Irriteert sneller...quote:Op zondag 7 maart 2010 17:12 schreef Merkie het volgende:
[..]
Browser. In games. In het aantal handelingen dat je moet gebruiken om een bepaalde actie uit te voeren. Alles wat objectief te vergelijken valt.
quote:Op zondag 7 maart 2010 17:41 schreef Drommelsch85 het volgende:
Laat hem, dat jong is hartstikke trots. Dat het plastic meuk is met een restistief scherm, ok.
Ik moest het hiermee doen toen ik 16 was. Prepaid, maar gelukkig al wel eindeloos beter dan die bakstenerige KPN Swing van toen![]()
[ afbeelding ]
Dat was ook mijn 1e mobielquote:Op zondag 7 maart 2010 18:18 schreef J.Herrer het volgende:
Ik had vroeger zo'n koelkast van Motorola
[ afbeelding ]
En ik was er fucking trots op![]()
Ik weet nog dat ik in de brugklas met zo'n ding naar school ging. Hing ik 'm zo aan een speciale riem om m'n middel, want dat was cool en zakelijk.quote:Op zondag 7 maart 2010 18:18 schreef J.Herrer het volgende:
Ik had vroeger zo'n koelkast van Motorola
[ afbeelding ]
En ik was er fucking trots op![]()
haha ja zo'n tasje die je aan je riem kon clippenquote:Op zondag 7 maart 2010 18:25 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik in de brugklas met zo'n ding naar school ging. Hing ik 'm zo aan een speciale riem om m'n middel, want dat was cool en zakelijk.
Ook mijn eerste, heldentelefoonquote:
Inderdaad, die dingen gingen echt niet kapot.quote:
Ook mijn eerste telefoonquote:Op zondag 7 maart 2010 18:12 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
Nee, die echt oude typen van dat model Swing.
[ afbeelding ]
En iPhones zijn voor de echte pro's!quote:Op zondag 7 maart 2010 17:12 schreef Merkie het volgende:
Daarnaast is het meer een telefoon voor hobbyisten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 maart 2010 22:25 schreef moomoo het volgende:
[..]
En iPhones zijn voor de echte pro's!
Nee, voor mensen die gewoon een werkende telefoon willen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2000 light years from home
Waarom zou je echt liever die LG Rommel hebben dan een iPhonequote:Op zondag 7 maart 2010 20:39 schreef lelouch het volgende:
[..]
Ook mijn eerste telefoon![]()
En ontopic, ik heb liever een LG Cookie dan een iphone
De iphone is een gigantische hype, waar ik echt niet aan mee wil doenquote:Op zondag 7 maart 2010 23:18 schreef Agiath het volgende:
[..]
Waarom zou je echt liever die LG Rommel hebben dan een iPhone
Dat dus. Enquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |