quote:Op maandag 8 maart 2010 17:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Men, dat vrouw worden is echt peanuts. Dirk, laat je broek maar vast zakken [ afbeelding ].
quote:Op maandag 8 maart 2010 17:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Men, dat vrouw worden is echt peanuts. Dirk, laat je broek maar vast zakken [ afbeelding ].
wij hebben lol iigquote:
quote:Op maandag 8 maart 2010 17:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wij hebben lol iig
Dirkh and Erik, sitting in a tree...
Kennelijk houdt ie van mannen, mits ze een beetje op vrouwen lijkenquote:Op maandag 8 maart 2010 17:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
nou Dirkh dat had ik nou niet achter je gezocht
Hij heeft een hele avond zitten wapperen bij het NSF, wat denk jequote:Op maandag 8 maart 2010 17:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
nou Dirkh dat had ik nou niet achter je gezocht
Ik moet koken, ik heb werkelijk nergens nog een beetje respect!quote:Op maandag 8 maart 2010 17:24 schreef Ml-etje het volgende:
Issie zich nu aan het verstoppen of issie Paddestoel iets aan het uitleggen
quote:Op maandag 8 maart 2010 17:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik moet koken, ik heb werkelijk nergens nog een beetje respect!
GA GODVERDOMME DE KEUKEN IN DANquote:Op maandag 8 maart 2010 17:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik moet koken, ik heb werkelijk nergens nog een beetje respect!
quote:
Laptop staat in keuken.quote:
Oi, ik maak er al werk van...quote:Op maandag 8 maart 2010 17:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan moet je wat meer moeite doen dan zo'n simpele prak te maken, lummel![]()
En ikzuurkool
quote:Op maandag 8 maart 2010 17:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Laptop staat in keuken.
Oh en ga jij nu in eens de kant van de vrouwen kiezen, omdat ze nu zo'n verrader er tussen hebben zitten? Lafaard dat je d'r bent.
Mij een beetje de keuken in sturen, puh
Muurfluffen? WTF!quote:Op maandag 8 maart 2010 17:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De paddestoel is toch niet de hort op?
Zit ze op Fok eik? Zou wat zijn als ze ook een beetje bij zou borrelen in een andere SC
Beetje muurfluffen enzo.
Ja maar daar is geen lol aan... hetero's bekeren isquote:Op maandag 8 maart 2010 17:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Mooi, dan mag jij Erik pijpen.
Opgelost!
Nou, als je een beetje een lekker figuur hebt en een zware stem opzet, dan kan ik wel doen of jij Greys bent. Kijk, dan heb je me zo om.quote:Op maandag 8 maart 2010 17:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar daar is geen lol aan... hetero's bekeren is
quote:Op maandag 8 maart 2010 17:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou, als je een beetje een lekker figuur hebt en een zware stem opzet, dan kan ik wel doen of jij Greys bent. Kijk, dan heb je me zo om.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |