Een heeeel klein kansje dan.quote:Op zondag 7 maart 2010 19:56 schreef busfoto.nl het volgende:
[..]
De tien gaat zeker lukken. Ik zie nog een kansje dat we zelfs al op nummer 3 zitten voordat Wegmisbruikers begint.
Toen was het kut, omdat moderators met delen hadden lopen schuiven...quote:Op zondag 7 maart 2010 19:55 schreef busfoto.nl het volgende:
In november deed ik ook mee. Toen kwamen we op 17 delen. Ik weet niet of er een verband is..
Oh toen was die recordpogingquote:Op zondag 7 maart 2010 19:58 schreef dubidub het volgende:
[..]
Toen was het kut, omdat moderators met delen hadden lopen schuiven...
Waren het er anders meer geweest dan?quote:Op zondag 7 maart 2010 19:58 schreef dubidub het volgende:
[..]
Toen was het kut, omdat moderators met delen hadden lopen schuiven...
ik vergeet steeds dat wegmisbruikers pas om half 9 begintquote:Op zondag 7 maart 2010 19:56 schreef busfoto.nl het volgende:
[..]
De tien gaat zeker lukken. Ik zie nog een kansje dat we zelfs al op nummer 3 zitten voordat Wegmisbruikers begint.
Zoveel mogelijk posts per minuut.quote:Op zondag 7 maart 2010 19:59 schreef busfoto.nl het volgende:
[..]
Welk record? Zoveel mogelijk topics? Is dat niet elke keer de bedoeling?
Niks, hoewel het inderdaad wel vaak zo is dat als jij er bent, meer gepost wordtquote:
IN EEN FOTOBOEKquote:Op zondag 7 maart 2010 20:00 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ongeloofelijk dat dit kan [ afbeelding ]
Ik was er ook niet.quote:Op zondag 7 maart 2010 19:59 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ja, daar was ik niet eens bij. Scheelt weer een deel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |