 schreef -moppie- het volgende:
[..]
![]()
Bink heeft overigens ook de lente in zijn hoofd. Als het zonnetje schijnt begint ie spontaan op Frits te rijden.
En nu hangt ie steeds aan je arm/been?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:38 schreef FUFR het volgende:
[..]
Van het weekend bij Peter geweest en heeft Joep aan Boeffie geleerd hoe die moet rijden..
alle knuffels van Sam zijn zwangerquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:02 schreef -moppie- het volgende:
[..]
En nu hangt ie steeds aan je arm/been?
hij snapt, gelukkig voor hem, nog niet dat dat ook bij mensen kan.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:02 schreef -moppie- het volgende:
[..]
En nu hangt ie steeds aan je arm/been?
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:08 schreef FUFR het volgende:
We kunnen er niets aan doen!
http://www.spitsnieuws.nl(...)kement_hersenen.html
Spaart bouwkosten.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat idioot dat ze behang als de standaard nemen, dat wil toch geen mens meer tegenwoordig
Ik ben er over aan het denken om dat te doen. eerst voorbehandelen en dan er over heen texen. Die gaatjes maakt ons niets uit.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:07 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik heb gewoon eroverheen getext... Een muur was beton, dat moest eigenlijk wel gestuced (?) worden omdat er nu allemaal gaatjes in zitten, maar de andere muur was gipsplaat en dat ziet er nu heel mooi uit
Waardeloos spul, ik heb het hier geprobeerd maar het is verdomd lastig te verwerken. Dan kan ik nog beter roodband kopen en zelf aan stuken, ben ik goedkoper uit en het resultaat is hetzelfde (beroerd dus).quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:12 schreef Levitation het volgende:
[..]
Maar dat is dus behoorlijk vlak. Je kunt het ook zelf afwerken met bijvoorbeeld muurglad van alabastine. http://www.muurglad.nl/
Is niet goedkoop, maar ik denk dat een stucadoor veel duurder is.
Ik lees nu deze posting pasquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
valt mee dat er nog niemand 10 euro geboden heeft
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:19 schreef Levitation het volgende:
Dag Juupske, je hebt de weg terug uit Limbonia ook weer gevonden?
Heldquote:
en voor de kippen?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:22 schreef Juup© het volgende:
Kippenhok even gemonteerd. Is kleiner dan ik verwacht had, maar groot genoeg voor de kattenbak e.d.
dan zal ik jouw autistentopics ook maar s komen vervuilen met onzin.quote:
tja als je het verschil niet ziet... eigen schuld enzo!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:29 schreef Blueman het volgende:
Mmm wel een beetje eigen schuld dit
http://www.nu.nl/buitenla(...)ler-met-pistool.html
Ja precies... ook al ben je 3 jaar oud... dan nog hoor je dat verschil te zien...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:30 schreef FUFR het volgende:
[..]
tja als je het verschil niet ziet... eigen schuld enzo!
ik had net al een hele preek getikt over het vervuilen en bestoken van elkaar buiten dit topic om. Maar ja, dat doet Juup niet als enige. Zelfs ik doe het somsquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:30 schreef FUFR het volgende:
[..]
dan zal ik jouw autistentopics ook maar s komen vervuilen met onzin.
...
Oh nee, dat doe je zelf al
Vind ik ook, domme kut peuter!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:29 schreef Blueman het volgende:
Mmm wel een beetje eigen schuld dit
http://www.nu.nl/buitenla(...)ler-met-pistool.html
Hoe weet jij nou wat er buiten dit topic om gebeurd?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik had net al een hele preek getikt over het vervuilen en bestoken van elkaar buiten dit topic om. Maar ja, dat doet Juup niet als enige. Zelfs ik doe het soms
je kan op iemands postgeschiedenis klikken...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:35 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou wat er buiten dit topic om gebeurd?
stalker!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je kan op iemands postgeschiedenis klikken...
OMG iemand die dat niet weet...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je kan op iemands postgeschiedenis klikken...
ja, da's pas helemaal domquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:35 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Doe es niet zo raar, ik bedoel lampolie verwarren met limonade...........
Iemand die denkt dat de ander het niet weet!quote:
ik over het algemeen ook niet, zo interessant is het allemaal niet.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:38 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Iemand die denkt dat de ander het niet weet!![]()
Maar het kan me niet zo interesseren wat jullie allemaal nog meer typen in andere topics.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:39 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik over het algemeen ook niet, zo interessant is het allemaal niet.
en er is niets mis met het hoofd van Nicolette
In vind van wel. Het is niet mooi!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:39 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik over het algemeen ook niet, zo interessant is het allemaal niet.
en er is niets mis met het hoofd van Nicolette
Jijquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:40 schreef -moppie- het volgende:
[..]
In vind van wel. Het is niet mooi!![]()
Doe dan Lauren maar of Jennifer Hoffmann of.. of.. of
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:41 schreef Stormqueen het volgende:
en no worry about de tiets, die kunnen ze heel goed photoshoppen
Das bij Nicolette nix mis mee hoor, heel parmantig..quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:41 schreef Stormqueen het volgende:
listen, die 5 kilo die eraf moeten zitten op mn tiets en op mn buik!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:41 schreef Stormqueen het volgende:
en nu? die tieten moeten zo blijven!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:45 schreef -moppie- het volgende:
[..]
listen, die 5 kilo die eraf moeten zitten op mn tiets en op mn buik!
heb jij tieten dan?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:45 schreef -moppie- het volgende:
[..]
listen, die 5 kilo die eraf moeten zitten op mn tiets en op mn buik!
je zit alleen in singles als je dronken bentquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik had net al een hele preek getikt over het vervuilen en bestoken van elkaar buiten dit topic om. Maar ja, dat doet Juup niet als enige. Zelfs ik doe het soms
ja ze hep wat.quote:
kun je nagaan, dan ben je nog nuchter...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:49 schreef Levitation het volgende:
Ik zit met mijn jas aan op mijn werk en er zit een vent in de vensterbank.
Heb wel net colalight op, misschien ligt het daar aan.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kun je nagaan, dan ben je nog nuchter...
grote vensterbank hebben jullie danquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:49 schreef Levitation het volgende:
Ik zit met mijn jas aan op mijn werk en er zit een vent in de vensterbank.
Valt me dan van je tegen Artic, ik bedoel, van dit lopen er duizenden rond in NL.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:50 schreef ArTiC het volgende:
oh, en Nicolette is goedgekeurd![]()
straalt meer persoonlijkheid uit dan 4 van die modepaspopjes bij elkaar
mooi tochquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:51 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Valt me dan van je tegen Artic, ik bedoel, van dit lopen er duizenden rond in NL.
Wij zijn geen vrouwen met een piemel moppie.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:51 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Valt me dan van je tegen Artic, ik bedoel, van dit lopen er duizenden rond in NL.
ze is niet beschikba-haar..quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:53 schreef -moppie- het volgende:
[..]
hoe komt het dan toch dat je er nog geen hebt?
die hebben wij nu ookquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:53 schreef -moppie- het volgende:
lekker warm met je kont op de verwarming!
vroeger hadden we thuis een kachel waar je zo lekker tegen aan kon hangen.
wil ik überhaupt een relatie?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:53 schreef -moppie- het volgende:
[..]
hoe komt het dan toch dat je er nog geen hebt?
en ze kan niet autorijdenquote:
nee dat blijkt wel weer!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:53 schreef FUFR het volgende:
[..]
Wij zijn geen vrouwen met een piemel moppie.
jij kan als vrouwsmens niet beoordelen waarom wij haar lekker vinden.
ik denk het nietquote:
dat doe ik dan wel voor dr.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |