Ze is niet zo groot, en heeft niet zoveel kraag. En geen stamboom. Maar ze is zo leukquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:14 schreef ferrari_rood het volgende:
Die van jouw lijkt wel een echte hoor ewelina
Jep, die woont bij mijn tante. En hij is inderdaad pikzwart.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:29 schreef ferrari_rood het volgende:
D'r zoon Sjors toch? Lijkt anders sprekend op onze Zorro die wel een stamboom heeft maar ook geen mega kraag. Gewoon een andere vacht structuur.
Dat kan ook wel ja, want de halve coon van vrienden van mij heeft gewoon kort haar. Maar wel een coonhoofdquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:29 schreef ferrari_rood het volgende:
D'r zoon Sjors toch? Lijkt anders sprekend op onze Zorro die wel een stamboom heeft maar ook geen mega kraag. Gewoon een andere vacht structuur.
Wat een mooie man en wat een geluk dat hij bij jou terecht is gekomenquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:44 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
Beetje oude foto's, en 1 is een foto van een foto (met mn telefoon).
Maar dit is mijn monster dus. Bonanno.
Heeft wel een stamboom, maar ik heb hem uit het asiel. Was zwaar verwaarloosd. Toen ik hem in handen kreeg moest hij geschoren worden, zat zwaar onder de niesziekte en clamidia, had een verwaarloosde oorontsteking (beschadiging aan middenoor, blijft altijd schuin kijken. Kan ook niet goed diepte schatten).
Hij is dolblij met de hondjes. Waar de hondjes zijn, is hij. Regen of geen regen.
Hij heeft wel een groot probleem met andere katten: die eet hij graag. Hij komt dus alleen buiten aan de riem.
Als ik de riem pak, komt hij eraan gerent en gaat hij netjes zitten.
Verder heeft hij de rare gewoonte om de hond uit de mand te jagen, en vervolgens te gaan mastruberen!
Hij gaat dan droogneuken terwijl hij gecastereerd is
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik weet niet of hij daar wel zo blij mee moet zijnquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:51 schreef senesta het volgende:
[..]
Wat een mooie man en wat een geluk dat hij bij jou terecht is gekomen
Soms is een herplaatser van een cattery ook een leuke optie als een kitten te prijzig is, bij de rasclub maine coon hebben ze soms ook herplaatsers die om allerlei redenen weg moeten. Misschien de moeite waard om in de gaten te houden? Als wij er één bij nemen mettertijd dan zou een herplaatser ook zeker een optie zijnquote:Op zondag 16 januari 2011 22:09 schreef babipangang het volgende:
Maine Coon'sik zou er zo graag 1 of 2 willen, maar helaas onbetaalbaar voor mij. En bij een asiel mankeert er vaak iets aan, chronische ziekte oid. Op zich geen probleem, alleen medicijnen voor altijd zijn me toch echt te duur
Hij is toch niet heel groot voor een Coontje, hij is als kitten erg ziek geweest. Hij weegt nu tussen de 5 en 6 kilo denk ik. Maar het is zo'n heerlijk dierquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:43 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
@Senesta; wat een beer. Hij ziet er niet uit alsof hij pas een jaar is.
Dank je welquote:
Deze week zijn mijn twee herplaatsers er een jaar. Ik zou ze niet meer willen missen.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:23 schreef senesta het volgende:
[..]
Soms is een herplaatser van een cattery ook een leuke optie als een kitten te prijzig is, bij de rasclub maine coon hebben ze soms ook herplaatsers die om allerlei redenen weg moeten. Misschien de moeite waard om in de gaten te houden? Als wij er één bij nemen mettertijd dan zou een herplaatser ook zeker een optie zijn
Wat een lieve kop en een kitten-uitstraling. Lijkt me een superkat.Zou er in een asiel ook helemaal voor gevallen zijn.quote:Op maandag 17 januari 2011 09:58 schreef wimbo het volgende:
He, een topic over Main Coons.![]()
Wij hebben er ook een.
Meet Omar (8 jaar):
[ afbeelding ]
Helaas is vorige week bij hem speekselklier kanker vastgesteld, met uitzaaiing naar zijn longen
Naar schatting heeft hij nog enkele weken tot een paar maanden...
Mijn vriendin zag hem zitten bij het asiel 6 jaar geleden en was op slag verliefd.
Voor dat hij in het asiel kwam is hij ernstig mishandeld. Dit was ook wel te merken was aan zijn gedrag, bang van alles, oog beschadigd enz. Ook is hij voor een Coon kater nogal klein en licht, 4.5 kilo.
Inmiddels heeft hij ook geen tanden meer, omdat hij volgens de DA allergisch was voor zijn eigen tanden.
Gelukkig is hij nu helemaal bijgedraaid, en is de hij beste en aanhankelijkste knuffel die er is.
Hij is misschien "mislukt", maar het is wel een erg leuke kat.
(Ik zal nog even meer foto's van hem opzoeken.)
Voor de papa van Romey wordt een nieuw thuis gezochtquote:Op zondag 16 januari 2011 22:09 schreef babipangang het volgende:
Maine Coon'sik zou er zo graag 1 of 2 willen, maar helaas onbetaalbaar voor mij. En bij een asiel mankeert er vaak iets aan, chronische ziekte oid. Op zich geen probleem, alleen medicijnen voor altijd zijn me toch echt te duur
Whahaha die onderste fotoquote:Op maandag 17 januari 2011 09:58 schreef wimbo het volgende:
He, een topic over Main Coons.![]()
Wij hebben er ook een.
Meet Omar (8 jaar):
[ afbeelding ]
Helaas is vorige week bij hem speekselklier kanker vastgesteld, met uitzaaiing naar zijn longen
Naar schatting heeft hij nog enkele weken tot een paar maanden...
Mijn vriendin zag hem zitten bij het asiel 6 jaar geleden en was op slag verliefd.
Voor dat hij in het asiel kwam is hij ernstig mishandeld. Dit was ook wel te merken was aan zijn gedrag, bang van alles, oog beschadigd enz. Ook is hij voor een Coon kater nogal klein en licht, 4.5 kilo.
Inmiddels heeft hij ook geen tanden meer, omdat hij volgens de DA allergisch was voor zijn eigen tanden.
Gelukkig is hij nu helemaal bijgedraaid, en is de hij beste en aanhankelijkste knuffel die er is.
Hij is misschien "mislukt", maar het is wel een erg leuke kat.
(Ik zal nog even meer foto's van hem opzoeken.)
Foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er is ook een grote groep met slechte fokkers (die de naam van de goede flink naar beneden halen) en katten met kattenaids aanbieden..quote:Op zondag 16 januari 2011 22:09 schreef babipangang het volgende:
thnx, alleen heb ik helaas geen tuin, alleen maar balkonquote:Op maandag 17 januari 2011 10:51 schreef Chanty het volgende:
[..]
Voor de papa van Romey wordt een nieuw thuis gezochthttp://www.catterytabularasa.nl/Storm-nl.htm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |