En nu vindt Merlijn het zo interessant dat hij uit de bak met de ballen wil eten. dan ruilen ze halverwege. Mag Poeska schrokken en mag Merlijn moeilijk doen. Vindt ie leukquote:Op maandag 5 april 2010 14:31 schreef Chanty het volgende:
Romey doet echt het tegenovergestelde van schrokkenSnoepjes kauwt ze echt stuk in drie stukjes (heel fijn op de bank en zo
). Wel briljant hoe ze die ballen uit het voer hebben gevist, ik moest erg lachen
quote:Op maandag 5 april 2010 23:42 schreef Chanty het volgende:
Hij wil net zo groot en stoer worden als Poeska
Hummer ruik ik niet sinds hij aan het rauwvlees zit, helemaal niet gewoon.quote:Op maandag 5 april 2010 23:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou ja, stinken doet die poep toch wel. Kay hier kijkt altijd beschaamd als ze net van de bak af komt
Maar da's ook een hel beschaafd poesje.
Het verschil in prijs vind ik ook niet erg. Ik wil het wel aangaan en het over een week of twee gaan mengen met de RC. Dan is de zak halfleeg. Wij kopen per maand een zak van 10 kg en die hebben we net anageschaft
Dat kan ik me voorstellen..quote:Op dinsdag 6 april 2010 09:28 schreef nokwanda het volgende:
We hebben nieteens de ruimte om voor 8 katten carnibest op te slaan
Jaaaahquote:
Klopt ook wel een beetje denk ik, hij heeft als piepklein kittentje een navelinfectie gehad en daardoor kon hij een poosje iets minder goed op één pootje steunen maar dat is helemaal genezenquote:Op dinsdag 6 april 2010 09:50 schreef picodealion het volgende:
Wat een popje
Die eerste vijf foto's zit hij ook steeds rechter op, alsof hij ergens uit verrijst
Nog nooit van gehoord. Is dat specifiek iets voor coons?quote:Op woensdag 21 april 2010 18:01 schreef LeNick het volgende:
Ik wil eigenlijk niet na het zien van zulke leuke foto's, hier de sfeer wat naar beneden halen.. maar maandag is de uitslag binnengekomen van weggehaald weefsel in de neus van onze nu nog 2 jarige (!!) Maine Coon..
Je raadt het al.. het zat niet goed.. een lymfoon![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een paar weken geleden begon hij met bloed niesen, naar de DA gegaan, die een medicijntje voor een ontsteking oid (wie gaat er nou gelijk uit van een kwaadaardig gezwel bij zo'n jonge kat?!). Het werd wel even minder, maar het kwam eigenlijk ook weer terug. En toen dus ruim een week geleden bij de KNO arts geweest..
Ik heb wel gegoogled, en daar lees je niet het beste.. Maar punt blijft de leeftijd, op het internet lees ik vooral verhalen van oude katten.. Daarbij komt ook nog, als het slecht afloopt doe je je beklag op het internet. Maar in hoeveel gevallen zal het wel niet goed lopen en dat men daarbij dat niet op internet vermeldt?
Lymfoom is eigenlijk een ander woord voor kanker.. of zo iets..quote:Op woensdag 21 april 2010 18:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord. Is dat specifiek iets voor coons?
Dat snap ik. Maar komt deze vorm vaker voor bij coons dan?quote:Op woensdag 21 april 2010 18:43 schreef LeNick het volgende:
[..]
Lymfoom is eigenlijk een ander woord voor kanker.. of zo iets..![]()
Geen idee..quote:Op woensdag 21 april 2010 19:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar komt deze vorm vaker voor bij coons dan?
Vreselijk zielig trouwens. Heeft ie er ook veel last van?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |