klein setje wordt datquote:Op maandag 8 maart 2010 08:58 schreef cyberterrorist het volgende:
ideaal voor een geluidsetje op een boot (koninginnedag)
heb nu een diesel kunnen kopen van 3kwquote:Op zondag 7 maart 2010 22:54 schreef Housekeeper het volgende:
Gaaf ding zeg! Waarom heb ik dit nu niet nodig?
gaat perfeckt ik heb hem nog met carnaval gebruikt.quote:Op maandag 8 maart 2010 08:58 schreef cyberterrorist het volgende:
ideaal voor een geluidsetje op een boot (koninginnedag)
ik heb daar met carnaval anders toch het meeste geluid van de hele optocht uitgehaaldquote:Op maandag 8 maart 2010 13:55 schreef gateway het volgende:
[..]
klein setje wordt datmaar voor de laptop en koelkast voor bier, en een tv & wii prima te doen
party!
al ben ik altijd voorzichtig met aggregaten
Zal eens ff vragen of er iemand nog zoiets zoekt
veel herrie denk ik, piezo hoorntjes.....quote:Op maandag 8 maart 2010 17:50 schreef T42 het volgende:
[..]
heb nu een diesel kunnen kopen van 3kw
[..]
gaat perfeckt ik heb hem nog met carnaval gebruikt.
[..]
ik heb daar met carnaval anders toch het meeste geluid van de hele optocht uitgehaald
2x 550watt boxen en toebehoren draaiern er super op
[ link | afbeelding ]
kamperen dusquote:Op maandag 8 maart 2010 19:10 schreef gateway het volgende:
[..]
veel herrie denk ik, piezo hoorntjes.....
was bij een andere wagen daar draaide een 35kva aggregaat van Bredenoord, voor onder andere:
8*JBL18 2241 Laagkast, 4*JBL210 Hoorngeladen topkast. Aangestuurt met 2maal amprack, 2*synq 3K6 en Lab1300 met xilica processor.
(en dan nog een hydroliekpomp voor de bewegende delen op de wagen)
Denk dat daar een 120watt aggregaatje het met 1 basampje al voor gezien had gehouden
Maar daar ging het hier niet om
Agregaten zijn handig, maar niet om 1x in de 5 jaar nodig te hebben. Als je veel op plaatsen aan het werk moet waar geen spanning aanwezig is, is het ideaal!
Heb even gevraagd, geen interesse van deze kant. Suc6 met de verkoop
helmondquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:04 schreef Dhr.Swinckels het volgende:
Hhmzz.. weinig interesse maar he...?
Hierbij een bod van 175,-, afhalen in Beek en Donk was het he ?
1,50 per literquote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:51 schreef T42 het volgende:
owjah je krijgt er een nog bijna volle tank benzine bij
stationair van een moderne auto? zelfs minder denk ik.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:37 schreef MOON76 het volgende:
Hoeveel geluid produceert dit ding ( of vergelijkbaar met iets.....) ???
Ik heb geen ¤¤¤ overquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |