Uiteraard, vandaar de smiley. Dit is een van simpelste problemen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 10:44 schreef Farenji het volgende:
[..]
Al eens onder system - preferences - appearance gekeken?
Herinstalleer de flash plugin maar eens!quote:Op zaterdag 24 april 2010 09:05 schreef Lod het volgende:
Zoals een firefox die vaak op donker gaat etc.
HTC Sence vraagt zelfs of je de internet verbinding wilt delen als je de USB kabel aansluit. Het geeft zelfs de optie om dit standaard te doen!quote:Op maandag 26 april 2010 09:56 schreef slacker_nl het volgende:Android en teethering
Jammer dat ie geen wifi teethered.
ifup usb0 en klaarBinnenkort ff ifplugd helemaal finetunen zodat het in plug en pray wordt
Zelfde voor mijn nokia n900. Aansluiten -> pc suite mode -> verbinden op PCquote:Op maandag 26 april 2010 10:48 schreef Spike1506 het volgende:
[..]
HTC Sence vraagt zelfs of je de internet verbinding wilt delen als je de USB kabel aansluit. Het geeft zelfs de optie om dit standaard te doen!
Spelen met hardware kost mij ook altijd urrrrrrrrrrrrrrrenquote:Op maandag 26 april 2010 09:56 schreef slacker_nl het volgende:
Android en teethering
Jammer dat ie geen wifi teethered.
ifup usb0 en klaarBinnenkort ff ifplugd helemaal finetunen zodat het in plug en pray wordt
Kijk hier voor wat goeie achtergrond info over Grub2. Je kan proberen om windows handmatig bij te voegen in het grubmenu. Die moet je dan plaatsen in het bestand 40_custom (zie link).quote:Op maandag 26 april 2010 18:19 schreef SHERMAN het volgende:
Oke, fok up gemaakt.
Systeem met Windows 7. Vrije partitie gemaakt van 50Gb.
Ubuntu bootable USB gemaakt en vanaf geboot, vervolgens geinstalleerd.
Dit allemaal zonder problemen. Ubuntu 9.10 werkt uitstekend.
Punt is dat ik geen dual boot heb tussen Windows 7 en Ubuntu.
Ik ben er vrij zeker van dat dit komt omdat ik TrueCrypt geinstalleerd had staan. Voor gehele harddisk encryptie.
Ik zie bij het booten heel kort de Grub loader. Echter het TrueCrypt inlog scherm komt nergens terug.
Ik kan nu dus ook niet meer in Windows komen.
Iemand tips...?
Twas in een kwartiertje gefixed, en als je boot met internet sharing al enabled op de htc dan is het gelijk play. Werkt soepel heb ik vandaag gemerkt in de trein en bij het stadhuis van Almerequote:Op maandag 26 april 2010 10:49 schreef wdn het volgende:
[..]
Spelen met hardware kost mij ook altijd urrrrrrrrrrrrrrren
Ja, 10.04 is er al sinds november 2009.quote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 19:39 schreef ouderejongere het volgende:
Ubuntu heeft het nieuws gehaald dat dit kan in Nederland.
Ik zie em ook net!quote:Op donderdag 29 april 2010 20:00 schreef Farenji het volgende:
Hey, een half uur geleden was ie er nog niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |