quote:
Op woensdag 10 maart 2010 12:48 schreef RedFever007 het volgende:[..]
Heeek JDx

Hoe bevalt het werk nu? Ik meen mij te herinneren dat je het niet zo leuk vond
Tjah, zit hier nog steeds met een dubbel gevoel, ten eerste maken ze gebruik van mijn kennis, webdesign, folders ontwerpen, hoger komen in Google, adwords e.d. onderhouden, dus ik leer hier niks en het bedrijf is verder ook te klein om hogerop te kunnen komen. Het is totaal geen uitdaging ofzo. Puur inkomen.
Daarnaast heb ik regelmatig niets te doen en de dagen duren dan verschrikkelijk lang. Ik kijk wel rond, maar toch ga je niet echt actief solliciteren als je een baan hebt. Overdag zit ik al de hele dag achter de computer en aan het einde van de dag ben ik blij als ik even kan liggen met een filmpje erbij.
In het begin kon ik er echt niet aan wennen hier, maar mede omdat het maar 3,5 dag per week is en ik het geld nodig heb hou ik het vol en ben ik eraan gaan wennen. Toch zit het mij nog niet helemaal lekker dat ik wen aan de sleur, want dat is niet wat ik wil. Maar goed, ben blij dat ik nu inkomen heb, alleen schiet ik er niks mee op want ik kan precies op de cent rondkomen. En aangezien het nog niet storm loopt is de kans groot dat ik deze zomer weer zonder werk zit en kom te zitten met een tekort van 200 euro per maand.
Ik heb laatst ook een 0-uren baantje aangenomen voor op m’n vrije dag, maar daar hoor ik weinig tot niks van. Mijn doel is momenteel om toch iets erbij te vinden, 0-uren of freelance zodat ik een soort van buffer op kan bouwen om ooit mijn echte plannen uit te werken. Maar goed, zit ook nog met een verbouwing die niet af is en alles en dat geeft toch een soort van onrust, maar er is ook geen geld om het af te maken.
Nu ik het allemaal zo op een rij zet voelt het als overleven, maar zonder doel. Hou geen cent over, geen geld om op vakantie te gaan of leuke dingen te doen en ook niets om naar uit te kijken. Ja, nu ik er weer over nadenk zal ik toch iets moeten vinden of een hobby die geen geld kost waar ik mijn ei kwijt kan en werk gewoon als werk blijven zien, puur als inkomen.
Maar goed, erg offtopic denk ik, toch geeft het ergens wel aan dat alles aannemen wat op je pad komt niet altijd leuk is, maar in deze tijd helaas vaak wel noodzakelijk als je tenminste een eigen huis e.d. hebt. Het blijft hopen op betere tijden!
[ Bericht 0% gewijzigd door JDx op 10-03-2010 15:00:34 ]