Het is hier ook steeds snel afgelopenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:13 schreef ferrari_rood het volgende:
Hier probeert Fire het ook af en toe. Ondanks dat Zorro niet heel sterk is is hij wel de baas. Als Zorro echt aangeeft dat het genoeg is gaat Fire liggen en is het spel over.
[ link | afbeelding ]
Fire
Ja we willen wel weer eens foto'squote:
Hallo Erwin,quote:Op woensdag 8 september 2010 12:38 schreef ErwinDikkie het volgende:
hoi hoi,
ik zal me even voorstellen voor.
Ik ben erwin, en ik ben samen met mijn vriendin de trotse eigenaren van een maine coon kitten en een europeesch korthaar.
onze MC kitten is nu ruim 7 maanden, en over 2 of 3 maanden wordt hij gecartreerd.
eerste instantie wouden we na een half jaar laten castreren, ivm groeischijven maar de dierenarts zei dat het beter was na 9 maanden.
groetjes,
erwin
Och wat een leukerd zeg! Lief koppie hoor. Het is rustig kereltje dus? Dodge hier is van januari (6e) en dat is echt mijn schaduw. Hij loopt de hele dag achter me aan, liefst met zijn verenstokjequote:Op woensdag 8 september 2010 13:25 schreef ErwinDikkie het volgende:
[ afbeelding ]
toen hadden we blue net.
we nemen het zekere voor het onzekere en we laten hem over 3 maanden castreren.
die europeesche korthaar was na een half jaar gecastreerd en die is wel rustiger geworden
blue is niet zo druk
Leuk! Foto's van Massimoquote:Op zondag 1 augustus 2010 01:04 schreef Strega het volgende:
Goh Senes, stom..... ik lees hier nooit. (nu dus wel)., voor de mooie Dotch foto's.
Loki, onze helaas veel te vroeg overleden Noorse Boskat had dezelfde uitstraling![]()
Massimo, onze Maine Coon, is ook zo'n schat.
Zal hier van de week wat foto's spammen.
nou ja, in he algemeen is hij rustig. behalve als hij zijn speelmodus aanheeft. tis een dondersteen dat wel.quote:Op woensdag 8 september 2010 14:24 schreef senesta het volgende:
[..]
Och wat een leukerd zeg! Lief koppie hoor. Het is rustig kereltje dus? Dodge hier is van januari (6e) en dat is echt mijn schaduw. Hij loopt de hele dag achter me aan, liefst met zijn verenstokje
Aaaah Echte liefdequote:Op woensdag 8 september 2010 14:28 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
nou ja, in he algemeen is hij rustig. behalve als hij zijn speelmodus aanheeft. tis een dondersteen dat wel.![]()
blue is de schootkat van de 2 die wij hebben. hij komt echt op je schoot zitten gaat melken.
mn borstkas en ribben zijn beurs.
blue doet het trappelen alleen 's avonds. schijnt dat ze gaan melken als ze echt vertrouwd voelen bij iemand.quote:Op woensdag 8 september 2010 14:56 schreef senesta het volgende:
[..]
Aaaah Echte liefde
Dodge doet dat trappelen ook inderdaad. Daar gaat dan het sprookje dat alleen kittens die veel te vroeg bij hun moeder weg gingen dat doen. Dodge doet dat vooral 's ochtends, lijkt wel een soort blije begroeting of zo
Is Blue ook gek op water?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |