Dat kan maar zoquote:Op zondag 7 maart 2010 19:53 schreef TheKC het volgende:
[..]
Bij een nieuwe wegmisbruikers wel ja
Gaan we vanavond de 10+ delen halen? Moet toch lukken zonder te spammen
Ja en nee.quote:Op zondag 7 maart 2010 19:53 schreef TheKC het volgende:
[..]
Bij een nieuwe wegmisbruikers wel ja
Gaan we vanavond de 10+ delen halen? Moet toch lukken zonder te spammen
Godver nou word ik bang, ik misdraag me regelmatig.quote:
Omdat er geen Alberto wasquote:Op zondag 7 maart 2010 19:54 schreef xxiessiexx het volgende:
Waarom waren er vorige week maar vier delen
Dat zou zomaar kunnenquote:Op zondag 7 maart 2010 19:55 schreef busfoto.nl het volgende:
In november deed ik ook mee. Toen kwamen we op 17 delen. Ik weet niet of er een verband is..
Dus dat zou betekenen dat jij ... uhm .. jaquote:Op zondag 7 maart 2010 19:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Godver nou word ik bang, ik misdraag me regelmatig.
Komt goedquote:Op zondag 7 maart 2010 19:55 schreef busfoto.nl het volgende:
In november deed ik ook mee. Toen kwamen we op 17 delen. Ik weet niet of er een verband is..
omdat john een samenvatting deed van zijn hoogtepuntenquote:Op zondag 7 maart 2010 19:54 schreef xxiessiexx het volgende:
De tien gaat zeker lukken. Ik zie nog een kansje dat we zelfs al op nummer 3 zitten voordat Wegmisbruikers begint.quote:
over een klein half uurtje dusquote:Op zondag 7 maart 2010 19:56 schreef busfoto.nl het volgende:
[..]
De tien gaat zeker lukken. Ik zie nog een kansje dat we zelfs al op nummer 3 zitten voordat Wegmisbruikers begint.
Ik was er nietquote:Op zondag 7 maart 2010 19:54 schreef xxiessiexx het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |