Die mag zn tanden wel eens poetsen.quote:
Nee, is ie niet. Ik heb de foto zelf gemaakt, bij de Oostvaardersplassen. Daar lopen die beesten vrij rond. Hij vond ons nogal lachwekkend geloof ikquote:
Ja, dat krijg je als je alles op het laatste moment doet heh..stomme ikquote:Op maandag 8 maart 2010 10:27 schreef Rewimo het volgende:
Ai lily, dat valt even tegenWat een pech!
Ah, ook leuk..quote:Op maandag 8 maart 2010 10:30 schreef Lishe het volgende:
Bah Lily... mIjn auto deed dat toen mensen kwamen kijken om 'm te kopen.... Stomheid!
Nou heel spannend vind ik het nu niet meer, maar wat meer zekerheid is ook fijn.quote:Op maandag 8 maart 2010 10:31 schreef Vicky het volgende:
nog ff een klein dagje in spanning zitten dus Estrys...
Lily, ik zou die taart ook wel willenhebben
goed hequote:Op maandag 8 maart 2010 11:00 schreef Deepfreeze het volgende:
oei lily, foutje![]()
Estrys, wordt je daar niet onrustig van? Ik zou gek worden geloof ik..
23 april pas hoorquote:Op maandag 8 maart 2010 11:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Gefeliciteerd Vicky met je halfjaarse huwelijk
Innepin gefeliciteerd met je ondertrouw
Gaan jullie nog iets doen?quote:
Neuh, we gaan in ondertrouw en als het kan daarna door naar de trouwlocatie om de bruiloft te bespreken, hoe wat waar enzo. Ik heb al van zoveel mensen gehoord dat ondertrouw een anticlimax is, dat ik er geen hoge verwachtingen van hebquote:Op maandag 8 maart 2010 11:38 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gaan jullie nog iets doen?
Ondertrouw stelt echt niets voor... 2 handtekeningen en klaar... Zo raar vond ik dat.
(eigenlijk is trouwen net zo...)
Oh dat vond ik wel leuk, de trouwlokatie bezoeken enzo...quote:Op maandag 8 maart 2010 11:39 schreef innepin het volgende:
[..]
Neuh, we gaan in ondertrouw en als het kan daarna door naar de trouwlocatie om de bruiloft te bespreken, hoe wat waar enzo. Ik heb al van zoveel mensen gehoord dat ondertrouw een anticlimax is, dat ik er geen hoge verwachtingen van heb
Het mag eindelijk ook wel eens na al dat gevreetquote:Op maandag 8 maart 2010 11:40 schreef Kleurdoos het volgende:
whiiiiiiiiiii ik ben 8 kilo aangekomennog 1 te gaan en dan kan ik weer normaal gaan eten
quote:Op maandag 8 maart 2010 11:44 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Het mag eindelijk ook wel eens na al dat gevreet
Oh Innepin..dan pasNou dan neem ik mijn felicitaties nog ff terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |