Nee, zo goed als leeg.quote:
"is ze weg?"quote:Op maandag 8 maart 2010 14:50 schreef Stormqueen het volgende:
nou, die pakketbode zal wel niet meer komen, dus ik ben ff naar de stad
dorrupquote:Op maandag 8 maart 2010 14:51 schreef -moppie- het volgende:
Veldhovuuh
nee, dat zijn de UPC monteurs die dat doen, whehehequote:Op maandag 8 maart 2010 14:53 schreef FUFR het volgende:
[..]
"is ze weg?"
"jah"
* snel -u was niet thuis, kom het maar lekkah zelluf halen- briefje in bus doet.
ik heb dat dus niet nodig, kreeg die FW voor niks in mn handen geduwd zo van: hier!quote:Op maandag 8 maart 2010 15:17 schreef ArTiC het volgende:
FUFRt, als HWFW gebruiken, VPN inrichten zodat je vanuit thuis op je bedrijfsnetwerk kan....als je dat niet al hebt geregeld offcourse.
groot gelijkquote:Op maandag 8 maart 2010 15:27 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik heb dat dus niet nodig, kreeg die FW voor niks in mn handen geduwd zo van: hier!
ik heb m op MP gezet
ja of in nog meer verlichting en dj apparatuurquote:Op maandag 8 maart 2010 15:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
groot gelijk
je kan beter 700 euro investeren in een Win2008 SBS
hoe kun je nou hoge kwaliteit *wink* IT leveren als je zelf nog met wondows 3.11 for workgroups werktquote:Op maandag 8 maart 2010 15:37 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja of in nog meer verlichting en dj apparatuur
3.11?quote:Op maandag 8 maart 2010 15:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hoe kun je nou hoge kwaliteit *wink* IT leveren als je zelf nog met wondows 3.11 for workgroups werkt
wat geinig!quote:Op maandag 8 maart 2010 15:54 schreef Inu het volgende:
Ik heb een hippe muis gekregen
[ afbeelding ]
En dat balkje bovenaan is dan de muis
gewoon een muis is gewoon het bestequote:Op maandag 8 maart 2010 15:54 schreef Inu het volgende:
[ afbeelding ]
ik vind die ergonomische dingen altijd doodengquote:Op maandag 8 maart 2010 15:54 schreef Inu het volgende:
[ afbeelding ]
je hebt mannuh-handen!quote:Op maandag 8 maart 2010 15:54 schreef Inu het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |