Als iemand dat kan zijn jullie hetquote:Op zondag 28 maart 2010 00:44 schreef MissBliss het volgende:
Ze is trouwens helemaal zwart, met een bruine gloed. Hier en daar een witte haar, maar geen vlekken. Ze is vrij klein, maar niet zo klein als Ziggy. Een beetje gedrongen. De dierenasiel-mevrouw zei dat ze staat als Europese Korthaar, maar dat zij vermoedde dat er wat Britse Korthaar inzit vanwege de ronde, volle kop
Het is een mooi poesje, maar heel moeilijk fotografeerbaar ben ik bang
OK, hiermee heb ik mijn kat dus de stuipen op het lijf gejaagdquote:Op maandag 8 maart 2010 22:50 schreef TheAgent het volgende:
[..]
Same here. Ik kwam wel ooit een filmpje tegen in 1 van de andere topics, dat ik ook best wel mooi vond.
Haar handelsmerk?
Sterkte!
Nee, ik ook nietquote:Op zondag 28 maart 2010 @ 12:58 schreef Greys het volgende:
Oh die had ik niet aan zien komen MB, dat ze al bovenop de krabpaal zou gaan liggen!
Wat goed!
Heb je geen foto vanaf de website van het asiel nog?quote:Op zondag 28 maart 2010 12:38 schreef MissBliss het volgende:
Ze ligt nu in het washok te slapen, foto's resulteren in zwarte vlekkenNog even geduld dus
Nee, echt heel raar is dat. Er stonden 2 Kitty's op, de ene zwart met wit en de andere helemaal zwart. Je zou zeggen dat ze die laatste is, maar daar stond gisteren voor we naar het asiel gingen al 'geplaatst' bijquote:Op zondag 28 maart 2010 @ 13:38 schreef Burdie het volgende:
[..]
Heb je geen foto vanaf de website van het asiel nog?
Ben echt nieuwsgierig.
Hè gelukkig, ik vond het zo'n zielig verhaal in die badkamerquote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:34 schreef MissBliss het volgende:
Thanks guys!
Re heeft in al zijn wijsheid besloten haar gewoon uit de badkamer te laten![]()
Nu zitten ze samen onder het bed.
Dat was juist om de kat zich veilig te laten voelen en zo weinig mogelijk stress bij beide te creëren. Een eigen plekje waar ze kon wegkruipen. En ze had natuurlijk een tentje, mandje, dekentje, kattenbak, eten en water.quote:Op zondag 28 maart 2010 @ 14:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hè gelukkig, ik vond het zo'n zielig verhaal in die badkamer
Maar wat goed van jullie & suc6 voor het wennen @ poezels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |