Mooi filmpje heb je gemaakt! Heeft je kat de laatste chemotherapie nu gehad of moet hij nog een paar behandelingen krijgen?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:40 schreef LeNick het volgende:
Knap hoe rustig hij blijftquote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:40 schreef LeNick het volgende:
Dodge is een maine coonquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:50 schreef Marlbora het volgende:
@LeNick: is dat filmpje eigenlijk wel van jouw kat? Vond het erg pijnlijk en mooi om te zien tegelijk.....
En ben trouwens ook wel benieuwd welk nummer dat is op de achtergrond. De stem komt me zo bekend voor, maar heb het volgens mij nooit eerder gehoord. Iemand?
@senesta: Wat een prachtig, bijzonder beestje zeg! Heb niet echt verstand van raskatten en dergelijke, maar is dit er één of........
Senes, kom eens even naar de SC en lees mijn Donnaverhaal van net. Heb jij nog ideeen. Meedenkers gevraagdquote:
Weet je het wel zeker? Ik heb geen ideeen verder om de verhoudingen te verbeteren helaasquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Senes, kom eens even naar de SC en lees mijn Donnaverhaal van net. Heb jij nog ideeen. Meedenkers gevraagd
Dat is hier al aan de gang sinds Kiara in huis kwam. Beestje van 600 gram ging echt wel in de aanval naar Romey met dr 5 kilo. Eerst was het nog spelen maar al gauw ging ze de grenzen opzoeken en ze trok zich ook niet veel aan als Romey aangaf dat het genoeg was. Inmiddels is Romey de laagste 'in rang' en heeft Kiara de strijd aangebonden met Poes. En ik denk dat Poes ook op termijn het onderspit gaat delven. Het is overigens niet echt zo dat ze dikke ruzie hebben, maar Kiara zit gewoon soms enorm te klieren en uit te dagen. Bespringt ze steeds en jaagt ze weg van plekjes waar zij dan wil liggen. Maar wel herkenbaar dusquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:13 schreef senesta het volgende:
Hmm, er is hier steeds vaker mot hoewel dat nog steeds niet heel vaak is. Ik vraag me af of Dodge niet wat kattenmannen dominatie aan het uitproberen is
Hij besluipt Hummer steeds vaker en bespringt hem dan. Wat hij ook regelmatig doet tegenwoordig is proberen een poot op de kop van Hummer te leggen en dat vind Hummer echt niet tof. Hij word dan steevast weer op zijn plek gezet wat met een hoop geklaag gepaard gaat
Herkent iemand dit? Hormonen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |