Niks mijn originele titel paste nietquote:
En, kwamen er stukjes pinda meequote:
Ja regelmaat he, nu is je lijf eraan gewendquote:Op zondag 7 maart 2010 21:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hij was binnensmonds![]()
Ow God....ik word weer minder moe
Jaquote:
Welneequote:Op zondag 7 maart 2010 21:55 schreef Toverheks het volgende:Ik lust geen pindakaas, moet ik nu een heel nieuw topic niks meer zeggen hier en wachten tot het volgende topic???/
Jij mag altijd wat zeggen hoor lieffiequote:Op zondag 7 maart 2010 21:55 schreef Toverheks het volgende:
Ik lust geen pindakaas, moet ik nu een heel nieuw topic niks meer zeggen hier en wachten tot het volgende topic???/
Die zitten niet in mijn pindakaasquote:Op zondag 7 maart 2010 21:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En, kwamen er stukjes pinda mee?
Ik dacht ook altijd dat ze dan meer op elkaar gericht waren, ik wil natuurlijk ook de aandachtquote:Op zondag 7 maart 2010 21:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ze zijn ook echt lief, ze zeggen wel eens met 2 tegelijk worden ze minder aanhalig, nou het zijn echt kroelkippies, en natuurlijk vreselijk ondeugend, vooral het mannetje
Ik zal voor 12 uur gaan slapen...quote:Op zondag 7 maart 2010 21:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja regelmaat he, nu is je lijf eraan gewend
Je kan het aan chimpansees geven als je ze wil filmen... door de mondbewegingen die ze dan maken om de pindakaas van het gehemelte af te krijgen lijkt het net of ze pratenquote:
quote:Op zondag 7 maart 2010 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht ook altijd dat ze dan meer op elkaar gericht waren, ik wil natuurlijk ook de aandacht![]()
Poes was niet echt een kroelpoes, ze zat bijna nooit bij me op schoot, maar ze liep wel altijd achter me aan, zocht altijd mijn gezelschap op, kwam bij me in de badkamer op de wastafel ligen als ik in bad ging en was pas op haar gemak als iedereen thuis was.
Ik ga er echt serieus over nadenken![]()
[ afbeelding ]
O wat een mooiequote:Op zondag 7 maart 2010 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht ook altijd dat ze dan meer op elkaar gericht waren, ik wil natuurlijk ook de aandacht![]()
Poes was niet echt een kroelpoes, ze zat bijna nooit bij me op schoot, maar ze liep wel altijd achter me aan, zocht altijd mijn gezelschap op, kwam bij me in de badkamer op de wastafel ligen als ik in bad ging en was pas op haar gemak als iedereen thuis was.
Ik ga er echt serieus over nadenken![]()
[ afbeelding ]
Ja ik wilde waar de boterham met pindakaas pas om 22.00 uur gegeten mag worden doen, dat past nietquote:
Ow, nou, weer iets geleerdquote:Op zondag 7 maart 2010 21:57 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Je kan het aan chimpansees geven als je ze wil filmen... door de mondbewegingen die ze dan maken om de pindakaas van het gehemelte af te krijgen lijkt het net of ze praten
En wat ben jij hyperquote:
je hebt weleens mét geprobeerd?quote:Op zondag 7 maart 2010 21:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik eet mn pindakaas liever zonder stukjes
O....zal je ff pm-en danquote:
Jij had brokken in je pindakaas?? Weet je zeker dat het geen blikje kattenvoer wasquote:Op zondag 7 maart 2010 22:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja... en ik vind het niets vies maar mn voorkeur gaat toch uit naar die zonder brokken
En? Lekker?quote:Op zondag 7 maart 2010 22:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
Door jou![]()
![]()
![]()
...ik stond in de supermarkt zag het staan en dacht...Teunnnn
Ja ik zit vol met die achterlijke weetjes. Discovery fangirl hier.quote:
ja...maar ik kende het al...de aardbei is ook zo lekker maar had het al heel lang niet meer op...moest het altijd voor mn ex meenemen....miss had het daar wel mee te makenquote:
Ik dacht altijd dat ik het niet lekker zou vinden met stukjes, maar toen ik het toevallig proefde eind december was ik verkocht. Ik heb inmiddels al bijna 4 potten opquote:Op zondag 7 maart 2010 22:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja... en ik vind het niets vies maar mn voorkeur gaat toch uit naar die zonder brokken
quote:Op zondag 7 maart 2010 22:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet, dat moet anders geregeld worden
quote:Op zondag 7 maart 2010 22:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij had brokken in je pindakaas?? Weet je zeker dat het geen blikje kattenvoer was
Ik moest je ff quoten sorryquote:Op zondag 7 maart 2010 22:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat ik het niet lekker zou vinden met stukjes, maar toen ik het teovallig proefde eind december was ik verkocht. Ik heb inmiddels al bijna 4 postten op
quote:
quote:
Je moet bij het begin beginnenquote:Op zondag 7 maart 2010 22:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet, dat moet anders geregeld worden
quote:Op zondag 7 maart 2010 22:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat ik het niet lekker zou vinden met stukjes, maar toen ik het teovallig proefde eind december was ik verkocht. Ik heb inmiddels al bijna 4 postten op
O je ex had kattenvoer opquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |