abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79987291
quote:
Op maandag 5 april 2010 14:31 schreef Chanty het volgende:
Romey doet echt het tegenovergestelde van schrokken Snoepjes kauwt ze echt stuk in drie stukjes (heel fijn op de bank en zo ). Wel briljant hoe ze die ballen uit het voer hebben gevist, ik moest erg lachen
En nu vindt Merlijn het zo interessant dat hij uit de bak met de ballen wil eten. dan ruilen ze halverwege. Mag Poeska schrokken en mag Merlijn moeilijk doen. Vindt ie leuk
Tot de SAa abel er is doen we het met de bonken.

Ik kwma er trouwens nu pas achter dat de kleine poezjes hier eigenlijk ook niet goed kauwen. Er zijn er maar twee die echt kauwen
Dus die grote brokken zijn niet slecht.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  maandag 5 april 2010 @ 23:30:23 #77
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_79987843
Jouw katten zijn wel eerlijk zo met dat ruilen

Romey vanmiddag, intensief naar boven aan het kijken wat Kiara allemaal uitspookt op de krabpaal En zoals wel vaker heeft ze haar bekkie open staan

Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_79988077
Romey is echt leuk.

Jaaaaa, eerlijk, me reet. Merlijn weegt met mazzel 3 kg. Poeska weegt er ruim 8.
Het is echt een poes met boulemia. Merlijn eet wel maar komt niet aan. Daar is iets mee, maar dat is niet te vinden. merlijntje heb ik ooit uit een asiel gehaals als halve coon, maar hij ziet er echt uit als een in de was gekrompen coon. Maar hij is er zooooo vrolijk bij met iedere dag het gekste uurtje
Die is echt bijzonder. En dat dan uitgerekend Poeska, de grootste, zijn voorbeeld wordt is echt grappig
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 5 april 2010 @ 23:42:43 #79
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_79988446
Hij wil net zo groot en stoer worden als Poeska
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_79988721
quote:
Op maandag 5 april 2010 23:42 schreef Chanty het volgende:
Hij wil net zo groot en stoer worden als Poeska
Ik zou het hem wel gunnen om zo groot te worden, maar hij is even oud ongeveer. Hoewel zijn leeftijd ooit geschat is door een dierenarts. Hij is met 3 lotgenoten in een kooitje gevonden en was toen al broodmager en doodziek. heb nog nooit zo'n zielig stukje kat gezien toen ik hem ophaalde uit het asiel. En toen was ie al flink opgeknapt. Ik heb echt gehuild toen. Maar hij is de stoerste der katten hier Merlijntje is echt een van mijn meest bijzondere vriendjes. Hij heeft soms ook een total onkats gezicht. Dat ik weleens denk: hell man, wie ben jij?
Poeska is echt een enorm lekker poezewijf. Maar echt een poes. Zoeen die je hart helemaal steelt.

Donna, haar medeverhuizende oude coonvriendin, begint nu ook langzaam bij te trekken. Nu pas hoor ik dat ze ook een heel hoge zachte mauw heeft ipv de irritatiemauw. We zijn hard op weg om Donna te winnen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Moderator dinsdag 6 april 2010 @ 09:09:24 #81
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_79994006
quote:
Op maandag 5 april 2010 23:17 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Nou ja, stinken doet die poep toch wel. Kay hier kijkt altijd beschaamd als ze net van de bak af komt
Maar da's ook een hel beschaafd poesje.
Het verschil in prijs vind ik ook niet erg. Ik wil het wel aangaan en het over een week of twee gaan mengen met de RC. Dan is de zak halfleeg. Wij kopen per maand een zak van 10 kg en die hebben we net anageschaft
Hummer ruik ik niet sinds hij aan het rauwvlees zit, helemaal niet gewoon.
Ik heb maar weer Carnibest gehaald in plaats van Lotgering omdat Dodge de carnibest kitten gewend is maar zodra het kan ga ik Dodge ook wennen aan de Lotgering

Ik heb een klein zakje royal canin kitten brokjes gehaald voor de zekerheid
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_79994302
We hebben nieteens de ruimte om voor 8 katten carnibest op te slaan
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Moderator dinsdag 6 april 2010 @ 09:42:17 #83
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_79994600
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 09:28 schreef nokwanda het volgende:
We hebben nieteens de ruimte om voor 8 katten carnibest op te slaan
Dat kan ik me voorstellen..
Ik overweeg ook om een klein extra vriezertje te kopen voor in de schuur waar de Carnibest en Lotgering in kan want dan krijgen we ook nog een beetje vriezer voor ons eigen voedsel
pi_79994643
Nog 4 nachtjes slapen voor Dodge komt
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Moderator dinsdag 6 april 2010 @ 09:48:28 #85
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_79994730
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 09:44 schreef nokwanda het volgende:
Nog 4 nachtjes slapen voor Dodge komt
Jaaaah Ik gooi hem er nog een keer in hoor :

De aftelkalender van Samara is al aan zijn laatste regel

(en alle stickers inmiddels vakkundig verwijderd )

De extra mandjes aangeschaft... wat extra speeltjes klaargezet.. alles nog eens extra gepoetst, de vervoersbox staat alweer gepoetst klaar, kortom... nog een eventjes wachten maar we zijn helemaal klaar voor de kleine Dodgemeneer

1 dag:

1,5 week:

2,5 week:

3,5 week:

4,5 week is er niet maar 5,5 wel:

En 6,5 week:

7,5 week:

8,5 week:

9,5 week:

10,5 week:

11,5 week:

En de laatste voor we hem gaan halen, nu met 12,5 week

En eentje extra om het af te leren:

Ik kan niet wachten en ik ben zo benieuwd hoe hij gaat reageren op Hummer en op de hond en andersom natuurlijk Hij weegt inmiddels ook al 1,5 kilo en dat terwijl hij een week of drie terug net op de kilo zat, dus dat gaat ook goed.
pi_79994774
Wat een popje
Die eerste vijf foto's zit hij ook steeds rechter op, alsof hij ergens uit verrijst
  Moderator dinsdag 6 april 2010 @ 09:55:15 #87
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_79994883
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 09:50 schreef picodealion het volgende:
Wat een popje
Die eerste vijf foto's zit hij ook steeds rechter op, alsof hij ergens uit verrijst
Klopt ook wel een beetje denk ik, hij heeft als piepklein kittentje een navelinfectie gehad en daardoor kon hij een poosje iets minder goed op één pootje steunen maar dat is helemaal genezen
pi_79995204
Vooral zijn oren rijzen op
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_79995381
Nu je het zegt
  Moderator dinsdag 6 april 2010 @ 10:34:34 #90
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_79995855
Zeg!

Hij heeft inderdaad mooie aanwezige oortjes maar ik heb me laten vertellen dan dat een goed ding is en dat de stand ook vooral erg goed is

Hummer zit hier trouwens al een hele poos op de vensterbank kekke geluidjes te maken tegen de vogels buiten, ik lig in een deuk steeds, wat een grappige geluidjes!
pi_79995995
Dodge? owww, die van de oortjes.
Zo heb ik hier een Kay, oooowww, die van de pootjes.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Moderator woensdag 21 april 2010 @ 14:21:29 #92
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_80559258
Dodge is er inmiddels en na een wenperiode gaan Hummer en Dodge heerlijk samen.

Ik hoorde trouwens dat Royal Canin tegenwoordig zelfs apart kittenvoer voor Maine Coons heeft
pi_80566994
wat een schitterend stel zo. De Gebroeders kat
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_80567108
Ik wil eigenlijk niet na het zien van zulke leuke foto's, hier de sfeer wat naar beneden halen.. maar maandag is de uitslag binnengekomen van weggehaald weefsel in de neus van onze nu nog 2 jarige (!!) Maine Coon..

Je raadt het al.. het zat niet goed.. een lymfoon

Een paar weken geleden begon hij met bloed niesen, naar de DA gegaan, die een medicijntje voor een ontsteking oid (wie gaat er nou gelijk uit van een kwaadaardig gezwel bij zo'n jonge kat?!). Het werd wel even minder, maar het kwam eigenlijk ook weer terug. En toen dus ruim een week geleden bij de KNO arts geweest..

Ik heb wel gegoogled, en daar lees je niet het beste.. Maar punt blijft de leeftijd, op het internet lees ik vooral verhalen van oude katten.. Daarbij komt ook nog, als het slecht afloopt doe je je beklag op het internet. Maar in hoeveel gevallen zal het wel niet goed lopen en dat men daarbij dat niet op internet vermeldt?
pi_80567165
Prachtig!
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_80567536
quote:
Op woensdag 21 april 2010 18:01 schreef LeNick het volgende:
Ik wil eigenlijk niet na het zien van zulke leuke foto's, hier de sfeer wat naar beneden halen.. maar maandag is de uitslag binnengekomen van weggehaald weefsel in de neus van onze nu nog 2 jarige (!!) Maine Coon..

Je raadt het al.. het zat niet goed.. een lymfoon

Een paar weken geleden begon hij met bloed niesen, naar de DA gegaan, die een medicijntje voor een ontsteking oid (wie gaat er nou gelijk uit van een kwaadaardig gezwel bij zo'n jonge kat?!). Het werd wel even minder, maar het kwam eigenlijk ook weer terug. En toen dus ruim een week geleden bij de KNO arts geweest..

Ik heb wel gegoogled, en daar lees je niet het beste.. Maar punt blijft de leeftijd, op het internet lees ik vooral verhalen van oude katten.. Daarbij komt ook nog, als het slecht afloopt doe je je beklag op het internet. Maar in hoeveel gevallen zal het wel niet goed lopen en dat men daarbij dat niet op internet vermeldt?
Nog nooit van gehoord. Is dat specifiek iets voor coons?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_80568535
quote:
Op woensdag 21 april 2010 18:15 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Nog nooit van gehoord. Is dat specifiek iets voor coons?
Lymfoom is eigenlijk een ander woord voor kanker.. of zo iets..
pi_80569131
quote:
Op woensdag 21 april 2010 18:43 schreef LeNick het volgende:

[..]

Lymfoom is eigenlijk een ander woord voor kanker.. of zo iets..
Dat snap ik. Maar komt deze vorm vaker voor bij coons dan?
Vreselijk zielig trouwens. Heeft ie er ook veel last van?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_80569294
Sterkte ermee LeNick.

@senesta wat een droppie is Dodge zeg. En wat liggen ze al heerlijk bij elkaar.

Mijn vriend heeft vandaag ook het speciale kittenvoer voor maine coons van RC gehaald speciaal voor Rossi. In de dierenwinkel hadden ze ook nog nooit eerder gehad. Hopelijk lust hij het.
pi_80569473
quote:
Op woensdag 21 april 2010 19:00 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Dat snap ik. Maar komt deze vorm vaker voor bij coons dan?
Vreselijk zielig trouwens. Heeft ie er ook veel last van?
Geen idee..
Het is moeilijk te zeggen, tot gister was die nog zoals de oude, het meest actief van allemaal.. Maar vandaag lijkt dat opeens al heel anders.. Hij zat in de ren buiten, en toen ik kwam aanlopen komt die meestal miauwend al aanlopen.. En nu zit die veel in het hoekje van de ren.

Toen ik eenmaal binnen was en z'n naam zei kwam die wel weer opeens heel druk naar me toe, en echt 5 minuten lekker staan kroelen met hem.. Spinnen, kopjes geven, alles gewoon..

Vrijdag naar die chemo zooi

edit; al is het natuurlijk zo moeilijk te zeggen, je let op alles van hem.. En normaal zou je er geen kwaad in zien in bepaalde dingen, maar daar zoek je nu wat achter dan..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')