Eens! HELEMAAAAAAL niet als het Final isquote:Op zondag 7 maart 2010 21:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
I'm with Kepler on this one. Als ik game ga ik niet op Fok posten.
Die met die pet is wel een Gijs ja!quote:
Whehhehehehquote:
Zal m eens kijikenquote:Op maandag 8 maart 2010 08:16 schreef Strolie75 het volgende:
Terechte Oscar-winnaars dit jaar.
[ afbeelding ]
The Hurt Locker
Christoph Waltz
Sandra Bullock
Alleen niet erop letten dat ze in 2004 al Gears of War zitten te spelen op een 360.quote:
Euh nee dat zou me niet eens opvallen....quote:Op maandag 8 maart 2010 08:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Alleen niet erop letten dat ze in 2004 al Gears of War zitten te spelen op een 360.
Mij ook niet eerlijk gezegd. Ik las het vanochtend op www.kotaku.comquote:Op maandag 8 maart 2010 08:28 schreef Bastard het volgende:
Euh nee dat zou me niet eens opvallen....
Fantastische film is het!quote:Op maandag 8 maart 2010 08:29 schreef Bastard het volgende:
Overigens van de week District 9 gezien... dammm.. het keek alsof het allemaal echt was en normaal heMindblowing op een vreemde manier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ow? Wist ik niet.quote:En natuurlijk komt er een vervolg, district10.
![]()
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Ja inderdaad het werd allemaal erg goed in beeld gebracht hoor.. pff erg geloofwaardig!quote:
Tam moet werken dit weekend anders had ik misschien wel ff kunnen helpen met verhuizen.quote:Op maandag 8 maart 2010 08:30 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Jep.
Vrijdag vrij ook wel ff lekker.
Nja, als die aliens terugkomen zullen ze "not amused" zijn. Kan Blomfeld toch nog zijn Halo-film maken.quote:Op maandag 8 maart 2010 08:37 schreef Bastard het volgende:
Ja inderdaad het werd allemaal erg goed in beeld gebracht hoor.. pff erg geloofwaardig!
Nou ja goed ik weet het niet zeker natuurlijk, maar die gast die vetrok zei.. "tot over 3 jaar" .. en hij bleef als Alien achter. Nieuwsberichten op het einde hielden ook een open einde.. 'het zou kunnen zijn dat het schip terugkomt'. Dus ja.. ik denk dat er wel een vervolgverhaal in zit.
Ik zou het allemaal overnieuw doenquote:Op maandag 8 maart 2010 08:44 schreef Strolie75 het volgende:
Kinderwens -10
quote:Op maandag 8 maart 2010 08:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tam moet werken dit weekend anders had ik misschien wel ff kunnen helpen met verhuizen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
Haha Gijs, die SHUT UP. Heerlijke post!quote:Op maandag 8 maart 2010 08:42 schreef Bastard het volgende:
Wat een nacht ook
Amber paar keer huilen nou ja even er heen maar houdt je toch weer even wakker dan een paar keer.
En dan ineens hard gehuil.. is ze over dr nek gegaan in bed.. sta je niet op te wachten als je net 20 seconden je ogen open hebt.
Dus zij nog half kotstend naar mama, ik bed afhalen met braakneigingen van de lucht. (banaan). Amber snel naar beneden met mama, even wassen en schoonmaken en verder uit laten spugen.
Mama die dat niet trekt dus zij stond in de andere emmer te spugen.. onderwijl komt papa naar beneden met vies beddegoed, ziet het tafereel en zn maag draait om, begint op te ruimen van spuug in de keuken, grijpt vol met zn handen in de kots.. ga ik ook nog eens over mn nekMama, papa en Amber even ziek midden in de nacht
Maar goed uiteindelijk Amber weer schoon, bed weer schoon, wij weer relaxed en hop naar bed... lig je weer een uur wakker voor je weer in slaap valt.. kwart over 4 Jasmijn brullen... is ze dr knuffel kwijt.. SHUT UPPP
Oh oh wat een nachtelijk gebeuren weer
Gijs wat extreem! Hier vorige week precies hetzelfde gehad. Zomaar spontaan braken van de kids hier. Midden in de nacht alles opvegen,... die zure zure lucht Gijs. Dat roken we de dag daarop nogquote:Op maandag 8 maart 2010 08:42 schreef Bastard het volgende:
Wat een nacht ook
Amber paar keer huilen nou ja even er heen maar houdt je toch weer even wakker dan een paar keer.
En dan ineens hard gehuil.. is ze over dr nek gegaan in bed.. sta je niet op te wachten als je net 20 seconden je ogen open hebt.
Dus zij nog half kotstend naar mama, ik bed afhalen met braakneigingen van de lucht. (banaan). Amber snel naar beneden met mama, even wassen en schoonmaken en verder uit laten spugen.
Mama die dat niet trekt dus zij stond in de andere emmer te spugen.. onderwijl komt papa naar beneden met vies beddegoed, ziet het tafereel en zn maag draait om, begint op te ruimen van spuug in de keuken, grijpt vol met zn handen in de kots.. ga ik ook nog eens over mn nekMama, papa en Amber even ziek midden in de nacht
Maar goed uiteindelijk Amber weer schoon, bed weer schoon, wij weer relaxed en hop naar bed... lig je weer een uur wakker voor je weer in slaap valt.. kwart over 4 Jasmijn brullen... is ze dr knuffel kwijt.. SHUT UPPP
Oh oh wat een nachtelijk gebeuren weer
Ik hoop dat het met die derde wel een beetje op tijdstippen is wanneer we toch al wakker zijn danquote:Op maandag 8 maart 2010 09:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs wat extreem! Hier vorige week precies hetzelfde gehad. Zomaar spontaan braken van de kids hier. Midden in de nacht alles opvegen,... die zure zure lucht Gijs. Dat roken we de dag daarop nogSterkte en ik hoop dat je goed slaapt vannacht. Dit ga je wel even voelen zo'n nacht. Kan je voorstellen als je nu nog een derde hebt die zo nu en dan moet drinken
Ja echt, dat droppie was afgelopen 2 dagen al om half 6 wakker "Nee ik kan niet meer slapen, ik heb een snotneus" . "Ik heb dorst" "Nee als ik mijn ogen dichtdoe dan doet het pijn" "Tralalala" .. en was het ineens kwart over 4..vanacht .. SHUT Up!quote:Op maandag 8 maart 2010 09:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Haha Gijs, die SHUT UP. Heerlijke post!
Ja,... een fanboy heeft gewoon een copy paste aktie gemaakt om GoW te dissenquote:
Wat kansloosquote:Op maandag 8 maart 2010 11:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,... een fanboy heeft gewoon een copy paste aktie gemaakt om GoW te dissenHeeft II veranderd in III
Vrijdag ga ik verhuizen, dus nu geen smoesjes.quote:Op maandag 8 maart 2010 08:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tam moet werken dit weekend anders had ik misschien wel ff kunnen helpen met verhuizen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |