Dat is dus ook wat ik dacht jaquote:Op maandag 8 maart 2010 01:53 schreef DJJoris het volgende:
Asociaal van Martin van Koolhoven om bij een live uitzending waar hij een van de gasten is gewoon even gaat zitten twitteren. Doe eens niet.
Geweldig juist, zo kom je avond door.quote:Op maandag 8 maart 2010 01:53 schreef Arcee het volgende:
Laten ze een fragment van The Hurt Locker zien, gaat die vent zitten twitteren.WTF?
Nee, op 2.quote:Op maandag 8 maart 2010 01:49 schreef Bragi het volgende:
True.Maar ik vroeg het omdat 'ie wel op één in je lijstje stond.
Inderdaad, het moet iets in je losmaken. Film = emotie.quote:En goede vraag.
Het moet iets met je doen (). Verrassen, ontroeren, vermaken, twijfelen...
Bij de ene is dat door een goed verhaal, bij de andere door super-acteerwerk en bij de andere weer door prachtige visuele effecten.
The Hurt Locker heeft nog minder verhaal dan Avatar.quote:Op maandag 8 maart 2010 01:52 schreef PirE het volgende:
The Hurt Locker is 10x beter dan die CGI-Crapatar.
Hij of jij?quote:Op maandag 8 maart 2010 01:54 schreef Stefan het volgende:
Geweldig juist, zo kom je avond door.
Een aflevering van de Smurfen heeft nog meer verhaal dan Avatarquote:Op maandag 8 maart 2010 01:55 schreef Stefan het volgende:
[..]
The Hurt Locker heeft nog minder verhaal dan Avatar.
The Hurt Locker geeft een veel te romantisch beeld van een oorlog. Lekker de stoere bomonschadelijkmaker uithangen, want je kunt toch niet dood. Alsof het een computerspel is.quote:Op maandag 8 maart 2010 01:52 schreef PirE het volgende:
The Hurt Locker is 10x beter dan die CGI-Crapatar.
Oepsquote:Op maandag 8 maart 2010 01:55 schreef Bragi het volgende:
Het is Martin Koolhoven, niet Martin van Koolhoven.
Inderdaad, laat-ie maar naar huis gaan als-ie niks te melden heeft.quote:Op maandag 8 maart 2010 01:57 schreef DJJoris het volgende:
Oeps.
Maar goed, het blijft gewoon not done.
quote:Op maandag 8 maart 2010 01:55 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, op 2.
[..]
Inderdaad, het moet iets in je losmaken. Film = emotie.
Nou, de eerste personage gaat anders meteen dood. Maar is juist prettig, een oorlogsfilm zonder boodschap. Helaas heeft t ook geen verhaal.Dan was Brothers en Jarhead beter.quote:Op maandag 8 maart 2010 01:57 schreef Arcee het volgende:
[..]
The Hurt Locker geeft een veel te romantisch beeld van een oorlog. Lekker de stoere bomonschadelijkmaker uithangen, want je kunt toch niet dood. Alsof het een computerspel is.
Hijquote:
Ja, maar die had verder ook helemaal geen rol in het verhaal.quote:Op maandag 8 maart 2010 01:58 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nou, de eerste personage gaat anders meteen dood. Maar is juist prettig, een oorlogsfilm zonder boodschap. Helaas heeft t ook geen verhaal.Dan was Brothers en Jarhead beter.
Het is ook een simpele film. Zeker niet bijzonder. Mooiste scene was dat ie na al het geweld in Irak moet kiezen uit 200 pakken cornflakes.quote:Op maandag 8 maart 2010 01:59 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, maar die had verder ook helemaal geen rol in het verhaal.Die was er ingeschreven om even aan de kijkers te laten zien hoe gevaarlijk het is. Beetje te simpel gebracht.
Ik vind het sowieso raar dat ze de hele nacht op zo'n kleine rode zetel moeten zitten.quote:Op maandag 8 maart 2010 02:01 schreef DJJoris het volgende:
Zit hij weer te twitteren. Schop die man de studio uit, blijkbaar vindt hij dat interessanter dan dat waar hij voor gevraagd is om te doen, over de Oscars te praten.
Maar goed, nog maar 30 minuten. Genieten.
Zeker, maar ik vond het ongeloofwaardig hoe de hoofdpersoon zonder enige angst elke bom tegemoet wandelt.quote:Op maandag 8 maart 2010 01:58 schreef Stefan het volgende:
Nou, de eerste personage gaat anders meteen dood. Maar is juist prettig, een oorlogsfilm zonder boodschap. Helaas heeft t ook geen verhaal.Dan was Brothers en Jarhead beter.
Precies. Lekker aan tafel met wat eten en wat drinken, Lekker relaxed.quote:Op maandag 8 maart 2010 02:03 schreef Veadige het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso raar dat ze de hele nacht op zo'n kleine rode zetel moeten zitten.
Had die studio gezellig opgeleukt met een bank of 2, lekker relax achterover gezakt over films lullen.
Nee, zitten ze wat stijf te draaien op een stoel.
erg laggyquote:Op maandag 8 maart 2010 02:02 schreef PirE het volgende:
[..]
http://www.veetle.com/fra(...)l/view#4b944b6a94bd5
Hij houdt het meest van oorlog... zou wel mooi zijn natuurlijk als oorlog iets was om van te houden. Veel te rooskleurig allemaal.quote:Op maandag 8 maart 2010 02:02 schreef Stefan het volgende:
Het is ook een simpele film. Zeker niet bijzonder. Mooiste scene was dat ie na al het geweld in Irak moet kiezen uit 200 pakken cornflakes.
denk dat het werk je zo maakt. Zei een Nederlandse bomexpert ook bij DWDD. Maar goed. Ik kon me niet inleven bij de film.quote:Op maandag 8 maart 2010 02:03 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zeker, maar ik vond het ongeloofwaardig hoe de hoofdpersoon zonder enige angst elke bom tegemoet wandelt.
quote:Op maandag 8 maart 2010 02:02 schreef Stefan het volgende:
[..]
Het is ook een simpele film. Zeker niet bijzonder. Mooiste scene was dat ie na al het geweld in Irak moet kiezen uit 200 pakken cornflakes.
Hier niet, zolang je snel internet hebt is die perfectquote:
Inderdaad, ik kom al relaxt op de bank steeds de nacht lastig door en zij moeten op die stoelen zitten. Zij liever dan ik.quote:Op maandag 8 maart 2010 02:03 schreef Veadige het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso raar dat ze de hele nacht op zo'n kleine rode zetel moeten zitten.
Had die studio gezellig opgeleukt met een bank of 2, lekker relax achterover gezakt over films lullen.
Nee, zitten ze wat stijf te draaien op een stoel.
Ik vind wel dat Bridget er bijzonder fraai uitziet, trouwens.
Al toen ze aan het begin opkwam, met haar elegant en vandaag nogal vrij bloot gebeente..
tvu lagt bij mij zo fucking ergquote:Op maandag 8 maart 2010 02:07 schreef spoor4 het volgende:
voor een stream: 77762 ABC op de tvuplayer
Thanks.quote:Op maandag 8 maart 2010 02:07 schreef spoor4 het volgende:
voor een stream: 77762 ABC op de tvuplayer
Wat voor internet heb je dan, ISDN ofzoquote:
O jee, ik begin me ook al met jurken te bemoeien...quote:Op maandag 8 maart 2010 02:09 schreef Toad het volgende:
Vera Farmiga
http://www.huffingtonpost(...)s-2010_n_489294.html
gewoon ASDL, maar tvu heb ik nog niet 1x normaal iets op kunnen kijken.. sopcast dan weer wel..quote:
failed ninja-editquote:
En Bergmanquote:
Omdat haar films bagger zijn.quote:Op maandag 8 maart 2010 02:14 schreef Bellatrix het volgende:
Jennifer Lopez is te gast bij elke Oscar maar doet nooit mee met een film.
quote:Op maandag 8 maart 2010 02:13 schreef Veadige het volgende:
Iets anders: de mensen hier die géén digitale tv hebben, hebben die wel een plasma/lcd televisie?
Je moet haar dan ook niet zien als een actrice.quote:Op maandag 8 maart 2010 02:14 schreef Bellatrix het volgende:
Jennifer Lopez is te gast bij elke Oscar maar doet nooit mee met een film.
Rond half 3.quote:Op maandag 8 maart 2010 02:15 schreef Yi-Long het volgende:
Hoelaat beginnen die Oscars?
Op Film 1.1 en 1.2 zag ik alleen nog een stel waardeloze paupers aan het praten.
Dat doe ik ook niet. Vraag alleen af waarom ze er áltijd is.quote:Op maandag 8 maart 2010 02:15 schreef Bragi het volgende:
[..]
Je moet haar dan ook niet zien als een actrice.
Over een kwartiertje ongeveer gaat het echt beginnen op Film 1.quote:Op maandag 8 maart 2010 02:15 schreef Yi-Long het volgende:
Hoelaat beginnen die Oscars?
Op Film 1.1 en 1.2 zag ik alleen nog een stel waardeloze paupers aan het praten.
Publiekstrekker?quote:Op maandag 8 maart 2010 02:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet. Vraag alleen af waarom ze er áltijd is.
Idd.quote:
Ook niet als zangeres. Eigenlijk moet je haar helemaal niet zien.quote:Op maandag 8 maart 2010 02:15 schreef Bragi het volgende:
[..]
Je moet haar dan ook niet zien als een actrice.
quote:
Aw thanks.quote:Op maandag 8 maart 2010 02:16 schreef DJJoris het volgende:
[..]
Over een kwartiertje ongeveer gaat het echt beginnen op Film 1.
Wat is er mis met gewoon Film1 opzetten?quote:Op maandag 8 maart 2010 02:17 schreef gnilrednoz het volgende:
En nog steeds geen decent stream, janken zeg
Met Alec Baldwin. Steve Carrell is wel leuk als presentator samen met Diaz.quote:Op maandag 8 maart 2010 02:17 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
[..]
Aw thanks.
Was de host nou weer Steve Martin ofzo? Wat ik heb gelezen over de mensen die langskomen om een award uit te reiken, werd ik nou niet bepaald happy van (Ben Stiller, nog zo'n tienersterretje, etc)
Ja okay, behalve dat dramatische talkshowtje met Bridgetquote:Op maandag 8 maart 2010 02:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wat is er mis met gewoon Film1 opzetten?
Niks, maar dan moet je het wel hebbenquote:Op maandag 8 maart 2010 02:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wat is er mis met gewoon Film1 opzetten?
Steve Martin. ALec Baldwin.quote:Op maandag 8 maart 2010 02:17 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
[..]
Aw thanks.
Was de host nou weer Steve Martin ofzo? Wat ik heb gelezen over de mensen die langskomen om een award uit te reiken, werd ik nou niet bepaald happy van (Ben Stiller, nog zo'n tienersterretje, etc)
Iedereen heeft 'em toch vandaag?quote:Op maandag 8 maart 2010 02:18 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Niks, maar dan moet je het wel hebben
Baldwin vind ik persoonlijk ook niet echt leuk. Steve Carrell is wel ok soms, maar toch minder dan de andere Today Show legendes, zoals Stewart en Colbert.quote:Op maandag 8 maart 2010 02:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Met Alec Baldwin. Steve Carrell is wel leuk als presentator samen met Diaz.
Doe mij maar zonder die galatoestanden.quote:Op maandag 8 maart 2010 02:09 schreef Toad het volgende:
Vera Farmiga
http://www.huffingtonpost(...)s-2010_n_489294.html
Niet als je nog een antenne op het dak hebt staan.quote:
Ik heb Film 1 uitgezet en zit een stream te kijken. Commercials > Leco-look anytimquote:Op maandag 8 maart 2010 02:18 schreef HostiMeister het volgende:
Ow Em Ef Gee
Kan die nicht niet zijn kop houden. Praten over jurken alsof het gaat om een politiek debat
Hij heeft met 30 Rock aardig aan z'n comedytalent gewerkt hoor.quote:Op maandag 8 maart 2010 02:19 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Baldwin vind ik persoonlijk ook niet echt leuk.
Fuck yaquote:Op maandag 8 maart 2010 02:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hij heeft met 30 Rock aardig aan z'n comedytalent gewerkt hoor.
Heb die serie slechts bij vlagen gezien, en hij heeft natuurlijk ook wel gastrolletjes gehad in bijv. Will & Grace enzo, maar toch...quote:Op maandag 8 maart 2010 02:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hij heeft met 30 Rock aardig aan z'n comedytalent gewerkt hoor.
quote:
voor haar rol in hannahhh montannahhhhhhhhh ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |