Oooooh, wat is ze prachtig!quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:08 schreef oppiedoppie het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is mijn coon Belisha,
ze is nu bijna 16 jaar en begint helaas te dementeren,
ze is ontzettend mager nu en altijd binnen,
maar ze eet nog en zolang ze dat doet gaat het nog........
Heerlijke poezen die ''Coons''........
Prachtig!quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:08 schreef oppiedoppie het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is mijn coon Belisha,
ze is nu bijna 16 jaar en begint helaas te dementeren,
ze is ontzettend mager nu en altijd binnen,
maar ze eet nog en zolang ze dat doet gaat het nog........
Heerlijke poezen die ''Coons''........
Dat kleinkt heel logisch. Kittenvoer is wel vetter. Zou kunnen helpen. Lekker vissie helpt altijd tegen allesquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:04 schreef LadyS het volgende:
[..]
Oooooh, wat is ze prachtig!
En wat lijkt me dat moeilijk om haar zo af te zien takelen..
Sterkte!
Ik heb net op de site van de cattery gelezen dat Steppie ( het is dat ze naar die naam luistert, anders had ik er wat anders van gemaakt) op 12 november haar laatste nestje heeft gekregen
De fokster vertelde dat ze na 10 weken altijd genoeg had van haar eigen kittens, dus dat betekent dat ze eind januari gestopt is met zogen. Dan nog die sterilisatie erachteraan, dus dat verklaart misschien wel dat ze nog een beetje magertjes is, lijkt me.
Ik zal een kijken voor lekkere snacks voor mevrouw. Vette vis ofzo. Iemand anders nog goede tips?
Hoe gaat het nu met haar?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:08 schreef LadyS het volgende:
Stom, kittenvoer. Haha, dat is best logisch. Ga ik vanmiddag of morgen even halen!
Over die vis: ik heb koolvisfilet en pangasiusfilet in de vriezer. Dat mogen ze toch gewoon? En mag dat rauw? Of moet het gekookt worden?
En kan ik haar gewoon een rauw biefstukje ofzo geven?
*google ook even opstart*
Ja, ik vind haar al heel lang mooi en toen ik las dat ze een nieuw mandje zocht...tsja, dan heb je geen keus he?quote:Op zondag 27 maart 2011 17:33 schreef Harajuku. het volgende:
Whaaaaaaaaaaat, zit je er stiekem nog een katze bij te nemen
Oooh wat is ze mooiquote:Op zondag 27 maart 2011 17:31 schreef senesta het volgende:
[..]
Hoe gaat het nu met haar?
Wij hebben ook een nieuw meisje, een herplaatser die ook inderdaad niet zo lang geleden een laatste nestje heeft gehad. Ze doet het hartstikke goed met de mannen en ze is zooo lief en mooi.
Ze is ook een enorme knuffel, gaat helemaal op je borst en in je nek liggen en dan heeel zachtjes spinnen en kopjes geven. Haar miauwtjes zijn ook echt zo enorm zacht![]()
ET:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hummer, die wel even aan haar moest wennen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En mijn DodgemannetjeDie vond haar meteen lief.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaquote:
Hij is helemaal niet zo samenspelerig, met Dodge ook niet. Als we met hem aan het spelen zijn en er komt iets of iemand bij dan loopt hij vaak al weg. Maar de laatste tijd blijft hij steeds vaker meedoen. Vanmiddag deed hij later ook weer mee, op de foto was hij even onder de indrukquote:Op zondag 17 april 2011 22:00 schreef ferrari_rood het volgende:
Hummer vindt het volgens mij maar niets dat ET telkens zijn speeltjes afpakt.
Een cursusje assertiviteit wellicht voor de heren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |