Graag gedaan. Radio 2 heeft een playlist op hun site staan, dus het was zo gevondenquote:Op maandag 15 maart 2010 17:30 schreef betaware het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is hem hoor!!
Superdeluxebedankt!
nee helaas niet. was met een mannen stem btwquote:
2 long shots:quote:Op zondag 14 maart 2010 23:42 schreef graan het volgende:
ik zoek een nummer met de woorden: love.... my heart ... your so..
ik schat dat stamt uit de jaren 80/begin 90, aan de duffe effectjes die er in zitten![]()
bij voorbaat dank
quote:Op maandag 15 maart 2010 19:39 schreef Magic666 het volgende:
ok een uitdaging.....
ik hem maar summier info: een nummer wat de laatste 2 weken zo nu en dan voorbij komt op de radio:
het begint met gitaren en wordt min of meer een soort van drum&bass nummer.... (dat is het enige wat ik weet)
Kudos voor degene die mij kan vertellen welk nummer dat is.
Graag gedaanquote:
quote:Op maandag 15 maart 2010 20:42 schreef Don-Leon het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=10755483
Hoe heet het nummer wat op 13:30 begint?
Waarvoor dankquote:
nee, dat zijn ze helaas ook nietquote:
Heb je niet meer info? Soort muziek, tempo?quote:
het komt denk ik wel dagelijks op de radio.quote:Op maandag 15 maart 2010 23:25 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Heb je niet meer info? Soort muziek, tempo?
De woorden die je noemt zitten zo ongeveer in elk nummer namelijk
Bedoel je echt nú?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:37 schreef Lyzio het volgende:
Welke artiest heeft nu een album gemaakt met alleen maar nummers van Frank Sinatra erop? En hoe heet dat album?
Frank Sinatra.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:37 schreef Lyzio het volgende:
Welke artiest heeft nu een album gemaakt met alleen maar nummers van Frank Sinatra erop? En hoe heet dat album?
De FOK! Muziek Trivia is even verderop.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:50 schreef Lyzio het volgende:
Nee, iemand van deze tijd. Denk aan de categorie Michael Bublé - James Morrison - John Mayer.
quote:Op zondag 14 maart 2010 23:42 schreef graan het volgende:
ik zoek een nummer met de woorden: love.... my heart ... your so..
ik schat dat stamt uit de jaren 80/begin 90, aan de duffe effectjes die er in zitten![]()
bij voorbaat dank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |