Hij ziet er wel heel gay uit ja, zo met z'n phone een foto van zichzelf maken...quote:Op maandag 8 maart 2010 07:33 schreef Mint_Clansell het volgende:
Het gay topic is verderop hoor.
je weet dat dat niet allen zorgt voor opwarming maar ook voor extremer weer?quote:
Ik zie brand op je fotoquote:Op maandag 8 maart 2010 07:22 schreef Mint_Clansell het volgende:
Een impressie van hoe het nu buiten is hier (Veenendaal):
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 maart 2010 08:44 schreef Acyrus het volgende:
[..]
wtf heeft vrouw holle hier mee te maken ?![]()
![]()
![]()
![]()
Ook toen het zo vroor en sneeuwde in januari scheen de zon, echt wtf!quote:Op maandag 8 maart 2010 08:55 schreef Mr.Cooper het volgende:
GODVERDOMME, en gisteren scheen de zon nog wel.
Gisteren was het goed uit te houden in de zon in januauri niet.quote:Op maandag 8 maart 2010 08:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ook toen het zo vroor en sneeuwde in januari scheen de zon, echt wtf!
Ken je sprookjesquote:Op maandag 8 maart 2010 08:44 schreef Acyrus het volgende:
[..]
wtf heeft vrouw holle hier mee te maken ?![]()
![]()
![]()
![]()
Schijtziek word ik ervan. Ik moest net 5 keer tot tien tellen om de boel niet van kant te maken in mijn leefomgevingquote:Op maandag 8 maart 2010 08:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ook toen het zo vroor en sneeuwde in januari scheen de zon, echt wtf!
In dit Noorden wel hoorquote:
Die sprookje kan ik nietquote:Op maandag 8 maart 2010 09:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ken je sprookjes![]()
Als vrouw holle haar donzen dekbed uitschudt sneeuwt het bij ons
De Brainwash is bij jou aardig aangeslagen.quote:Op maandag 8 maart 2010 08:08 schreef mschol het volgende:
[..]
je weet dat dat niet allen zorgt voor opwarming maar ook voor extremer weer?
Dat sprookje ken ik nietquote:
Ja zodat we 80 KLB topics hebben over dat het echt veel te warm isquote:Op maandag 8 maart 2010 09:19 schreef boskameel het volgende:
Tyfussneeuw. laat het lekker 30 graden worden met zon.
ahh jij denkt dat ik gebrainwashed ben?quote:Op maandag 8 maart 2010 09:13 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
De Brainwash is bij jou aardig aangeslagen.
Alles in de natuur is ten alle tijden onderhevig aan verandering.quote:Op maandag 8 maart 2010 09:31 schreef mschol het volgende:
[..]
ahh jij denkt dat ik gebrainwashed ben?
1) ik geloof niet dat de aarde is opgewarmd door onze co2 uitstoot
2) ik vermoed echter wel dat een klimaat verandering (hoe groot of klein dan ook) bezig is, maar dit is een natuurlijk process
3) het is wel aannemelijk dat er door bovenstaand punt merkbare veranderingen komen... (wat zich kan uitten in het weer)
maar de waarheid van de klimaathype ligt ergens in het midden vermoed ik
Hier met die zon!quote:Op maandag 8 maart 2010 11:34 schreef Ladidadida het volgende:
Hier schijnt de zon en ik wil juist sneeuw
Dan woon je in het verkeerde noordenquote:
In Zwolle is alles al sinds begin middag weg.quote:Op maandag 8 maart 2010 11:45 schreef yosander het volgende:
Blergh.
Gelukkig is hier in Zwolle zo goed als alles alweer weg, de wegen zijn in ieder geval schoon.
Nou, ik zie hier geen sneeuw liggen hoorquote:Op maandag 8 maart 2010 07:12 schreef Mint_Clansell het volgende:
Alweer, godverdomme! Dacht je net van die koude witte gladde rommel af te zijn, open je de gordijnen en ja hoor... Overal sneeuw!!
Klacht: ik wil lente.
Wel als het nu opeens uit de lucht zou vallenquote:
Met deze temperaturen is het binnen no-time weg, merk je niets van...quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wel als het nu opeens uit de lucht zou vallen
Dan zou ik een sneeuwpop bouwen en heel blij zijnquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wel als het nu opeens uit de lucht zou vallen
quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:02 schreef tralalala het volgende:
Het was me wat afgelopen winter!!11!!
[ afbeelding ]
Toen was onze hond nog lief en klein.
Nu is die lief en groot ? Of issie niet meer lief?quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:02 schreef tralalala het volgende:
Het was me wat afgelopen winter!!11!!
[ afbeelding ]
Toen was onze hond nog lief en klein.
Jaaa.. heerlijk.. nomnomquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:10 schreef StaIin het volgende:
Nostalgietopic
Wisten jullie nog, toen het op de eerste dag van de lente godverdomme sneeuwde
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |