iddquote:
Bij The Talk heel veel, is van vriend van mij, redelijk goed eten tegen goede prijs. Hebben soms ook feestjes! Ook met groepen goed te doen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:11 schreef Messenga het volgende:
Ik leef nog
Iemand wel eens bij The Talk of Lokaal 7 wezen eten?
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:28 schreef Guard het volgende:
Vroegah, toen er nog auto's op de rotondes reden, ipv huizen.....
Er nog bomen op de Heuvel stonden..quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:28 schreef Guard het volgende:
Vroegah, toen er nog auto's op de rotondes reden, ipv huizen.....
Wij zijn dan ook ontzettend intellectueel!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:18 schreef hetzusjevan het volgende:
Prachtige conversatie trouwens, het ziet er erg intellectueel uit dat Spaans.
Toen kwam jij hier ook nog meer..quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:21 schreef Messenga het volgende:
Vroeger waren de reacties hier sneller..
Bij beide kan je erg goed eten, alleen lokaal 7 is de laatste tijd bomvol...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:11 schreef Messenga het volgende:
Ik leef nog
Iemand wel eens bij The Talk of Lokaal 7 wezen eten?
Waar zat die ook alweer? Naast Juffrouw Tok? Dan issie idd best te nassenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:11 schreef Stuurloos het volgende:
Zondag weer bij Minos Pallas gegeten.. altijd goed!
Die is idd altijdquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:11 schreef Stuurloos het volgende:
Zondag weer bij Minos Pallas gegeten.. altijd goed!
Idd, naast Tok ja. Tok moet ik je afraden.. niet te vreten tenzij je een budget van ¤ 7,50 de man hebt. Volgens mij is de Mc dan nog een betere optie.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:12 schreef theKiD het volgende:
[..]
Waar zat die ook alweer? Naast Juffrouw Tok? Dan issie idd best te nassen
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:40 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Wij zijn dan ook ontzettend intellectueel!
Ik kan het dan ook zo professioneel vertalenquote:
Met je koude pizza in je gezichtquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ik kan het dan ook zo professioneel vertalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |