Ik wil jou en Re nog sterkte wensen met het verlies van UberFokPoes Ziggy.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:15 schreef MissBliss het volgende:
Iemand in het vorige topic schreef: "Alle liefde van de hele wereld kon dat zieke lijfje niet meer helpen" oid, en zo was het helemaal.
Mijn liefie
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:25 schreef MissBliss het volgende:
Dank je wel!
Ik ben echt geroerd door alle reacties in dit topic![]()
En zo was het ook. Zoals je zelf ook zegt: je ziet haar in die filmpjes veranderen. Steeds wat zieker, steeds wat vermoeider. Maar wel bij de liefste baasjes van de wereld en die goede zorgen hebben haar zolang hier gehouden denk ik. Tot het echt op was. En toen heeft Ziggy jullie de keuze uit handen genomen. Lief nukkig eigenwijs taartje dat ze was.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:15 schreef MissBliss het volgende:
Iemand in het vorige topic schreef: "Alle liefde van de hele wereld kon dat zieke lijfje niet meer helpen" oid, en zo was het helemaal.
Mijn liefie
quote:Op maandag 8 maart 2010 14:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wow Re.. heftig. 1 ding zeker, na alles wat Ziggy heeft meegemaakt, al de stress en onrust, dat heeft ze ingehaald bij jullie. Ze heeft geen beter huis kunnen krijgen dan bij jou en MB. Jullie hebben haar laatste jaren weer mooi gemaakt zoals bedoelt was voor haar hele leven.
Hey noek, Spider is nu enigst kindquote:Op dinsdag 9 maart 2010 @ 12:29 schreef Noek het volgende:
Jeetje jongens toch! Ik schrok.![]()
Heel veel sterkte en ze had geen fijner huis kunnen hebben dan bij jullie.
Wat afschuwelijk. Hoe is het met je en met Re?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hey noek, Spider is nu enigst kind
Thanks
Nou, hij heeft alleen zondag even gezocht, maar behalve dat ie erg aanhankelijk is merk ik vrijwel niks aan hem. Ze waren ook niet echt vriendjes natuurlijkquote:Op dinsdag 9 maart 2010 @ 15:49 schreef Loveless85 het volgende:
En Spider al op zoek naar zn maatje of interesseert t nog steeds weinig?
Nou ja, we missen haar heel erg natuurlijkquote:Op dinsdag 9 maart 2010 @ 16:04 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat afschuwelijk. Hoe is het met je en met Re?
Ze had gewoon 100 moeten worden.
Neuh, maar toch, hij moet toch wel merken dat er een soortgenootje niet meer isquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou, hij heeft alleen zondag even gezocht, maar behalve dat ie erg aanhankelijk is merk ik vrijwel niks aan hem. Ze waren ook niet echt vriendjes natuurlijk
Fijn dat je dit zo zegt. Het is nooit leuk afscheid te moeten nemen van een dierenvriendje, maar de gedachte dat dit beter voor hem/haar is maakt het vaak wel iets makkelijker.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou ja, we missen haar heel erg natuurlijkMaar het is wel goed zo. Ze ging zo achteruit de laatste tijd, ze was op.
Same here.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:14 schreef MissBliss het volgende:
Ik denk dat dat zich uit in het enorm veel willen knuffelen dan.
Toen we Ziggy in een doosje hadden gestopt kwam Spider ook even kijken maar zn aandacht ging toen vooral uit naar de doos (kopjes geven!), niet naar Ziggy
Ja, gisteren en vandaag gaat het wel wat beter, ik heb er wel vrede mee nu. Het is alleen zo stilquote:Op woensdag 10 maart 2010 @ 13:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Fijn dat je dit zo zegt. Het is nooit leuk afscheid te moeten nemen van een dierenvriendje, maar de gedachte dat dit beter voor hem/haar is maakt het vaak wel iets makkelijker.
[..]
Same here.Toen Siets overleed is Naartjie nauwelijks komen kijken. En ging vervolgens zijn kont wassen naast haar lichaampje. Ook die twee waren geen echte vriendjes. En ook hij was daarna wel wat aanhankelijker, maar leek Siets niet echt te missen.
Dat kan ik me voorstellen. Je hebt veel minder werk nu met haar natjes en droogjes, maar ook dat mis je natuurlijk.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, gisteren en vandaag gaat het wel wat beter, ik heb er wel vrede mee nu. Het is alleen zo stil
Ik heb ergens ook een kontlikfoto gepost.quote:Hehe Naartjie
Ik heb nog wel een foto van Ziggy die in de doos ligt en Spider die de doos kopjes geeft
Misschien post ik hem wel achter een linkje. Hoewel Ziggy er echt niet eng uitziet in dat doosje hoor, wel schattig juist.
Die foto's laat ik aan me voorbij gaan, maar de andere foto's wil ik nog wel weer zienquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:34 schreef MissBliss het volgende:
Thanks nieslief en Duvel
Cat, ik zal deze week die foto plaatsen.
Ik heb er ook van dat ze op de grond ligt, net overleden. Die zijn wat naarder, omdat je daar pas écht ziet dat er niks meer van haar over is. Klein scharminkeltje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |