Ik vind het nogal hier op lijken:quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:42 schreef MOD het volgende:
Heey!
Zo een nummer van Wolfmother klinkt toch echt als een cover van een ouder nummer. In ieder geval de intro.
Hier roepen ze Van Halen, ik zou het niet weten.
Kan me herinneren dat het in zo een timelife reclame zat van "great sounds of the sixties"
Fight for this love - Cheryl Cole?quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:55 schreef PAA-053 het volgende:
Recent dance-nummertje, gezongen door een vrouw met de tekst 'what we're fighting for' erin....iemand?
Cover hiervan?quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:55 schreef PAA-053 het volgende:
Recent dance-nummertje, gezongen door een vrouw met de tekst 'what we're fighting for' erin....iemand?
Nope, maar thanksquote:
Yep, dat is 'em! Bedankt!quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:07 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Fight for this love - Cheryl Cole?
The Counting Crows - Accidentally In Lovequote:Op donderdag 18 maart 2010 21:33 schreef Cola5555 het volgende:
Hee,
Ik weet dat het niet helemaal de bedoeling is om hier de naam van een liedje te vragen maar ik weethte ook niet ander.
Oke ik zoek dus een nummer: Het gaat over liefde, engelstalig, dus iets met love
In de videoclip zie je een grijs konijn die singt.
het is wel redelijk oud maar was destijds wel vaak op tmf te zien.
We gaan het proberen,
Hoop ik
quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:49 schreef CraniuM het volgende:
Weet iemand hoe het liedje heet op 4:20 ?
No worries, mate!quote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:05 schreef CraniuM het volgende:
[..]
Hmm in die plaat hoor ik geen lil wayne
Ja, had hem zelf al gevonden.quote:
14.gifquote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:59 schreef Cylvia het volgende:
Ik zoek een dance plaat van een jaar of 8 geleden dacht ik, heb niet veel info, maar het was een clip waarin steeds bergen te zien waren, beetje donker en mistig, net of was het boven een oerwoud ofzo....
Muziek klonk een beetje als Faithless, kwam niet veel tekst in voor volgens mij..
Iemand een idee?
Zou hem heel goed kunnen zijn, Het was een vraag van m'n baas, zodra 'ie terug komt van de lunch heb ik confirmatie.quote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:59 schreef Cylvia het volgende:
Ik zoek een dance plaat van een jaar of 8 geleden dacht ik, heb niet veel info, maar het was een clip waarin steeds bergen te zien waren, beetje donker en mistig, net of was het boven een oerwoud ofzo....
Muziek klonk een beetje als Faithless, kwam niet veel tekst in voor volgens mij..
Iemand een idee?
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:08 schreef Prixie het volgende:
[..]
Gokje ,voldoet een klein beetje aan je omschrijving
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |