Eens! HELEMAAAAAAL niet als het Final isquote:Op zondag 7 maart 2010 21:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
I'm with Kepler on this one. Als ik game ga ik niet op Fok posten.
Die met die pet is wel een Gijs ja!quote:
Whehhehehehquote:
Zal m eens kijikenquote:Op maandag 8 maart 2010 08:16 schreef Strolie75 het volgende:
Terechte Oscar-winnaars dit jaar.
[ afbeelding ]
The Hurt Locker
Christoph Waltz
Sandra Bullock
Alleen niet erop letten dat ze in 2004 al Gears of War zitten te spelen op een 360.quote:
Euh nee dat zou me niet eens opvallen....quote:Op maandag 8 maart 2010 08:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Alleen niet erop letten dat ze in 2004 al Gears of War zitten te spelen op een 360.
Mij ook niet eerlijk gezegd. Ik las het vanochtend op www.kotaku.comquote:Op maandag 8 maart 2010 08:28 schreef Bastard het volgende:
Euh nee dat zou me niet eens opvallen....
Fantastische film is het!quote:Op maandag 8 maart 2010 08:29 schreef Bastard het volgende:
Overigens van de week District 9 gezien... dammm.. het keek alsof het allemaal echt was en normaal heMindblowing op een vreemde manier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ow? Wist ik niet.quote:En natuurlijk komt er een vervolg, district10.
![]()
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Ja inderdaad het werd allemaal erg goed in beeld gebracht hoor.. pff erg geloofwaardig!quote:
Tam moet werken dit weekend anders had ik misschien wel ff kunnen helpen met verhuizen.quote:Op maandag 8 maart 2010 08:30 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Jep.
Vrijdag vrij ook wel ff lekker.
Nja, als die aliens terugkomen zullen ze "not amused" zijn. Kan Blomfeld toch nog zijn Halo-film maken.quote:Op maandag 8 maart 2010 08:37 schreef Bastard het volgende:
Ja inderdaad het werd allemaal erg goed in beeld gebracht hoor.. pff erg geloofwaardig!
Nou ja goed ik weet het niet zeker natuurlijk, maar die gast die vetrok zei.. "tot over 3 jaar" .. en hij bleef als Alien achter. Nieuwsberichten op het einde hielden ook een open einde.. 'het zou kunnen zijn dat het schip terugkomt'. Dus ja.. ik denk dat er wel een vervolgverhaal in zit.
Ik zou het allemaal overnieuw doenquote:Op maandag 8 maart 2010 08:44 schreef Strolie75 het volgende:
Kinderwens -10
quote:Op maandag 8 maart 2010 08:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tam moet werken dit weekend anders had ik misschien wel ff kunnen helpen met verhuizen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
Haha Gijs, die SHUT UP. Heerlijke post!quote:Op maandag 8 maart 2010 08:42 schreef Bastard het volgende:
Wat een nacht ook
Amber paar keer huilen nou ja even er heen maar houdt je toch weer even wakker dan een paar keer.
En dan ineens hard gehuil.. is ze over dr nek gegaan in bed.. sta je niet op te wachten als je net 20 seconden je ogen open hebt.
Dus zij nog half kotstend naar mama, ik bed afhalen met braakneigingen van de lucht. (banaan). Amber snel naar beneden met mama, even wassen en schoonmaken en verder uit laten spugen.
Mama die dat niet trekt dus zij stond in de andere emmer te spugen.. onderwijl komt papa naar beneden met vies beddegoed, ziet het tafereel en zn maag draait om, begint op te ruimen van spuug in de keuken, grijpt vol met zn handen in de kots.. ga ik ook nog eens over mn nekMama, papa en Amber even ziek midden in de nacht
Maar goed uiteindelijk Amber weer schoon, bed weer schoon, wij weer relaxed en hop naar bed... lig je weer een uur wakker voor je weer in slaap valt.. kwart over 4 Jasmijn brullen... is ze dr knuffel kwijt.. SHUT UPPP
Oh oh wat een nachtelijk gebeuren weer
Gijs wat extreem! Hier vorige week precies hetzelfde gehad. Zomaar spontaan braken van de kids hier. Midden in de nacht alles opvegen,... die zure zure lucht Gijs. Dat roken we de dag daarop nogquote:Op maandag 8 maart 2010 08:42 schreef Bastard het volgende:
Wat een nacht ook
Amber paar keer huilen nou ja even er heen maar houdt je toch weer even wakker dan een paar keer.
En dan ineens hard gehuil.. is ze over dr nek gegaan in bed.. sta je niet op te wachten als je net 20 seconden je ogen open hebt.
Dus zij nog half kotstend naar mama, ik bed afhalen met braakneigingen van de lucht. (banaan). Amber snel naar beneden met mama, even wassen en schoonmaken en verder uit laten spugen.
Mama die dat niet trekt dus zij stond in de andere emmer te spugen.. onderwijl komt papa naar beneden met vies beddegoed, ziet het tafereel en zn maag draait om, begint op te ruimen van spuug in de keuken, grijpt vol met zn handen in de kots.. ga ik ook nog eens over mn nekMama, papa en Amber even ziek midden in de nacht
Maar goed uiteindelijk Amber weer schoon, bed weer schoon, wij weer relaxed en hop naar bed... lig je weer een uur wakker voor je weer in slaap valt.. kwart over 4 Jasmijn brullen... is ze dr knuffel kwijt.. SHUT UPPP
Oh oh wat een nachtelijk gebeuren weer
Ik hoop dat het met die derde wel een beetje op tijdstippen is wanneer we toch al wakker zijn danquote:Op maandag 8 maart 2010 09:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs wat extreem! Hier vorige week precies hetzelfde gehad. Zomaar spontaan braken van de kids hier. Midden in de nacht alles opvegen,... die zure zure lucht Gijs. Dat roken we de dag daarop nogSterkte en ik hoop dat je goed slaapt vannacht. Dit ga je wel even voelen zo'n nacht. Kan je voorstellen als je nu nog een derde hebt die zo nu en dan moet drinken
Ja echt, dat droppie was afgelopen 2 dagen al om half 6 wakker "Nee ik kan niet meer slapen, ik heb een snotneus" . "Ik heb dorst" "Nee als ik mijn ogen dichtdoe dan doet het pijn" "Tralalala" .. en was het ineens kwart over 4..vanacht .. SHUT Up!quote:Op maandag 8 maart 2010 09:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Haha Gijs, die SHUT UP. Heerlijke post!
Ja,... een fanboy heeft gewoon een copy paste aktie gemaakt om GoW te dissenquote:
Wat kansloosquote:Op maandag 8 maart 2010 11:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,... een fanboy heeft gewoon een copy paste aktie gemaakt om GoW te dissenHeeft II veranderd in III
Vrijdag ga ik verhuizen, dus nu geen smoesjes.quote:Op maandag 8 maart 2010 08:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tam moet werken dit weekend anders had ik misschien wel ff kunnen helpen met verhuizen.
quote:Formule 1-legende Stirling Moss is zaterdagavond in een liftschacht van drie hoog naar beneden gevallen. De 81-jarige Brit overleefde het incident, maar liep wel de nodige botbreuken op. Het ongeluk gebeurde in Moss' eigen huis in Engeland.
De deuren van de liftschacht waren open gegaan en Moss stapte naar voren in de veronderstelling dat de lift was gearriveerd. Dit was echter niet het geval, waardoor Moss drie verdiepingen naar beneden stortte. Moss werd naar het ziekenhuis in Londen overgebracht, waar twee gebroken enkels, vier gebroken botten in zijn voeten en vier beschadigde rugwervels werden geconstateerd. Zondag is hij naar een ziekenhuis dichter bij zijn woonplaats Mayfair gebracht, alwaar hij aan zijn enkels is geopereerd. Moss, die van 1951 tot en met 1961 in de Formule 1 reed, maakt het inmiddels goed. Naar verwachting is hij over zes weken weer helemaal de oude.
*besteld*quote:Op maandag 8 maart 2010 15:53 schreef Wessiej het volgende:
Strol, Ker, armbandje voor jullie!
http://www.etsy.com/view_listing.php?listing_id=41769519
Alleen moet ik nog wel gewoon werken op vrijdagquote:Op maandag 8 maart 2010 16:53 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Vrijdag ga ik verhuizen, dus nu geen smoesjes.
Appart voor jou verzet, dat je kan komen helpen.
quote:
quote:Op maandag 8 maart 2010 18:41 schreef Chocobo het volgende:
Podver
God of War III 9.3
http://ps3.ign.com/articles/107/1075014p1.html
Heb al 3 man.quote:Op maandag 8 maart 2010 18:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Alleen moet ik nog wel gewoon werken op vrijdag
http://www.eurogamer.net/articles/god-of-war-iii-reviewquote:Op maandag 8 maart 2010 18:41 schreef Chocobo het volgende:
Podver
God of War III 9.3
http://ps3.ign.com/articles/107/1075014p1.html
quote:Op maandag 8 maart 2010 19:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
http://www.eurogamer.net/articles/god-of-war-iii-review
Zijn er al Yakuza 3 reviews?quote:Op maandag 8 maart 2010 18:47 schreef Chocobo het volgende:
IGN trouwens,... de God of War III review eerder dan FF,.... en de FF review staat er nog steeds niet
quote:Op maandag 8 maart 2010 20:17 schreef Ker_Plunk het volgende:
Bah, wat ziet dat FF13 er belachelijk goed uit
quote:
Precies...wil eerst ook nog Heavy Rain spelen. Review van GiantBomb heeft me weer gehyped.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:39 schreef Chocobo het volgende:
Leuke game dus,... komt wel een keer. Echt geen haast voor nu,... GoW3 loopt niet weg!
Morgen Gijs,.... morgenquote:Op maandag 8 maart 2010 21:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Precies...wil eerst ook nog Heavy Rain spelen. Review van GiantBomb heeft me weer gehyped.
Heb jij al een mail van de FRS?quote:
Gijs,... jij had vandaag al langs kunnen gaan hoorquote:
Vriend van me heeft hem, leen hem welquote:Op maandag 8 maart 2010 21:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Precies...wil eerst ook nog Heavy Rain spelen. Review van GiantBomb heeft me weer gehyped.
Ja ik ga er ook geen geld aan uitgeven. Misschien ooit budgetquote:Op maandag 8 maart 2010 21:28 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Vriend van me heeft hem, leen hem wel
Een deelquote:Op maandag 8 maart 2010 21:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs,... jij had vandaag al langs kunnen gaan hoor![]()
![]()
Deze mail kreeg ik vrijdag ofzo!
Beste klant ,
(Een deel van) je bestelling (1-9498754244) is verzonden.
Het betreft de volgende artikelen:
* 1 x Final Fantasy XIII (PS3)
Goddamn wat gaafquote:Op maandag 8 maart 2010 19:36 schreef Chocobo het volgende:
Voelt allemaal een beetje nep en gehaast aan! Geld trekken uit een oude succesformule, terwijl het laatste concept helemaal verdwenen is. Check de eerste gameplay beelden van Prince of Persia.
http://www.gamersyde.com/(...)t_look-14536_en.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee?
The truth was in here.
Is het een stad?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 08:49 schreef Strolie75 het volgende:
Nu in Zoetermeer...wat een troosteloze stad zeg.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 08:28 schreef Bastard het volgende:
Is FF wat?Anders misschien binnenkort eens ophalen
HahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:For a game that could well have been overlooked for a Western release entirely, the removal of a few minor elements, while frustrating, is a small price to pay. What remains is a relentlessly enjoyable action-RPG, which offers a unique insight into Japanese culture despite its exaggerations. The Western version of Yakuza 3 might have suffered a few heartbreaking cuts, but it's still intriguing at every turn and shouldn't be missed.
8/10
Buurman?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Post geweest, geen FFXIII?
Nee, geen briefje ook. Enkel een brief van dequote:
quote:
Sorry, maar ik begrijp jullie niet met dat pre-orderen! Winkel is altijd eerder, vooral hier in alphen met de MM en Gamemania...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ook geen bericht van de FRS dat ik hem kan komen ophalen.
LE voor de prijs van de SE Gijs...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:36 schreef Ker_Plunk het volgende:
Sorry, maar ik begrijp jullie niet met dat pre-orderen! Winkel is altijd eerder, vooral hier in alphen met de MM en Gamemania...
48 eu voor de LE. It's worth it.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:36 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Sorry, maar ik begrijp jullie niet met dat pre-orderen! Winkel is altijd eerder, vooral hier in alphen met de MM en Gamemania...
Yup, 5 mei is een vrije dag dit jaar. Verder wat je noemt. Geen vrije dag op Suikerfeest though dankzij Geert...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:39 schreef Bastard het volgende:
Zo.. voor dit jaar maar eens een keer vroeg .. of op tijd de zomervakantie gepland, 9 tm 29 juli
En waarschijnlijk daarvoor 10 dagen vaderschapsverlof nog ergens![]()
Welke feestdagen hebben we dit jaar vrij eigenlijk, pasen en pinksterdagen meen ik.. 5 mei is dit jaar vrij dacht ik? Queensday? Hemelvaart?
Dus we hebben nog wat tussendoor vrije dagen zeg maar danquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Yup, 5 mei is een vrije dag dit jaar. Verder wat je noemt. Geen vrije dag op Suikerfeest though dankzij Geert...
Zo waar en hij komt met TNT pakketpost overigens. Komt later dan de postbode. Ik heb hem!!!!!!!!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
48 eu voor de LE. It's worth it.
Met ME2 en AC2 had ik de games eerder dan de winkel. Op donderdag,... releases zijn meestal op vrijdag. Deze keer ging het met FF wat mis, maar ik blijf met al die kortingen echt pre-orderen bij de FRS! Prima service hoor.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:36 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:46 schreef Chocobo het volgende:
OOOVVVEEERRRRKKKIILLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL,....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Serieus,.... 4 jaar gewacht op deze game. De reden waarom ik een PS3 kocht,........
EEEEINDE....L...LIIIIJK!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:46 schreef Chocobo het volgende:
OOOVVVEEERRRRKKKIILLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL,....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Serieus,.... 4 jaar gewacht op deze game. De reden waarom ik een PS3 kocht,........
EEEEINDE....L...LIIIIJK!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:48 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]![]()
Gijs, Ps3Opstarten duurde even maar geloof me, volgens mij gaat het nog beter worden
FFIX MMO komt ook mocht je het leuk vinden… en FFXV verschijnt er ook nog wel op, maar daar durf ik niet eens over na te denken
quote:PS3 Final Fantasy XIII includes 'XIV' bonus item, chance for beta access
En versus,... exclusivequote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:48 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]![]()
Gijs, Ps3Opstarten duurde even maar geloof me, volgens mij gaat het nog beter worden
FFIX MMO komt ook mocht je het leuk vinden… en FFXV verschijnt er ook nog wel op, maar daar durf ik niet eens over na te denken
Kinderen voor straf 2 uur eerder naar bed sturen!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
En versus,... exclusiveJa,... dat wordt genieten,... uurtje of 21:00 denk ik!
nerdquote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:56 schreef Chocobo het volgende:
Geplastificeerde RAL9001 gelakte FF hoes,............. dat blauwe logo,... ik blijf staren,.................... help me!
We hebben het hier toch godverdomme over FFXIIIquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:06 schreef Wessiej het volgende:
Ik haat SquareEnix vanaf vandaag, kreeg Just Cause 2 binnen, met een briefje erbij waarop het fucking einde van het spel stond
Haal hem dan Gijs!quote:
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Haal hem dan Gijs!Gestreamde CGI-filmpjes
Lightning gaat in Chapter 4 dood.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:10 schreef Strolie75 het volgende:
Serieus...dat gevoel bij het starten van een Final Fantasy game is toch ongeëvenaard.
Niet alleen de spanning wat je allemaal gaat ervaren, maar ook de nostalgie van alle vorige delen.
Als je alle ultimate weapons unlocked en Ruby Weapon in precies 10 minuten verslaat met Cid komt ze weer tot leven.quote:
Zo waar,......... dat is de eerste stap altijd. Dat 'new game' gebeuren bij een FF game blijft magisch. Geen ene andere game kan tegen die new game opquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:10 schreef Strolie75 het volgende:
Serieus...dat gevoel bij het starten van een Final Fantasy game is toch ongeëvenaard.
Niet alleen de spanning wat je allemaal gaat ervaren, maar ook de nostalgie van alle vorige delen.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:00 schreef Strolie75 het volgende:
omgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomg
Die graphics...voor het eerst is de overgang tussen CGI en in-game bijna naadloos. En dan die battlemusic...nu al een klassieker...LightningNeger met chocokuiken
![]()
En dan heb ik pas het eerste gevecht gehad.
Yakuwat?![]()
Gijs, ik sta geknield naast je om verder schoon te pijpen als jij klaar bent! Geen restjes op de SE-pikken!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:04 schreef Strolie75 het volgende:
Het is echt Final Fantasy...meteen. Vanaf de eerste seconde. Zooooooooooooveel liefde en aandacht voor de kleinste details. Overal is over nagedacht. Menu, muziekjes, etc... en dan een CGI intro die zoooooooveel laat zien dat je 80% niet eens meekrijgt (denk aan de openingsscene van SW: Episode 3).
SquareEnix...ik pijp ze allemaal.
Binnenkort in mijn sigquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs ik sta geknield naast je om de verder schoon te pijpen als jij ermee klaar bent!!!! Geen restjes op de SE-pikken!
Als Ajax verliest dit weekend OKquote:
*Gejat voor in mijn blog*quote:
Welkom bij de Gijsjes!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:29 schreef Wessiej het volgende:
Morgen op XBLA
[ afbeelding ]
Maarja tegen wie praat ik?
Ach alles is beter dan FF.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:29 schreef Wessiej het volgende:
Morgen op XBLA
[ afbeelding ]
Maarja tegen wie praat ik?
Ja het zal wel weer een must have zijn net als ME 2quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Haal hem dan Gijs!Gestreamde CGI-filmpjes
Die was erg cool inderdaadquote:Op woensdag 10 maart 2010 00:12 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja het zal wel weer een must have zijn net als ME 2
[ afbeelding ]
Gijs ik heb geen idee waar ik moet beginnen. Vechten lijkt simpel maar is zo diep! Sneller en actiever dan bv LO, maar oh God Gijs zoveel beterquote:Op woensdag 10 maart 2010 08:26 schreef Bastard het volgende:
Maar serieus.. is het cool?
Reviews aan te raden?
Mass effect omruilen tegen FF? Hoeveel uur gametijd?
Is het als LO cool, of beter?
Het is Final Fantasy. Totaal andere type RPG dan Mass Effect. Heb je een of meerdere van de oude delen gespeeld? Het is wel een coole ervaring, meer sprookjesachtig dan een Westerse RPG. Maar het is ook erg Japans. Zowel qua personages als de manier waarop het verhaal wordt verteld. Ik weet niet Gijs of het iets voor jou is Gijs.quote:Op woensdag 10 maart 2010 08:26 schreef Bastard het volgende:
Reviews aan te raden?
Had ik ookquote:Op woensdag 10 maart 2010 09:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Haal elke keer 5 star ratings met gevechten omdat ik het na een paar uur helemaal door kreeg.
Punten voor elke battle! Hoe sneller je iets afrond hoe beter je rating. Is erg verslavend. Bepaald ook je loot die je krijgt. Als ik jou was zou ik de gametrailers videoreview eens bekijken. Kijken of het wat voor je is. Serieus,... je kan mij denk ik niet gebruiken als graadmeter voor coolheid over FFXIII. Ik ben NIET,... lees niet objectief in deze. Het is voor mij te cool,... kan er niet over uit. Na Mass Effect 2 dan nu FFXIII,... serieus game jaar dit hoor,... godver! Het is eigenlijk net zoiets als FFX, maar dan beter vind ik. FFX heeft veel van LO weg wat battles betreft, maar dit gaat een stapje verder. Gebruikersgemak voor beginners, maar toch ook zo diep voor die hards en fans!quote:
Als je een gevecht goed en snel afhandeld krijg je sterren tot max 5quote:
Squaresoft… als ode aan de oudere FF's!quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:33 schreef Chocobo het volgende:
Die sig van je Ker,... inderdaad! DANK U, Square!
Ik heb het in een aantal reviews gelezen, maar het klopt: het is een Final Fantasy waar ze al het overbodig vet vanaf hebben gesneden. Info krijg je via de codex, shoppen doe je via savepunten. Geen lange cutscenes maar frequente korte scenes. Qua structuur doet het me erg denken aan Final Fantasy: Crisis Core op de PSP. Meer een soort missiestructuur. Je komt in een gebied, je moet naar het eindpunt en onderweg versla je vijanden. Vechten staat echt voorop. Wat dat betreft is het een soort God of War met een uitgebreid en diepgaand vechtsysteem.quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs ik heb geen idee waar ik moet beginnen. Vechten lijkt simpel maar is zo diep! Sneller en actiever dan bv LO, maar oh God Gijs zoveel beterOok een groter spel als LO voor zover ik lees. Snelle gamers halen ongeveer 70 uur. Dit is veel game Gijs.
Momenteel geniet ik van de complete ervaring. Lees alles bij in de codex,... laat alles bezinken totdat ik het snap. Strol zei dat het verhaal in het begin hard ging,.... klopt, maar bedenk wel dat je in een verhaal stapt en er niet vanaf moment 1 bij bent. Het verhaal en de battles zijn tot nu toe erg sterk. Paar keer met open mond gezeten,... gewoon lachen op de bank van onbesef! Hoe goed kan iets zijn,......!!
Haal elke keer 5 star ratings met gevechten omdat ik het na een paar uur helemaal door kreeg. Lekker snel maar toch ook doordacht,... en nu is het nog simpel. Ben net aangekomen in chapter 3 geloof ik en de battle engine is nog niet eens helemaal open!
Ik voel het aan alles,... dit is mijn FVII!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb het in een aantal reviews gelezen, maar het klopt: het is een Final Fantasy waar ze al het overbodig vet vanaf hebben gesneden. Info krijg je via de codex, shoppen doe je via savepunten. Geen lange cutscenes maar frequente korte scenes. Qua structuur doet het me erg denken aan Final Fantasy: Crisis Core op de PSP. Meer een soort missiestructuur. Je komt in een gebied, je moet naar het eindpunt en onderweg versla je vijanden. Vechten staat echt voorop. Wat dat betreft is het een soort God of War met een uitgebreid en diepgaand vechtsysteem.
Concreet voorbeeld. Je valt in het begin midden in een grote veldslag. Geen idee wat er aan de hand is. Gaandeweg kom je er achter dat een paar dagen eerder een kustplaats is besmet door een soort alien artifact. De regering neemt geen risico en alle inwoners van die plaats worden in quarantaine gesteld en gedeporteerd/vermoord. Hier komen ze tegen in opstand. De hoofdpersonen raken hierin verstrikt.
In een oude traditionele FF zou het verhaal zijn begonnen met dat je wakker werd in dat kustplaatsje en dan je dit allemaal bewust zou hebben meegemaakt na urenlang te hebben rondgelopen en met dorpbewoners te hebben gepraat. Nu kom je er achter via tekst en via een korte cutscene. De eerste paar uur gameplay hadden makkelijk kunnen worden uitgerekt tot het tienvoudigen.
Ik weet nog niet wat ik er van moeten vinden. Ik hou van traditionele JRP’s met een langzame opbouw. Maar waarom is SquareEnix van die traditionele structuur afgestapt? Willen ze de nieuwe generatie gamers die een aandachtspanne van 10 seconden hebben aanspreken? Is het uit kostenoverwegingen? Gevolg is wel dat het tempo hoger ligt maar dat het tot nu toe minder episch aanvoelt.
Maar het verhaal begint me na de plotwending aan het begin van Chapter 3 wel te boeien.Vraag is eerder waarom niet? Waarom altijd hetzelfde. Ik vind dit geweldig. De gamer een beetje in het onduidelijke laten. De duidelijkheid komt wat later en die impact is alleen maar harder en beter. Precies zoals je voorbeeld al zegt over het kust plaatsje! Tevens is het ook nog maar 3 uur ofzo en alleen de eerste 20 zijn wat liniair. Ben zo,... zo benieuwd hoe het allemaal verder gaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ja,... ik beschouw dit zelf wel als episch. Het ligt zo in mijn straatje,... ik voel me er echt heerlijk bij. Dit is een FF die ik eigenlijk al jaren wil. Kijk anders naar FFXII,... die is echt heel open en die valt toch minder in het publiek. Ode aan SE voor de change en persoonlijk vind ik het een goede. Het maakt deze FF game weer eens anders. Voor deel FFXIV zullen ze wel weer wat anders doen. Westerse reviews vind ik belachelijk als ik dit zo speel. Echt belachelijk
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Ik vind het in ieder geval een heel mooie game.quote:Op woensdag 10 maart 2010 08:26 schreef Bastard het volgende:
Reviews aan te raden?
Een keer raden waar ik nu (volgens mijquote:Op woensdag 10 maart 2010 09:55 schreef Strolie75 het volgende:
Damnit! Ik had gewoon wakker willen worden in dat kustplaatje.
Gijs je bent pas 3 uur bezig,... nog dik 65 uur te gaanquote:Op woensdag 10 maart 2010 09:55 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb er tot nu toe gemengde gevoelens over. Niet zozeer over FFXIII hoor, dat wordt gewoon een fantastische ervaring. Nee, meer het feit dat ze deze weg zijn ingeslagen. Final Fantasy wordt de moderne hype RPG, Dragon Quest de traditionele. En Dragon Quest trek ik niet.![]()
Damnit! Ik had gewoon wakker willen worden in dat kustplaatje. En na een paar dozijn uur in Cocoon te hebben aangeklooid had ik een world map op Pulse gewild. Ja. Ik besef dat ik eigenlijk gewoon een remake van FFVII met deze battle engine wil.![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:00 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Een keer raden waar ik nu (volgens mij) naar toe ga… foto ervan stond in Datalog… moest gillen
Ja...CGI en ingame is bijna naadloos. Zo heb ik altijd een FF game willen spelenquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:01 schreef Chocobo het volgende:
Ik geniet,... echt vreselijk. En inderdaad die engine
quote:
Als je LO tof vond, vindt je FFXIII toffer. Klaar.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:04 schreef Bastard het volgende:
Hmm ben toch nieuwsgierig geworden moet ik zeggen !
quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als je LO tof vond, vindt je FFXIII toffer. Klaar.
Haal hem nu maar gewoon. Als het niks is kun je ons altijd nog onderbouwd afzeiken. Win-win dus.
Gisteren meerdere malen gehad waarvan ik dacht:quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja...CGI en ingame is bijna naadloos. Zo heb ik altijd een FF game willen spelen
Ik draai de cam af en toe tijdens gameplay vrij dicht bij de characters,... lijkt godver wel een high res wallpaper!quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:14 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Gisteren meerdere malen gehad waarvan ik dacht:zit ik nu ingame of CGI te kijken?
zie geen verschil
quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
WTF
B, hou je dochters weg van internet!
OMFG! Onderwater is het echt altijd oorlog hequote:Op woensdag 10 maart 2010 10:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Whehehe. Wat een familie ook
Deze trouwens
http://www.dumpert.nl/med(...)er_slak_eet_vis.html
Wel een mooie manier van klantenbinding trouwensquote:Beste klant,
U heeft onlangs de game Final Fantasy XIIIop onze website www.FreeRecordShop.nl gepreorderd.
Echter is onze verkoopprijs inmiddels met 5 euro verlaagd.
Om u als klant tegemoet te komen ontvangt u bij deze een digitale coupon ter waarde van 5 euro!
Deze is vrij te besteden op www.FreeRecordShop.nl.
Uw unieke digitale couponcode:
Serieus,... mijn tweede 5 Euro bonquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sjo, we hoeven niet meer te mailen:
[..]
Wel een mooie manier van klantenbinding trouwens
Mijn eerste 5 eu heb ik gebruikt voor GoW3 al. Die CE kost me nu ook maar 47 ofzoquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Serieus,... mijn tweede 5 Euro bonNu een 10'tje bij elkaar Gijs. Incl reclame kijken en ANWB korting is weer een geweldige prijs op de volgende must have
![]()
Eens,... als de Splinter Cell CE wat goedkoper was geweest, was ik ervoor gegaan. Maar ik hoop ook zo op die Alan Wake CE! Laat me weten als jij iets ziet wil je?quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mijn eerste 5 eu heb ik gebruikt voor GoW3 al. Die CE kost me nu ook maar 47 ofzo
Ik gok dat ik voor de Alan Wake SE ga als ze die krijgen. Splinter Cell is iig nog steeds te duurZelfs met 5 eu bon, en 2x 10%
quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:37 schreef Chocobo het volgende:
Fake tans voor Kepler,... omdat hij daar altijd om moet lachenTwintig foto's ofzo
http://www.break.com/pictures/rich-and-creepy1775142.html
Moet altijd zo lachen om die homo's. Die lippenquote:
Zien ze het zelf niet? Doen ze het expres? Krijgen ze geld? Worden ze gedwongen? Indoctrinatie?quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Moet altijd zo lachen om die homo's. Die lippen
Heavy Rainquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:50 schreef Strolie75 het volgende:
Ik krijg zojuist nog een tegoedbon van 5 euro van de FRS. Samen met die van GoW toch een tientje korting. Kan ik over een tijdje mooi gebruiken voor Heavy Rain.
Uiteraardquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Eens,... als de Splinter Cell CE wat goedkoper was geweest, was ik ervoor gegaan. Maar ik hoop ook zo op die Alan Wake CE! Laat me weten als jij iets ziet wil je?
Amerikanen!quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:52 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Zien ze het zelf niet? Doen ze het expres? Krijgen ze geld? Worden ze gedwongen? Indoctrinatie?
Begrijp het niet.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:50 schreef Strolie75 het volgende:
Ik krijg zojuist nog een tegoedbon van 5 euro van de FRS. Samen met die van GoW toch een tientje korting. Kan ik over een tijdje mooi gebruiken voor Heavy Rain.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Serieus,... mijn tweede 5 Euro bonNu een 10'tje bij elkaar Gijs. Incl reclame kijken en ANWB korting is weer een geweldige prijs op de volgende must have
![]()
GiantBomb review heeft me gehyped.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heavy RainOok episch hoor. Veel games met echte emoties
dit jaar.
Daarvan krijg ik emoties in mijn dunne darm.quote:Ben blij dat Crackdown 2 ook komt
Uiteraard![]()
Quote-Fail. Maar ik begrijp jequote:Op woensdag 10 maart 2010 12:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Daarvan krijg ik emoties in mijn dunne darm.
Ik heb Heavy Rain al via Youtube gespeeldquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Quote-Fail. Maar ik begrijp jeVan Heavy Rain krijg je geheid tranen in je ogen. Zo mooi... Besturing werkt niet altijd mee helaas, maar overall gezien écht een ervaring die je moet beleven als je de kans (lees een PS3) hebt.
En tja, Crackdown. Dat is mijn Yakuza
Je hebt geen idee Gijsquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb Heavy Rain al via Youtube gespeeld
http://kotaku.com/5482519/play-heavy-rain-on-your-pc
Waarom pre-orderen die wijven gewoon niet?quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:59 schreef Chocobo het volgende:
Vrouwen
http://www.dumpert.nl/med(...)_winkelopening_.html
Die kleren zijn juist fucking duur, maarja een designer maakt het dus het is goed.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:23 schreef Bastard het volgende:
Zal allemaal wel zo goed als gratis zijn... gelukkig is mijn vrouw niet zo, zou ik haar niet vergeven!
Rekeningen van 500 Euro Gijs! Vrouwen pakte shit wat niet eens hun maten zijnquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:23 schreef Bastard het volgende:
Zal allemaal wel zo goed als gratis zijn... gelukkig is mijn vrouw niet zo, zou ik haar niet vergeven!
Kuiken heeft deze week keukencorvee.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:39 schreef Ker_Plunk het volgende:
Pizza bestelt, koken doe ik even niet aan
Oh dan een rectificatie, dan zou mijn vrouw helemaal niet meer in huis komen!quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Rekeningen van 500 Euro Gijs! Vrouwen pakte shit wat niet eens hun maten zijn
Ja eens Gijs,... Quinn vond dit ook echt achterlijk gedrag! Te zot voor woorden!quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh dan een rectificatie, dan zou mijn vrouw helemaal niet meer in huis komen!
Ik ga ook zo weer,...........................quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:39 schreef Ker_Plunk het volgende:
HIJ STAAT WEER AAAAAN![]()
![]()
INtro muziek weeer
Stop je alweer dan Gijsquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:24 schreef Strolie75 het volgende:
Net weer stukje gespeeld.Dat Battle System
![]()
Eten Gijs...quality time met kuiken...moet ook gebeurenquote:
Ja eens,... daarom begin ik meestal pas rond 21:00quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Eten Gijs...quality time met kuiken...moet ook gebeuren
Menu… zei het tochquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:39 schreef Chocobo het volgende:
Sowieso dat menu als je het weer opstart,.... load game,... die muziek,... eerste battles en gesprekken weer. DIE SMILIE OP JE HOOFD DAN!!!!! Zeldzaam,.........
Gijs,... overal is aan gepoetst,.... zo mooiquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:06 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Menu… zei het toch :[w
Blik van Lightning als je d'r status checked
quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ghehe, heerlijk dat Facebook
[ afbeelding ]
Zo laat lag ik er gister in. Ik was kapot.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja eens,... daarom begin ik meestal pas rond 21:00
Die kaak.. zoon van Gay Leno.quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ghehe, heerlijk dat Facebook
[ afbeelding ]
Ik vind die blik in zijn ogen licht instabiel.quote:
Gijs,.... Lake Brasha,... tijdens chapter 3,... geweldig!! Maar Noot heeft zo gelijk,... zo af en toe de codexen doornemen. Doe ik meestal met een boterham of eierkoek met roomboterquote:Op donderdag 11 maart 2010 06:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zo laat lag ik er gister in. Ik was kapot.Hoe was het op Cocoon?
Alsof die ieder moment zijn gun uit zijn zak haalt en rond gaat schietenquote:Op donderdag 11 maart 2010 08:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik vind die blik in zijn ogen licht instabiel.
Gisteren om 20:00 even een pauze genomen… in slaap gevallen…quote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:09 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Gisteren om 20:00 even een pauze genomen… in slaap gevallen…
Ziet er in ieder geval mooier uitquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:20 schreef Chocobo het volgende:
http://www.telegraaf.nl/d(...)_getest__.html?p=3,3
Nee Gijs,... het is echt een failquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:22 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Ziet er in ieder geval mooier uit
Heb geen video gezienquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee Gijs,... het is echt een failOpen je ogen. Plaatsvervangende schaamte.
Kapotquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:32 schreef Chocobo het volgende:
Alleen van dat lawaai krijg ik al de slappe lach![]()
![]()
Die bellen op de achtergrond
![]()
http://www.break.com/inde(...)deafening-crash.html
Gijs je zou het moeten opruimen. WAAR moet je beginnenquote:
Ik denk dat ze een kraan moeten neerzettenquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs je zou het moeten opruimen. WAAR moet je beginnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The truth was in here.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:11 schreef Bastard het volgende:
Ik ga denk ik toch wat anders stemmen..
Hoor van Wilders alleen maar islam dit, islam dat.. en ben het met die onderwerpen wel eens maar, wat is zijn mening over onderwijs bijvoorbeeld, of milieu? Geen idee
Ik las net een stukje van Pechtold, die vind het wel een aardig idee om kleuters al een beetje Engels te leren. Niet dat ik dan Pechtold of D66 meteen wil gaan stemmen, maar ik bedacht mij wel.. hee hem hoor je wel over verschillende onderwerpen praten en Wilders niet. Die hoor je eigenlijk alleen maar de verdeeldheid in de bevollking noemen, en geeft er geen oplossing bij.
Ik denk schop er eens iets in hier he
Gijs...quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:19 schreef Chocobo het volgende:
OMG
http://www.dumpert.nl/med(...)ndiertje_pesten.html
Maar we willen wel een leefbaar land met toekomstperspectief voor de kinderen. Niet een land waarin moslims gepest worden (hoofddoek verbod in openbare ruimte is nog maar een begin) en ze dus opzetten tegen de native hollanders.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:17 schreef Chocobo het volgende:
Iedereen moet zijn of haar ding doen Gijs! Doe wat je juist lijkt,... is altijd! goed
Ik wil het zeker niet zien ?quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijs...Ik trek dat soort filmpjes niet... Arm beest.
Scholen draaien wel door. Met of zonder politiek,... we wonen in een geweldig land. Wil alleen het Nederland uit de jaren 20 terug. Waarin we allemaal aardig en beleefd waren tegen elkaar. Er minder misdaden of gruwelheden werden gedaan. PVV scoort gewoon met de zo duidelijke Moslim beweging in dit land, maar die gaan natuurlijk wel meer dingen doen dan alleen hoofddoek controle. Dit is mijn land Gijs,... mijn land en ik wil dat mijn kinderen zich veilig voelen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar we willen wel een leefbaar land met toekomstperspectief voor de kinderen. Niet een land waarin moslims gepest worden (hoofddoek verbod in openbare ruimte is nog maar een begin) en ze dus opzetten tegen de native hollanders.
We willen goede scholing, goede pensioen regelingen, goede banden met het buitenland (export/import is zeer belangrijk) ik hoor hem daar niet over.
Ben een zwevende kiezer geworden
Dat 10x mikkenquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)o_die_is_sterk_.html
WHOAHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
Ja klopt helemaal ook..quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Sowieso,... politiek,... absoluut geen spiegel van de maatschappij,... dat is een fabeltje!
Oh oh! Brace yourself people!quote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:11 schreef Bastard het volgende:
Ik ga denk ik toch wat anders stemmen..
Hoor van Wilders alleen maar islam dit, islam dat.. en ben het met die onderwerpen wel eens maar, wat is zijn mening over onderwijs bijvoorbeeld, of milieu? Geen idee
Ik las net een stukje van Pechtold, die vind het wel een aardig idee om kleuters al een beetje Engels te leren. Niet dat ik dan Pechtold of D66 meteen wil gaan stemmen, maar ik bedacht mij wel.. hee hem hoor je wel over verschillende onderwerpen praten en Wilders niet. Die hoor je eigenlijk alleen maar de verdeeldheid in de bevollking noemen, en geeft er geen oplossing bij.
Ik denk schop er eens iets in hier he
quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oh oh! Brace yourself people!
Hier ook,... genummerd en gesealed! Prachtig hardcover exemplaarquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die FFXIII guide![]()
Hij komt net binnen
![]()
[ afbeelding ]
Ik hand de vlag uit wat dat betreft!quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Eurlings stapt uit de politiek. Zonde! Nu is die kilometerheffing verder weg dan ooit
Fred Teeven moet ook weg, eng mannetjequote:Op donderdag 11 maart 2010 17:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Eurlings stapt uit de politiek. Zonde! Nu is die kilometerheffing verder weg dan ooit
Ik ben in principe wel voor KM heffing, maar wel in een goede opzet en met een verval van andere belastingen. Niet iets dat erbij zou komen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik hand de vlag uit wat dat betreft!
Maar verder vond ik het een zeer ok gast..
Donner.. laat die nou eens opzOUTEN!!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:26 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Fred Teeven moet ook weg, eng mannetje
Ja maar dat is zoiets als "we zijn dit en dit van plan" maar uiteindelijk komt er niks uit die gebakken lucht.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
B? Midden april wordt het verkiezingsprogramma van de D66 voor de komende verkiezingen uit de doeken gedaan. Dan ga ik vergelijken met de VVD. Ik ben benieuwd
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst... Wel is het zo dat ik ga stemmen op een stabiele partij. Liever een partij waar ik het voor 70% mee eens ben maar stabiel is dan eentje die al mijn standpunten vertegenwoordigd en waar mensen elkaar niets gunnen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja maar dat is zoiets als "we zijn dit en dit van plan" maar uiteindelijk komt er niks uit die gebakken lucht.
We moeten kijken naar het verleden, wat zijn de resultaten geweest.
Misschien slim stemmen.. coalitie VVD PVV en D66 .. stem jij VVD, Strol PVV, en ik D66quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst... Wel is het zo dat ik ga stemmen op een stabiele partij. Liever een partij waar ik het voor 70% mee eens ben maar stabiel is dan eentje die al mijn standpunten vertegenwoordigd en waar mensen elkaar niets gunnen.
Wat dat betreft ben ik wel een beetje huiverig om D66, die zijn zo gegroeid... Weet niet of dat goed gaat natuurlijk. Wel een partij die al lang bestaat natuurlijk met een goede leider. VVD is wat constanter de laatste tijd en Rutte wordt ook steeds beter naar mijn mening.
PVV wordt 'm gewoon écht niet. Nu al een drama als je het mij vraagt
Haha, dan hebben wij er in ieder geval alles aan gedaan!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Misschien slim stemmen.. coalitie VVD PVV en D66 .. stem jij VVD, Strol PVV, en ik D66![]()
Slimme move.. ondanks de credit aan de adequate handelingen indertijd met de banken, is het gewoon geen goede leider denk ik.. en hij krijgt erg veel shit over zich heen, moet je je afvragen of dat leuk is.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bos vertrekt! ! ! ! ! ! ! ! !! ! ! ! !
http://www.rtl.nl/compone(...)/livestream/insb.xml
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |