abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78863771
Nu milimeter ik me hoofd met een tondeuse, maar ik wil me hoofd helemaal kaal scheren met een scheermes, maar hoe moet ik het scheren?

Me baardgroei scheer ik altijd met een scheerapparaat, ik heb dus geen ervaring met scheren met mesjes.

Moet ik scheerschuim gebruiken? Tegen de haargroei in scheren? Wat moet ik na het scheren erop smeren? enz. enz.
  zondag 7 maart 2010 @ 21:37:48 #2
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_78863992
Scheermes gewoon, met scheerschuim ja. Vanaf je voorhoofd beginnen. Na het scheren insmeren met creme.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
  zondag 7 maart 2010 @ 21:39:40 #3
294141 tarantism
hups in die kont
pi_78864106
Maar het lukt alleen goed met een scheermesje als je haren al kort zijn. Dus misschien eerst met de tondeuse erover. Iig doe ik dat altijd als ik mijn balzak een tijdje niet het geschoren en de haartjes zijn al wat langer.

[ Bericht 28% gewijzigd door Mylene op 14-03-2010 18:27:40 (doe dat maar in ONZ) ]
pi_78865905
quote:
Op zondag 7 maart 2010 21:37 schreef Zeroku het volgende:
Scheermes gewoon, met scheerschuim ja. Vanaf je voorhoofd beginnen. Na het scheren insmeren met creme.
Tegen de haargroei in scheren of niet?
pi_78866074
-kort maken met tondeuse
-scheerschuim
-tegen de haargroei in en daarna nog eens voor extra gladheid de andere kant op scheren
-daarna een lekkere vochtinbrengende creme erop smeren

Oh enneh soms kun je last krijgen van pukkeltjes.
Het is dan aan te raden om één keer per week of één keer in de twee weken met milde scrub je hoofdhuid zachtjes te scrubben (en daarna weer een vochtinbrengende creme gebruiken)
pi_78866211
ik zou met de haargroei mee scheren,
krijg je veel minder irritatie van.

en daarna aftershave op je knar smeren
pi_78866237
Kan je gewoon die goedkope wegwerpmesjes gebruiken? Of gaat het met die Gillette scheermesjes (of andere dure) beter?
pi_78866820
maakt imo geen reet uit.

met nieuwe gillette mesjes snij ik mezelf altijd wel een keer, kleredingen zijn fucking scherp
dus ik zou me kop er niet mee doen.
pi_78884102
quote:
Op zondag 7 maart 2010 22:10 schreef AJ187 het volgende:
Kan je gewoon die goedkope wegwerpmesjes gebruiken? Of gaat het met die Gillette scheermesjes (of andere dure) beter?
Vrouwenscheermesjes hebben van die verticale streepjes op de mesjes die snijwondjes helpen voorkomen. Mannenscheermesjes hebben die niet. Ik zou dus, hoe raar ook, hiervoor vrouwenscheermesjes aanraden.
pi_79129245
Ik had vroeger ook de aanbeveling gelezen om het met een vrouwenscheermesje te doen, maar vind dit eigenlijk toch niet zo handig. Tegenwoordig gebruik ik een Gilette Power Fusion en vind dit veel gemakkelijker. En dat dit dingen scherp zijn, tsja... dat is ook de bedoeling dacht ik?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')