abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83761401
Onze DA zei dat wanneer een kat geschoren is ze vaak haar terug krijgen wat nog sneller klit. Rossi had nergens last van tot zijn buik geschoren werd voor een operatie.
  Moderator woensdag 7 juli 2010 @ 13:30:06 #152
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_83762249
Hummer heeft op zijn buik vooral best wel pluishaar en haar gaat alles in zitten en de meeste klitten zitten steeds in zijn oksels en in zijn broek en dan ook nog echt tot op zijn huid en net daar wil hij niet dat ik hem kam, hij gaat echt helemaal uit zijn plaat
van die speciale kammen voor klitten helpen geen zier.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_83762304
Ik zou het ook zeker overwegen. Maar ik wil het Rossi niet nog een keer aandoen. Knippen is nu de enige optie.
  Moderator woensdag 7 juli 2010 @ 13:34:34 #154
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_83762437
In Hoorn zit een trimsalon die zonder narcose scheren dus ik denk dat ik daar binnenkort een afspraak maak voor Hummer.

Heb je nog wat nieuwe foto's van Rossi? Hoe gaat het verder met hem?
pi_83762691
Ons fototoestel is weer boven water dus ik kan weer aan de slag.
Met Rossi wel oke. Ik heb het idee dat hij wat dikker is en ook wat meer energie heeft. Hij blijft wel erg rustig maar geniet wel.
pi_83813383

Rossi

Rossi en Fire

Zorro die met water speelt
  vrijdag 9 juli 2010 @ 11:04:16 #157
248266 heartwork
Works of heart bleeding dark
pi_83841274
Zorro lijkt net een hondje. Ik moest echt 3 keer kijken voordat ik zag hoe hij stond, haha.

en wat een prachtbeesten. ZIjn die van jou ook zo gek op aandacht?
Veel praten?
sjors komt me elke morgen wakker maken door op mijn buik te springen of op mijn kussen te komen liggen en keihard te gaan ronken. Vervolgens moet ik hem minstens 10 min aaien. Anders negeert hij me de hele dag.
Gek beest.
Big mouth strikes again
pi_83856875
Zorro is de enige coon hier die zo dol op water is en daarbij ook echt kletst.
Bij hem is het ook nooit irritant.
Rossi daarin tegen kan 's morgens echt krijsen/janken als hij maine-coon brokjes wilt. En Fire kletst ook niet echt die mauwt zo nu en dan eens. En soms kan hij het zo krijsen als Rossi en dan weet ik niet wie het is.
pi_84317314
*beetje offtopic*: is er misschien een van de maine coon fans die er dolgraag een práchtige siberische boskat kater bij zou willen en die een veilig omheinde tuin heeft??
wij zoeken een nieuwe blikopener voor onze mooie bink, en zien het liefst dat hij geplaatst zou worden bij een boskat(ten) vanwege zijn typerende hond-achtige erg eigenwijze boskat karakter
pi_84644942
quote:
Mooi filmpje heb je gemaakt! Heeft je kat de laatste chemotherapie nu gehad of moet hij nog een paar behandelingen krijgen?
  vrijdag 30 juli 2010 @ 08:30:18 #162
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_84655265
quote:
Knap hoe rustig hij blijft O+ Hopelijk wordt ie heel oud.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  Moderator zaterdag 31 juli 2010 @ 19:35:23 #163
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_84712065
Hoe gaat het nu LeNick?

We waren een weekje weggeweest en omdat ik vind dat hij zo enorm mooi word en zo lekker groeit vond ik het wel weer tijd om hem op de foto te zetten. En ook omdat ik het gewoon zo enorm leuk vind om te doen :P

Hij zat al zo lief op de krabpaal dus ik murmelde tegen de knorrende meneer "Kom we gaan wat mooie foto's maken dan kunnen we meteen weer eens pronken op het forum".

Meneer had alleen andere plannen :')

oke...poging twee:

Zucht...nu graag met je tong binnenboord...

Oke, dodge, nu deze kant op kijken, ik wil je oogjes zien, en je tong naar binnen!

:')

Nou goed dan maar lekker spelen en wat mooie foto's proberen te scoren :D

Tijd voor een snoepje nu toch?

En zo slaapt meneer het liefst tegenwoordig O+

Wat is hij mooi en lief he? O+

Morgen Hummer eens proberen te strikken :P

[ Bericht 0% gewijzigd door senesta op 31-07-2010 22:13:58 ]
pi_84712680
@LeNick: is dat filmpje eigenlijk wel van jouw kat? Vond het erg pijnlijk en mooi om te zien tegelijk.....

En ben trouwens ook wel benieuwd welk nummer dat is op de achtergrond. De stem komt me zo bekend voor, maar heb het volgens mij nooit eerder gehoord. Iemand :@ ?

@senesta: Wat een prachtig, bijzonder beestje zeg! Heb niet echt verstand van raskatten en dergelijke, maar is dit er één of........
  zaterdag 31 juli 2010 @ 19:53:46 #165
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_84712783
Senesta, hij wordt groot! En hij krijgt al een mooie pluim O+ Net zoals mijn Sasha heeft hij ook van die witte pluimpjes in de oren en van die witte wenkbrauwen, leuk! Hij is prachtig en ik denk dat hij alleen nog maar mooier wordt.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  Moderator zaterdag 31 juli 2010 @ 22:14:48 #166
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_84718441
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 19:50 schreef Marlbora het volgende:
@LeNick: is dat filmpje eigenlijk wel van jouw kat? Vond het erg pijnlijk en mooi om te zien tegelijk.....

En ben trouwens ook wel benieuwd welk nummer dat is op de achtergrond. De stem komt me zo bekend voor, maar heb het volgens mij nooit eerder gehoord. Iemand :@ ?

@senesta: Wat een prachtig, bijzonder beestje zeg! Heb niet echt verstand van raskatten en dergelijke, maar is dit er één of........
Dodge is een maine coon :Y
pi_84718768
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 22:14 schreef senesta het volgende:

[..]

Dodge is een maine coon :Y
Senes, kom eens even naar de SC en lees mijn Donnaverhaal van net. Heb jij nog ideeen. Meedenkers gevraagd :'(
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  Moderator zaterdag 31 juli 2010 @ 22:42:18 #168
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_84719706
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 22:20 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Senes, kom eens even naar de SC en lees mijn Donnaverhaal van net. Heb jij nog ideeen. Meedenkers gevraagd :'(
Weet je het wel zeker? Ik heb geen ideeen verder om de verhoudingen te verbeteren helaas :N
Moeilijke dingen he?
pi_84723574
Even vanaf vakantie vanaf iPhone. Bedankt voor de positieve reacties. Het is inderdaad onze kat. Hij maakt het verder goed op wat kale plekken en vermagering na. De chemotherapie is nog niet afgelopen. Het kan in totaal een half jaar tot jaar duren. Ligt er maar net aan. En we hebben nu al zeker paar maanden achter de rug.

Toen we besloten het te filmen was ik meteen al uit over het liedje wat er achter moest. Dit is mijn grote idool John Mayer met Edge of Desire ;).
  † In Memoriam † zondag 1 augustus 2010 @ 01:04:58 #170
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_84725029
Goh Senes, stom..... ik lees hier nooit. (nu dus wel)., voor de mooie Dotch foto's.
Loki, onze helaas veel te vroeg overleden Noorse Boskat had dezelfde uitstraling O+
Massimo, onze Maine Coon, is ook zo'n schat.
Zal hier van de week wat foto's spammen.
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  woensdag 11 augustus 2010 @ 15:42:04 #171
248266 heartwork
Works of heart bleeding dark
pi_85143349
Eergisteren bij een vriendin van mij op bezoek geweest die ook een maine coon heeft gekocht.
13 weken oud is hij, veel te klein, te licht, ontstoken navel gehad en nu zijn oogjes nog.
Ik moest me zo inhouden om niet te gaan gillen hoe dom ze geweest is. Broodfokkers.. grmbl..
Ik weet dat je, zo gauw je zo'n kitten ziet, gelijk smelt, maar hoe dom is het!
dan ook nog de hoofdprijs betalen (zo'n 600E),, en 'de stamboom stuur ik je nog wel op'.

Heb net haar fokker proberen te googlen, maar die is bijna onvindbaar (ook geen goed teken). Verhuizen vaak. Geen goed teken. :N
Big mouth strikes again
  Moderator zaterdag 21 augustus 2010 @ 17:13:22 #172
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_85546790
Hmm, er is hier steeds vaker mot hoewel dat nog steeds niet heel vaak is. Ik vraag me af of Dodge niet wat kattenmannen dominatie aan het uitproberen is :P

Hij besluipt Hummer steeds vaker en bespringt hem dan. Wat hij ook regelmatig doet tegenwoordig is proberen een poot op de kop van Hummer te leggen en dat vind Hummer echt niet tof. Hij word dan steevast weer op zijn plek gezet wat met een hoop geklaag gepaard gaat :D

Herkent iemand dit? Hormonen?
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 17:25:27 #173
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_85547078
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 17:13 schreef senesta het volgende:
Hmm, er is hier steeds vaker mot hoewel dat nog steeds niet heel vaak is. Ik vraag me af of Dodge niet wat kattenmannen dominatie aan het uitproberen is :P

Hij besluipt Hummer steeds vaker en bespringt hem dan. Wat hij ook regelmatig doet tegenwoordig is proberen een poot op de kop van Hummer te leggen en dat vind Hummer echt niet tof. Hij word dan steevast weer op zijn plek gezet wat met een hoop geklaag gepaard gaat :D

Herkent iemand dit? Hormonen?
Dat is hier al aan de gang sinds Kiara in huis kwam. Beestje van 600 gram ging echt wel in de aanval naar Romey met dr 5 kilo. Eerst was het nog spelen maar al gauw ging ze de grenzen opzoeken en ze trok zich ook niet veel aan als Romey aangaf dat het genoeg was. Inmiddels is Romey de laagste 'in rang' en heeft Kiara de strijd aangebonden met Poes. En ik denk dat Poes ook op termijn het onderspit gaat delven. Het is overigens niet echt zo dat ze dikke ruzie hebben, maar Kiara zit gewoon soms enorm te klieren en uit te dagen. Bespringt ze steeds en jaagt ze weg van plekjes waar zij dan wil liggen. Maar wel herkenbaar dus :Y
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_85547359
Yeps herkenbaar. Faruq en Ash (2 ex-katers) doen het ook. Ze zijn alleen even sterk dus rollebollen ze regelmatig door de kamer. Als ze het er weer over eens zijn, kruipen ze samen in een mandje om elkaar te wassen.
Alleen in je dromen ben je vrij..
Pinterest: pinterest.com/jolandadj/
pi_85548122
Hier probeert Fire het ook af en toe. Ondanks dat Zorro niet heel sterk is is hij wel de baas. Als Zorro echt aangeeft dat het genoeg is gaat Fire liggen en is het spel over.

Fire
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')