abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90923164
Die van jouw lijkt wel een echte hoor ewelina
pi_90923619
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 11:14 schreef ferrari_rood het volgende:
Die van jouw lijkt wel een echte hoor ewelina
Ze is niet zo groot, en heeft niet zoveel kraag. En geen stamboom. Maar ze is zo leuk O+

Dochterlief lijkt wel ietsje minder op een Coon, al is zij wel erg groot. En verdomd handig met haar pootjes _O-
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_90923691
D'r zoon Sjors toch? Lijkt anders sprekend op onze Zorro die wel een stamboom heeft maar ook geen mega kraag. Gewoon een andere vacht structuur.
pi_90924431
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 11:29 schreef ferrari_rood het volgende:
D'r zoon Sjors toch? Lijkt anders sprekend op onze Zorro die wel een stamboom heeft maar ook geen mega kraag. Gewoon een andere vacht structuur.
Jep, die woont bij mijn tante. En hij is inderdaad pikzwart.

Ik blijf het frappant vinden dat er in het paspoort van Sas Europese Korthaar staat :') _O- Maar de vorige eigenaars hebben wel meer steekjes laten vallen. Ik hoor het nog zo: "Het is geen schootpoes."

Het eerste wat mevrouw de volgende dochtend deed was op schoot kruipen O+

[ Bericht 14% gewijzigd door Ewelina op 06-01-2011 12:22:13 ]
pi_90946355
Beetje oude foto's, en 1 is een foto van een foto (met mn telefoon).
Maar dit is mijn monster dus. Bonanno.

Heeft wel een stamboom, maar ik heb hem uit het asiel. Was zwaar verwaarloosd. Toen ik hem in handen kreeg moest hij geschoren worden, zat zwaar onder de niesziekte en clamidia, had een verwaarloosde oorontsteking (beschadiging aan middenoor, blijft altijd schuin kijken. Kan ook niet goed diepte schatten).

Hij is dolblij met de hondjes. Waar de hondjes zijn, is hij. Regen of geen regen.
Hij heeft wel een groot probleem met andere katten: die eet hij graag. Hij komt dus alleen buiten aan de riem.
Als ik de riem pak, komt hij eraan gerent en gaat hij netjes zitten.

Verder heeft hij de rare gewoonte om de hond uit de mand te jagen, en vervolgens te gaan mastruberen!
Hij gaat dan droogneuken terwijl hij gecastereerd is :P

[ Bericht 2% gewijzigd door Waterpistoolheldin op 06-01-2011 19:49:43 ]
  donderdag 6 januari 2011 @ 20:44:16 #231
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_90949377
quote:
Op donderdag 6 januari 2011 11:29 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat kan ook wel ja, want de halve coon van vrienden van mij heeft gewoon kort haar. Maar wel een coonhoofd
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  Moderator donderdag 6 januari 2011 @ 20:51:52 #232
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_90949722
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 19:44 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
Beetje oude foto's, en 1 is een foto van een foto (met mn telefoon).
Maar dit is mijn monster dus. Bonanno.

Heeft wel een stamboom, maar ik heb hem uit het asiel. Was zwaar verwaarloosd. Toen ik hem in handen kreeg moest hij geschoren worden, zat zwaar onder de niesziekte en clamidia, had een verwaarloosde oorontsteking (beschadiging aan middenoor, blijft altijd schuin kijken. Kan ook niet goed diepte schatten).

Hij is dolblij met de hondjes. Waar de hondjes zijn, is hij. Regen of geen regen.
Hij heeft wel een groot probleem met andere katten: die eet hij graag. Hij komt dus alleen buiten aan de riem.
Als ik de riem pak, komt hij eraan gerent en gaat hij netjes zitten.

Verder heeft hij de rare gewoonte om de hond uit de mand te jagen, en vervolgens te gaan mastruberen!
Hij gaat dan droogneuken terwijl hij gecastereerd is :P

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
Wat een mooie man en wat een geluk dat hij bij jou terecht is gekomen :D
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  donderdag 6 januari 2011 @ 23:59:34 #233
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_90960008
Onbegrijpelijk dat mensen een dier zo kunnen verwaarlozen :N Maar wat een prachtig exemplaar zeg O+ O+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_90964455
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 20:51 schreef senesta het volgende:

[..]

Wat een mooie man en wat een geluk dat hij bij jou terecht is gekomen :D
Ik weet niet of hij daar wel zo blij mee moet zijn :P
pi_90966487
:D Dat is nog es een kat. Gaaf dier.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_90974245
Mooie kat! O+

Mijn haarbal Mini, omdat haar moeder er al staat:
  Moderator vrijdag 7 januari 2011 @ 18:12:39 #237
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_90986581
Dodge, gisteren een jaar O+

Hummer werd een beteje moe van dat foto gedoe:

Dodge had er ook al weer snel genoeg van :')

Lekker stel O+

pi_90987645
@Senesta; wat een beer. Hij ziet er niet uit alsof hij pas een jaar is.
pi_91383311
Mooie coon zeg die Dodge.
pi_91436868
Maine Coon's O+ ik zou er zo graag 1 of 2 willen, maar helaas onbetaalbaar voor mij. En bij een asiel mankeert er vaak iets aan, chronische ziekte oid. Op zich geen probleem, alleen medicijnen voor altijd zijn me toch echt te duur
  Moderator zondag 16 januari 2011 @ 22:23:51 #241
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_91438088
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 22:09 schreef babipangang het volgende:
Maine Coon's O+ ik zou er zo graag 1 of 2 willen, maar helaas onbetaalbaar voor mij. En bij een asiel mankeert er vaak iets aan, chronische ziekte oid. Op zich geen probleem, alleen medicijnen voor altijd zijn me toch echt te duur
Soms is een herplaatser van een cattery ook een leuke optie als een kitten te prijzig is, bij de rasclub maine coon hebben ze soms ook herplaatsers die om allerlei redenen weg moeten. Misschien de moeite waard om in de gaten te houden? Als wij er één bij nemen mettertijd dan zou een herplaatser ook zeker een optie zijn :Y
  Moderator zondag 16 januari 2011 @ 22:26:08 #242
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_91438314
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 18:43 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
@Senesta; wat een beer. Hij ziet er niet uit alsof hij pas een jaar is.
Hij is toch niet heel groot voor een Coontje, hij is als kitten erg ziek geweest. Hij weegt nu tussen de 5 en 6 kilo denk ik. Maar het is zo'n heerlijk dier O+
Hij speelt het liefste de hele dag door O+

quote:
17s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 21:26 schreef VanishedEntity het volgende:
Mooie coon zeg die Dodge.
Dank je wel O+
pi_91452261
He, een topic over Main Coons. :)

Wij hebben er ook een.

Meet Omar (8 jaar):

Helaas is vorige week bij hem speekselklier kanker vastgesteld, met uitzaaiing naar zijn longen :'(
Naar schatting heeft hij nog enkele weken tot een paar maanden...

Mijn vriendin zag hem zitten bij het asiel 6 jaar geleden en was op slag verliefd.
Voor dat hij in het asiel kwam is hij ernstig mishandeld. Dit was ook wel te merken was aan zijn gedrag, bang van alles, oog beschadigd enz. Ook is hij voor een Coon kater nogal klein en licht, 4.5 kilo.
Inmiddels heeft hij ook geen tanden meer, omdat hij volgens de DA allergisch was voor zijn eigen tanden.
Gelukkig is hij nu helemaal bijgedraaid, en is de hij beste en aanhankelijkste knuffel die er is.

Hij is misschien "mislukt", maar het is wel een erg leuke kat.

(Ik zal nog even meer foto's van hem opzoeken.)
Foto's:

[ Bericht 6% gewijzigd door wimbo op 17-01-2011 10:11:26 ]
pi_91452325
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 22:23 schreef senesta het volgende:

[..]

Soms is een herplaatser van een cattery ook een leuke optie als een kitten te prijzig is, bij de rasclub maine coon hebben ze soms ook herplaatsers die om allerlei redenen weg moeten. Misschien de moeite waard om in de gaten te houden? Als wij er één bij nemen mettertijd dan zou een herplaatser ook zeker een optie zijn :Y
Deze week zijn mijn twee herplaatsers er een jaar. Ik zou ze niet meer willen missen.
Ze horen er echt bij, hoewel de verhoudeing met de anderen in de groep nog steeds volop in ontwikkeling is. Dat kan best wel jaren duren voor er echt ontwikkelingen zijn. Maar dat was met merlijntje ook zo, die mij als mislukte mankerende coon uit het asiel werd meegegeven. En kijk nou eens wat een prachtkat dat is geworden. nog steeds wat vreemd en onkats, maar hij ontwikkelt nog iedere dag. De afgelopen week lag dat kleine magere humpie langharig spul met zijn nauwelijks 3 kilootjes tegen de goedhartige reuzin Poeska aan. Heeeeel voorzichtig. Wat een verschil met haar 9 kilo en zijn 3 :D
Ik zal kijken of ik die foto's vanavond kan uploaden.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_91452555
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 09:58 schreef wimbo het volgende:

Wij hebben er ook een.

Meet Omar (8 jaar):
[ afbeelding ]

Helaas is vorige week bij hem speekselklier kanker vastgesteld, met uitzaaiing naar zijn longen :'(

Mijn vriendin zag hem zitten bij het asiel 6 jaar geleden en was op slag verliefd.
Voor dat hij in het asiel kwam is hij ernstig mishandeld. Dit was ook wel te merken was aan zijn gedrag, bang van alles, oog beschadigd enz. Ook is hij voor een Coon kater nogal klein en licht, 4.5 kilo.
Inmiddels heeft hij ook geen tanden meer, omdat hij volgens de DA allergisch was voor zijn eigen tanden.
Gelukkig is hij nu helemaal bijgedraaid, en is de hij beste en aanhankelijkste knuffel die er is.

Wat een lieve kop en een kitten-uitstraling. Lijkt me een superkat.Zou er in een asiel ook helemaal voor gevallen zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door nokwanda op 17-01-2011 10:36:22 ]
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 17 januari 2011 @ 10:51:38 #246
52229 Chanty
pi_91453663
quote:
Voor de papa van Romey wordt een nieuw thuis gezocht :) http://www.catterytabularasa.nl/Storm-nl.htm
  maandag 17 januari 2011 @ 10:52:32 #247
52229 Chanty
pi_91453686
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 09:58 schreef wimbo het volgende:

Wij hebben er ook een.

Meet Omar (8 jaar):
[ afbeelding ]

Foto's:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whahaha die onderste foto :D En wat een berg vacht O+
Treurig dat hij nog maar zo kort heeft ;( Geniet er nog maar goed van.
pi_91453968
quote:
Er is ook een grote groep met slechte fokkers (die de naam van de goede flink naar beneden halen) en katten met kattenaids aanbieden..

Bij de katten uit het asiel uit Amsterdam krijg je volgens mij levenslange dieetvoeding, en medicijnen tegeninkoopsprijs mee. Op medicijnen zit best wel vaak meer dan 100% winst er bovenop.
Helaas heeft lang niet ieder asiel die mogelijkheid.
pi_91456163
@wimbo hij heeft een mooi huisje bij jullie gevonden. Geniet van hem zolang het kan.
pi_91474211
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 10:51 schreef Chanty het volgende:

[..]

Voor de papa van Romey wordt een nieuw thuis gezocht :) http://www.catterytabularasa.nl/Storm-nl.htm
thnx, alleen heb ik helaas geen tuin, alleen maar balkon :(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')