Sorry, maar ik kon een welgemeende "What the fuck?"-gedachte niet onderdrukken....quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:10 schreef hemelsblauw het volgende:
Hoi ik moest hier reageren.
Dit is mijn oude topic: Camera kopen
Ik wil dus graag een camera kopen.
Mijn budget weet ik nog niet eigenlijk niet al te duur want ik maak nooit foto's.
En het maakt me niet zo heel veel uit wat ik er mee ga fotograveren. Bloemen en mijn huisdier enzo.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:10 schreef hemelsblauw het volgende:
-----8<-----
Mijn budget weet ik nog niet eigenlijk niet al te duur want ik maak nooit foto's.
Dat uit balans kan je vrij makkelijk oplossen door er een grip onder te plaatsen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:18 schreef jack4ya het volgende:
Yeah, I know... maar ik wilt tzt een 18-270VC erop gooien en ik ben een beetje bang dat ie dan uit balans is en makkelijk voorover tipt... Ik wil de camera vooral kunnen gebruiken, dus hij gaat niét driemaal ingepakt in een tas. De robuustheid van de 40D/50D lijkt me dan beter. Aan de andere kant is ie ook weer zwaarder.
En de snellere bereikbaarheid van de menu items van de 40D/50D spreekt me ook meer aan. Alles net iets sneller voorhanden.
Heel suf trouwens... her en der vind je nog de 40D nieuw voor dezelfde prijs als de 50D. (okay 2 tientjes verschil)
Je weet niet wat het mag kosten, je gaat "nooit foto's maken", en je gaat weinig interessants fotograferen. Het enige wat je weet is dat een compactcamera zelf dingen bepaald en dat je dat vervelend vindt...quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:23 schreef hemelsblauw het volgende:
Okee heel erg bedankt dat jullie me niks over zo een ding willen vertellen.
Ik wil juist alles zelf ik kunnen stellen, en ook met die lenzen want dat vind ik leuk. Dat doe ik ook met mijn rolletjes camera.
Ik merk gewoon met mijn digitale camera dat hethesl vervelend is dat hij automatisch dingen bepaald terwijl ik dat anders wil.
Maar goed, waarom moet ik dus niet zo een ding kopen?
Sorry, ik hield maar op met reageren omdat ik geen idee had waar je nou heen wilde... Je komt eerst met een uiterst vage reactie dat je eigenlijk nooit foto's maakt en je weet ook niet waarvan, en of wij dan een geschikte camera weten... Ik weet wat je je daar zelf bij voor had gesteld?quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:23 schreef hemelsblauw het volgende:
Okee heel erg bedankt dat jullie me niks over zo een ding willen vertellen.
Ik wil juist alles zelf ik kunnen stellen, en ook met die lenzen want dat vind ik leuk. Dat doe ik ook met mijn rolletjes camera.
Ik merk gewoon met mijn digitale camera dat hethesl vervelend is dat hij automatisch dingen bepaald terwijl ik dat anders wil.
Maar goed, waarom moet ik dus niet zo een ding kopen?
Als je niet op andere gedachten te brengen bent, dan kan je prima voor die gaan. Betaalbaar en goed om te leren fotograferen. Kijk wel voor een 18-55 IS lens. Zodra je vindt/weet je wilt kan je tzt je tweede lens kopen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:47 schreef hemelsblauw het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/e(...)006174962/index.html
Deze dan? Is dit een beetje een redelijk ding?
Ja, dat zou ook mijn idee zijn hoor, maar ik geef alleen maar antwoord op haar vraag.quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:38 schreef jack4ya het volgende:
Doe dan een 450d en knal er een beter objectief op?
Ik twijfel tussen een 500d en die 450 en 1000quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:38 schreef jack4ya het volgende:
Doe dan een 450d en knal er een beter objectief op?
Even een gewetensvraagje.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:12 schreef jack4ya het volgende:
weet niet. Ik heb nu een afspraak. We hadden de indruk dat hij zelf wilde terugkrabbelen. Misschien vond hij het bedrag te laag?
Kut! De teller staat op 11000 ipv de beloofde 6200.quote:
Nog een geluk dat je de echte tellerstand kon achterhalen.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:18 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Kut! De teller staat op 11000 ipv de beloofde 6200.
Na confrontatie gaf hij wel aan, dat hij dat niet begreep, was verbaasd en bood aan om 'm terug te geven/geld terug.
Gelukkig is ie verder wel oprecht. Maar dit is naadje.
waarom voor een body met de 18-200 lens erbij gaan? ik mis t nut totaalquote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:18 schreef hemelsblauw het volgende:
Heb er net een gehaald, een canon 450 de ef-s 18-200
Hoezo geen 50mm..?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:20 schreef jack4ya het volgende:
Ja ik weet niet.
Veol me kut. Ook omdat ik denk dat het geen opzet betrof.
Maar en geen 50mm en geen bon en niet kloppende teller.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |