Gisteren was het goed uit te houden in de zon in januauri niet.quote:Op maandag 8 maart 2010 08:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ook toen het zo vroor en sneeuwde in januari scheen de zon, echt wtf!
Ken je sprookjesquote:Op maandag 8 maart 2010 08:44 schreef Acyrus het volgende:
[..]
wtf heeft vrouw holle hier mee te maken ?![]()
![]()
![]()
![]()
Schijtziek word ik ervan. Ik moest net 5 keer tot tien tellen om de boel niet van kant te maken in mijn leefomgevingquote:Op maandag 8 maart 2010 08:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ook toen het zo vroor en sneeuwde in januari scheen de zon, echt wtf!
In dit Noorden wel hoorquote:
Die sprookje kan ik nietquote:Op maandag 8 maart 2010 09:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ken je sprookjes![]()
Als vrouw holle haar donzen dekbed uitschudt sneeuwt het bij ons
De Brainwash is bij jou aardig aangeslagen.quote:Op maandag 8 maart 2010 08:08 schreef mschol het volgende:
[..]
je weet dat dat niet allen zorgt voor opwarming maar ook voor extremer weer?
Dat sprookje ken ik nietquote:
Ja zodat we 80 KLB topics hebben over dat het echt veel te warm isquote:Op maandag 8 maart 2010 09:19 schreef boskameel het volgende:
Tyfussneeuw. laat het lekker 30 graden worden met zon.
ahh jij denkt dat ik gebrainwashed ben?quote:Op maandag 8 maart 2010 09:13 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
De Brainwash is bij jou aardig aangeslagen.
Alles in de natuur is ten alle tijden onderhevig aan verandering.quote:Op maandag 8 maart 2010 09:31 schreef mschol het volgende:
[..]
ahh jij denkt dat ik gebrainwashed ben?
1) ik geloof niet dat de aarde is opgewarmd door onze co2 uitstoot
2) ik vermoed echter wel dat een klimaat verandering (hoe groot of klein dan ook) bezig is, maar dit is een natuurlijk process
3) het is wel aannemelijk dat er door bovenstaand punt merkbare veranderingen komen... (wat zich kan uitten in het weer)
maar de waarheid van de klimaathype ligt ergens in het midden vermoed ik
Hier met die zon!quote:Op maandag 8 maart 2010 11:34 schreef Ladidadida het volgende:
Hier schijnt de zon en ik wil juist sneeuw
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |