Dat heb ik zelf gedaan hoor was een beetje klaar met het op en neer geren plus dat ik een paar pijntjes heb.quote:Op maandag 8 maart 2010 11:44 schreef Maes het volgende:
[..]
Hele verhaal gemistEn jullie zitten nu 'gezellig' bijelkaar? Tjee wat een situatie. Hou vol zou ik zeggen
Fanatiekiequote:Op maandag 8 maart 2010 11:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind dat slecht hoor, dat je leidinggevende er niets van zegt. Het gaat er toch om dat er gewerkt wordt?
[..]
grapje
Ik vind het ook niet heel fantastisch meer... maar ik wil de masterys halen en de ribbons enzo [/fanatiek]
Oh, liefquote:Op maandag 8 maart 2010 11:34 schreef tombolafan het volgende:
Hoe laat moet jouw moeder (vandaag toch? Of toch weer volgende week)
Fijn dat ze er niet tegenop zag... Dan zal het inderdaad wel meevallenquote:Op maandag 8 maart 2010 11:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, lief
Ik weet niet hoe laat ze moet vandaag, wel dat ze weer een nachtje moet blijven.
Maar ze zag er niet erg tegenop geloof ik. Heb haar gister nog gezien bij het ochtendconcert!
quote:Op maandag 8 maart 2010 11:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, lief
Ik weet niet hoe laat ze moet vandaag, wel dat ze weer een nachtje moet blijven.
Maar ze zag er niet erg tegenop geloof ik. Heb haar gister nog gezien bij het ochtendconcert!
Ik heb het veranderdquote:Op maandag 8 maart 2010 11:58 schreef Greys het volgende:
Ow god![]()
![]()
![]()
Ik wilde echt typen 'heb haar gister nog gezien'. En niet 'genoeg gezien'.
Jemig. Ik ga het editten, want zoiets is zelfs als foutje niet leuk in haar geval
Helemaal niet stom, ik zou dat ook hebbenquote:Op maandag 8 maart 2010 12:05 schreef Greys het volgende:
Stom he? Maar dan heb ik het idee dat ik het over me afroep
Thanks
Want ik heb haar NOOIT genoeg gezien!
Zonenquote:
Euroknallersquote:
IDD!quote:Op maandag 8 maart 2010 12:33 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nu je het er over hebt, waarom doen de BigMacs niet mee met de euroknallers? Discriminaasi!
Je ideale toetje?quote:Op maandag 8 maart 2010 12:39 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als je dat zegt denk ik aan fluffies.
Fluffies met chocolade
In ieder geval het proberen waard, ik denk dat de Mac het ook een goed idee zal vinden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |