Wat balen hequote:Wegens onvoorziene technische problemen zal SBS6 vanavond geen Undercover in Nederland uitzenden. SBS6 zal op dat tijdstip een herhaling van het programma 'De 25' uitzenden.
Wel een waardig alternatiefquote:SBS6 zal op dat tijdstip een herhaling van het programma 'De 25' uitzenden.
KONT JE PLAS IN IKquote:Op zondag 7 maart 2010 17:48 schreef BereNDD het volgende:
NEDERLAND IN KAN DIT DAT
Met slechts 24 onderwerpen van programma's uitgezonden door SBS6quote:
De 25 grootste blunders van SBS6, met de technische storing van vandaag op één.quote:Op zondag 7 maart 2010 17:49 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Met slechts 24 onderwerpen van programma's uitgezonden door SBS6
Nee, dít is gadverdamme:quote:
quote:jij: homo
jij: ga lekker trekken man
de ander: al gedaan...
jij: XD
jij: sukkel
de ander: denkend aan jou poepert
jij: DOE JE HET WEER
de ander: nu over je lekkere jonge gezicht
de ander: ik ga je mouthrapen!
jij: hhahaha
de ander: haal eerst met een tang al je tanden eruit
jij: mouth...wat?
de ander: en dan verneuk ik je hele gezicht met mjn lul
jij: me tje lul nog wel
de ander: laat je stikken in mn eikel
jij: hmm JAMMIE
de ander: dou dat ding zo je slokdarmen in tot je paars ziet
de ander: maar alsnog wens ik je van te voren de tyfus... zodat je wou dat je dood ging met mn lul in je strot
de ander: haha
de ander: laterz ma
de ander: n
Je bent afgekapt! Op naar de volgende.
quote:
Dit zijn geen leuke grappen, al minstens 4 FOKkers hebben zichzelf in de arm gesneden door dit topicquote:
of 1 fokker 4 keerquote:Op zondag 7 maart 2010 17:59 schreef Splutje het volgende:
[..]
Dit zijn geen leuke grappen, al minstens 4 FOKkers hebben zichzelf in de arm gesneden door dit topic
quote:
quote:
Verdomme ik lees dit nu vanaf de Eerste Hulp omdat ik al voor een trein was gesprongen (ik sprong mis en brak mijn armquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Henk, Ingrid, Ali en Fatima betalen voor de onzin van de VVD en PVV
ik faalde anders nog met het checkenquote:Op zondag 7 maart 2010 18:05 schreef Steengeyl het volgende:
[..]
![]()
Vind je het gek, de gemiddelde 9 van de 10 fokkers is te lui om het te gaan checken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
quote:Op zondag 7 maart 2010 20:10 schreef Maitje het volgende:
![]()
Ik faalde en geloofde..Hahaha geniaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |