quote:
Aw thanks.quote:Op maandag 8 maart 2010 02:16 schreef DJJoris het volgende:
[..]
Over een kwartiertje ongeveer gaat het echt beginnen op Film 1.
Wat is er mis met gewoon Film1 opzetten?quote:Op maandag 8 maart 2010 02:17 schreef gnilrednoz het volgende:
En nog steeds geen decent stream, janken zeg
Met Alec Baldwin. Steve Carrell is wel leuk als presentator samen met Diaz.quote:Op maandag 8 maart 2010 02:17 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
[..]
Aw thanks.
Was de host nou weer Steve Martin ofzo? Wat ik heb gelezen over de mensen die langskomen om een award uit te reiken, werd ik nou niet bepaald happy van (Ben Stiller, nog zo'n tienersterretje, etc)
Ja okay, behalve dat dramatische talkshowtje met Bridgetquote:Op maandag 8 maart 2010 02:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wat is er mis met gewoon Film1 opzetten?
Niks, maar dan moet je het wel hebbenquote:Op maandag 8 maart 2010 02:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wat is er mis met gewoon Film1 opzetten?
Steve Martin. ALec Baldwin.quote:Op maandag 8 maart 2010 02:17 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
[..]
Aw thanks.
Was de host nou weer Steve Martin ofzo? Wat ik heb gelezen over de mensen die langskomen om een award uit te reiken, werd ik nou niet bepaald happy van (Ben Stiller, nog zo'n tienersterretje, etc)
Iedereen heeft 'em toch vandaag?quote:Op maandag 8 maart 2010 02:18 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Niks, maar dan moet je het wel hebben
Baldwin vind ik persoonlijk ook niet echt leuk. Steve Carrell is wel ok soms, maar toch minder dan de andere Today Show legendes, zoals Stewart en Colbert.quote:Op maandag 8 maart 2010 02:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Met Alec Baldwin. Steve Carrell is wel leuk als presentator samen met Diaz.
Doe mij maar zonder die galatoestanden.quote:Op maandag 8 maart 2010 02:09 schreef Toad het volgende:
Vera Farmiga
http://www.huffingtonpost(...)s-2010_n_489294.html
Niet als je nog een antenne op het dak hebt staan.quote:
Ik heb Film 1 uitgezet en zit een stream te kijken. Commercials > Leco-look anytimquote:Op maandag 8 maart 2010 02:18 schreef HostiMeister het volgende:
Ow Em Ef Gee
Kan die nicht niet zijn kop houden. Praten over jurken alsof het gaat om een politiek debat
Hij heeft met 30 Rock aardig aan z'n comedytalent gewerkt hoor.quote:Op maandag 8 maart 2010 02:19 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Baldwin vind ik persoonlijk ook niet echt leuk.
Fuck yaquote:Op maandag 8 maart 2010 02:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hij heeft met 30 Rock aardig aan z'n comedytalent gewerkt hoor.
Heb die serie slechts bij vlagen gezien, en hij heeft natuurlijk ook wel gastrolletjes gehad in bijv. Will & Grace enzo, maar toch...quote:Op maandag 8 maart 2010 02:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hij heeft met 30 Rock aardig aan z'n comedytalent gewerkt hoor.
quote:
voor haar rol in hannahhh montannahhhhhhhhh ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |