abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78925333
Ik sta hier op de a10 met een stinger. Jaaaaa.schiphol is lek!
  dinsdag 9 maart 2010 @ 12:16:32 #177
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_78925412
quote:
Op maandag 8 maart 2010 13:31 schreef Red_85 het volgende:
Aan mij, als persoon die bijna dagelijks op het platform komt, kan je het niet verkopen dat je mij staande houd en mijn werk niet laat doen om allerlei pietluttigheden (zoals gereedschappen, stukjes spoedvracht in mijn auto en andere benodigdheden voor mijn werk)
Idd. Het was vroeger zo simpel om nog even naar de gate te rijden om daar iets aan te passen, snel nog een pakketje afleveren, iets aanpassen van de papieren, enz enz. Maar dankzij dit geleuter is dat dus voorgoed verleden tijd
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_78925572
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 12:16 schreef Lucifer_Doosje het volgende:

[..]

Idd. Het was vroeger zo simpel om nog even naar de gate te rijden om daar iets aan te passen, snel nog een pakketje afleveren, iets aanpassen van de papieren, enz enz. Maar dankzij dit geleuter is dat dus voorgoed verleden tijd
Met dank aan de figuren die denken dat een 100% veilige samenleving binnen handbereik is als we maar op elke straathoek 10 camera's hangen en iedereen en alles 10 x door een scanner jagen. Ik hoef natuurlijk niet uit te leggen hoe simpel het is om met een rugzak semtex op Amsterdam CS te gaan staan. Normaal gebruik van de trein ook maar godsonmogelijk maken dan?

Het doel van terroristen is angst zaaien en zoals ik het nu zie zijn ze keihard aan de winnende hand. We leveren grif in voor een vals gevoel van veiligheid.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_78925679
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 12:22 schreef Jarno het volgende:

[..]

Met dank aan de figuren die denken dat een 100% veilige samenleving binnen handbereik is als we maar op elke straathoek 10 camera's hangen en iedereen en alles 10 x door een scanner jagen. Ik hoef natuurlijk niet uit te leggen hoe simpel het is om met een rugzak semtex op Amsterdam CS te gaan staan. Normaal gebruik van de trein ook maar godsonmogelijk maken dan?

Het doel van terroristen is angst zaaien en zoals ik het nu zie zijn ze keihard aan de winnende hand. We leveren grif in voor een vals gevoel van veiligheid.
Ik denk dat Bin Laden de grootste fan is van Alberto.
Leaf
pi_78925704
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 12:25 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Ik denk dat Bin Laden de grootste fan is van Alberto.
Ik denk dat je iig veilig kunt stellen dat terroristen enorm gebaat zijn bij alle media aandacht omtrent het zgn. dreigen gevaar van terrorisme ja.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
  † In Memoriam † dinsdag 9 maart 2010 @ 12:59:26 #181
230491 Zith
pls tip
pi_78926778
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 12:26 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ik denk dat je iig veilig kunt stellen dat terroristen enorm gebaat zijn bij alle media aandacht omtrent het zgn. dreigen gevaar van terrorisme ja.
Dat, en het maakt het leven van de burger een stuk lastiger. Ook een doel van het terrorisme.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  † In Memoriam † dinsdag 9 maart 2010 @ 12:59:55 #182
230491 Zith
pls tip
pi_78926793
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 11:14 schreef Frankz0rz het volgende:
Tsja, het kan niet anders. Het is veilig en vervelend of onveilig en relaxt.. Can't have em both.
Want het was oh zo gevaarlijk voor al deze ingrepen?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  dinsdag 9 maart 2010 @ 13:06:35 #183
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_78927009
ik heb trouwens nog wel een opmerking over de actie. alberto zegt denk ik 400 keer in zijn programma dat het zo'n ontstellend simpele actie is. dat is het niet. dit is weldoordacht en echt niet iedereen zou deze truc zelf hebben verzonnen. ok, de uitvoerbaarheid is makkelijk, maar dat zegt niets over het toch redelijk briljante oplichtersvermogen.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_78927038
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 13:06 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb trouwens nog wel een opmerking over de actie. alberto zegt denk ik 400 keer in zijn programma dat het zo'n ontstellend simpele actie is. dat is het niet. dit is weldoordacht en echt niet iedereen zou deze truc zelf hebben verzonnen. ok, de uitvoerbaarheid is makkelijk, maar dat zegt niets over het toch redelijk briljante oplichtersvermogen.
Maar goed, op internationaal georganiseerd terrorisme nivo is het geen rocket science natuurlijk.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 13:10:07 #185
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_78927149
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 13:07 schreef Jarno het volgende:

[..]

Maar goed, op internationaal georganiseerd terrorisme nivo is het geen rocket science natuurlijk.
En toch verbaast me dan enórm dat er nauwelijks aanslagen worden gepleegd. Als Schiphol en andere luchthavens idd zo lek als een mandje zouden zijn, zou ik toch heel wat meer aanslagen verwachten.. Genoeg mongolen die hun leven willen geven of die ergens wat explosieven willen achterlaten. Blijkbaar is dat dus nog niet zo makkelijk...
pi_78927238
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 13:10 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

En toch verbaast me dan enórm dat er nauwelijks aanslagen worden gepleegd. Als Schiphol en andere luchthavens idd zo lek als een mandje zouden zijn, zou ik toch heel wat meer aanslagen verwachten.. Genoeg mongolen die hun leven willen geven of die ergens wat explosieven willen achterlaten. Blijkbaar is dat dus nog niet zo makkelijk...
Of er zijn minder mensen uberhaupt bereid aanslagen te plegen dan we denken / wijs worden gemaakt.
pi_78927440
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 13:10 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

We weten niet precies wat er nou in die 'nieuwe' fles zat en wat de scanners van de luchthaven kunnen herkennen.
Zou me niks verbazen als die eventuele explosieven stoffen wel herkend worden.
Leaf
pi_78927824
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 12:59 schreef Zith het volgende:

[..]

Want het was oh zo gevaarlijk voor al deze ingrepen?
Makkelijk een 1 liter fles met willekeurige vloeistof een vliegtuig in smokkelen noem ik gevaarlijk ja.. Weetniet hoe jij het ziet though
  † In Memoriam † dinsdag 9 maart 2010 @ 13:31:14 #189
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_78927941
Ik zou Alberto een puikerd vinden als ie met een fles nitroglycerine aan boord zou komen .
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_78928045
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 13:27 schreef Frankz0rz het volgende:

[..]

Makkelijk een 1 liter fles met willekeurige vloeistof een vliegtuig in smokkelen noem ik gevaarlijk ja.. Weetniet hoe jij het ziet though
Het was een onschuldige vloeistof die die aan boord heeft meegenomen. Dat het niet zou mogen via de procedures maakt het niet gevaarlijk.
Leaf
  dinsdag 9 maart 2010 @ 13:38:17 #191
168739 Red_85
'echt wel'
pi_78928191
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 13:31 schreef Skaai het volgende:
Ik zou Alberto een puikerd vinden als ie met een fles nitroglycerine aan boord zou komen .
zo laf is hij dus dat hij dat niet doet
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_78928194
Als het een explosieve stof was wat net zo goed had gekund, dan wel.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 13:39:37 #193
168739 Red_85
'echt wel'
pi_78928238
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 12:13 schreef SonicB het volgende:
Ik sta hier op de a10 met een stinger. Jaaaaa.schiphol is lek!
Waar kan dat nou niet? ieder fatsoenlijke luchthaven in de wereld is de kern van een logistiek knooppunt.
1947-2016
  dinsdag 9 maart 2010 @ 13:40:59 #194
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_78928282
je kunt beter een trein binnengaan en overal bommetjes verstoppen. die worden namelijk zeer slecht gecontrolleerd. hooguit op drugs met drugshonden.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 13:49:24 #195
168739 Red_85
'echt wel'
pi_78928557
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 12:16 schreef Lucifer_Doosje het volgende:

[..]

The good ol' days...
Damn, hoeveel gezeik ik daarmee heb voorkomen en nu achteraf moet oplossen.. 'ff snel' iets regelen.
Herkenbaar.

De service die we vroegah verleenden is nu onmogelijk. 'Stap ff snel in het busje en doe dat ff, als het je lukt ben je een held...' Nu irritatie allom door schijnveiligheid en nutteloze procedures.
1947-2016
  dinsdag 9 maart 2010 @ 13:49:53 #196
168739 Red_85
'echt wel'
pi_78928579
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 13:40 schreef zoalshetis het volgende:
je kunt beter een trein binnengaan en overal bommetjes verstoppen. die worden namelijk zeer slecht gecontrolleerd. hooguit op drugs met drugshonden.
Madrid weet er alles van.
1947-2016
  dinsdag 9 maart 2010 @ 14:00:02 #197
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_78928954
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 13:49 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Madrid weet er alles van.
daar doelde ik natuurlijk ook een beetje op. gelukkig is er ondanks alle haat en emotie tegen het westen blijkbaar genoeg rede om niet vaak tot zoiets verschrikkelijks over te gaan.

ze hebben blijkbaar door dat het westen er niet banger van wordt, zoals vaak in afrikaanse en aziatische landen, maar eerder strijdbaar en het de islam geen populariteit brengt. angst inboezemen is iets van 500 jaar geleden.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 14:54:17 #198
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_78930852
hoevaak is een aanslag trouwens echt voorkomen? ik geloof best vaak in nederland.
pi_78936037
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 14:54 schreef zoalshetis het volgende:
hoevaak is een aanslag trouwens echt voorkomen? ik geloof best vaak in nederland.
Daar doen ze meestal geheimzinnig over.
Anders brengt het mensen op ideeėn waar het fout ging en dus beter kan.
Leaf
pi_78957491
IK wil nog even reageren op het verhaal dat hij ook een fles kon kopen bij gall en gall.

Dat is onjuist alle producten die op schiphol gekocht kunnen worden hebben een aangepaste verpakking, dat wil zeggen ze hebben een normale verpakking maar er zit een klein witvlak op met een code en een kenmerk.

Die verpakking worden speciaal voor schiphol gemaakt door de drank en etenswaren fabrieken, die hun producten verkopen via hun resellers op schiphol.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')