Ah, estudiar! Tambien estoy estudiar (estudiando?), tengo examen Viernesquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:49 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
¡Si! Deposito del dinero en el banco y tengo estudiar.
M'n Spaans is ook wat roestig aan het worden.
¡Besa mi culo, pendejo-M!quote:
¡Tengo examens múltiples en las semanas próximasquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ah, estudiar! Tambien estoy estudiar (estudiando?), tengo examen ViernesPorque depositado dinero en el banco?
nee ook geen peper en zou. gewoon pizza hawaiiquote:
Boekaniero? Pirata! Cuanta dinero esta los fooios? Suficiente para uno nuevo portatil ordenador?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:55 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
¡Tengo examens múltiples en las semanas próximas!
¡El dinero es de fooios de Boekaniero! Esta para mi nuevo ortenador mobile!
¿Con rinoceronte adicional?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee ook geen peper en zou. gewoon pizza hawaii
tuurlijk wil ik die in de oven gebakken hebben.quote:
Salir de tu pizza! Un sandwich de jamon puede obtener!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee ook geen peper en zou. gewoon pizza hawaii
pizza fria en tu cara!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tuurlijk wil ik die in de oven gebakken hebben.
koude pizzas zijn niet lekker !
350 euro! No es suficiente pero tengo spaargeldos.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:59 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Boekaniero? Pirata! Cuanta dinero esta los fooios? Suficiente para uno nuevo portatil ordenador?
Esta muy bien! Estoy loco que Loco-M con la pizza!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:01 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
350 euro! No es suficiente pero tengo spaargeldos.
yo tambienquote:
Ben er maar trots opquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:08 schreef PierreTT het volgende:
Toch weer een complete pagina vol met zinloos geouwehoer
whehehequote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:16 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ben er maar trots opWat een klotetaal.. Tis dat Crazy nog met een vertaling kwam, anders had ik geen idee waar t over ging..
![]()
![]()
Die doe ik ook snappequote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:59 schreef Guard het volgende:
He? Welluk? Hedde gij da gezeet gehad ja minde da werkelik woar hoe doede ge da hoe doede ge da hoe hedde gij da gedoan?
speciaal voor kiddow een begrijpelijke taal
Moede gij koffie? Met'n kuukske!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:59 schreef Guard het volgende:
He? Welluk? Hedde gij da gezeet gehad ja minde da werkelik woar hoe doede ge da hoe doede ge da hoe hedde gij da gedoan?
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:59 schreef Guard het volgende:
iddquote:
Bij The Talk heel veel, is van vriend van mij, redelijk goed eten tegen goede prijs. Hebben soms ook feestjes! Ook met groepen goed te doen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:11 schreef Messenga het volgende:
Ik leef nog
Iemand wel eens bij The Talk of Lokaal 7 wezen eten?
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:28 schreef Guard het volgende:
Vroegah, toen er nog auto's op de rotondes reden, ipv huizen.....
Er nog bomen op de Heuvel stonden..quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:28 schreef Guard het volgende:
Vroegah, toen er nog auto's op de rotondes reden, ipv huizen.....
Wij zijn dan ook ontzettend intellectueel!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:18 schreef hetzusjevan het volgende:
Prachtige conversatie trouwens, het ziet er erg intellectueel uit dat Spaans.
Toen kwam jij hier ook nog meer..quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:21 schreef Messenga het volgende:
Vroeger waren de reacties hier sneller..
Bij beide kan je erg goed eten, alleen lokaal 7 is de laatste tijd bomvol...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:11 schreef Messenga het volgende:
Ik leef nog
Iemand wel eens bij The Talk of Lokaal 7 wezen eten?
Waar zat die ook alweer? Naast Juffrouw Tok? Dan issie idd best te nassenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:11 schreef Stuurloos het volgende:
Zondag weer bij Minos Pallas gegeten.. altijd goed!
Die is idd altijdquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:11 schreef Stuurloos het volgende:
Zondag weer bij Minos Pallas gegeten.. altijd goed!
Idd, naast Tok ja. Tok moet ik je afraden.. niet te vreten tenzij je een budget van ¤ 7,50 de man hebt. Volgens mij is de Mc dan nog een betere optie.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:12 schreef theKiD het volgende:
[..]
Waar zat die ook alweer? Naast Juffrouw Tok? Dan issie idd best te nassen
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:40 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Wij zijn dan ook ontzettend intellectueel!
Ik kan het dan ook zo professioneel vertalenquote:
Met je koude pizza in je gezichtquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ik kan het dan ook zo professioneel vertalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |