Overzichten kun je vinden op www.npi.nlquote:Op zondag 7 januari 2007 23:59 schreef Norrage het volgende:
IDat is precies wat ik mis m.b.t. Nederlandse muziek...en overzicht...
Ik heb nu de live cd van deze tour. Het valt me op dat hij erg weinig zingt en de liedjes bijna 'praat'. Even wennen, maar het onderscheidt de versies in ieder geval wel weer van de albumversies.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:07 schreef peaceman het volgende:
Gisteren naar zijn show geweest.
Dit keer een tournee met 'orkest'.
In vergelijking met de vorige 3 keer was het wat minder, maar desondanks weer een leuke avond gehad, zoals wij dat van hem gewend zijn.
Hou ons op de hoogte!quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:04 schreef kevin33 het volgende:
Als jullie tijd hebben, ben zelf bezig met een klein fanprojectje, hij is nog in ontwikkeling, maar je kunt het natuurlijk altijd ff checken op www.awuwa.nl
quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:31 schreef kevin33 het volgende:
Mailscript aangepast!
een paar voorbeelden hoe het eruit gaat zien....
Op http://www.test.awuwa.nl/ kun je get in het groot bekijken!
Hier nog een schorpioenquote:offtopic]
Tjernobelg : Geboortedatum 11 november 1979
Riedel1 : Geboortedatum 04 november 1979
Phaelanx : Geboortedatum 14 november 1979
Tristia-ante : Geboortedatum 16 november 1981
[/offtopic]
Voorzichtige conclusie : Stef Bos spreekt de Schorpioen aan ;-)
Kutzooi, kan mijn oude post niet editten, dan maar ff zo, de layout voor boeken is klaar, nog steeds dezelfde link!quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:44 schreef kevin33 het volgende:
ff ook weer kicken,
Kleine aanpassing gedaan, als je naar songteksten gaat -> is dit nu later -> de Stilte
Krijg je nu een klein menutje ( klikbaar met de informatie ! )
Link
http://www.awuwa.nl/index/index.html
En lang nog niet zijn mooistequote:Op woensdag 26 september 2007 21:26 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik ken hem alleen als de vroegere buurman van S&G maar vandaag hoorde ik het liedje 'Papa' en die is wel erg mooi.![]()
ben weegschaal, 3 oktober, maar vind het ook super mooiquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:35 schreef Tomatenboer het volgende:
Stef Bos, deze ondergewaardeerde zanger heeft inderdaad recht op zijn eigen topic![]()
Ik ben ook fan van zijn muziek geworden nadat ik het nummer papa en is dit nu later hoorde, en dankzij zijn filosofische teksten waar ik mij vaak in herken.
Mijn favoriete nummers:
- Is dit nu later
- Papa
- Witsand
- De taal van mijn hart
- De hemel
- Mijn stad
- Breek de stilte
- Rue de Mouftard
Luister zijn muziek vooral vaak als ik in een periode zit waarin ik het leven overdenk, mij zorgen maak of het allemaal even niet meer weet, hij raakt gewoon een gevoelige snaar![]()
Binnenkort weer eens een nieuw album van hem kopen, heb alleen nog de dubbel-cd Noord en Zuid van hem, jammer alleen dat je goed moet zoeken om een cd van Stef Bos tegen te komen (althans in de platenzaken waar ik kom).
[..]
Hier nog een schorpioen![]()
ik ben van 15 november 1981![]()
quote:Op woensdag 26 september 2007 21:26 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik ken hem alleen als de vroegere buurman van S&G
Ja precies ik vind het ook altijd leuk. Hij is in de loop der jaren steeds vrijer geworden op het podium zeg maar.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:14 schreef ebeaydojraes het volgende:
ach Stef lult altijd een eind weg. das nu juist t mooie
Helemaal mee eens!quote:Op woensdag 5 maart 2008 17:59 schreef Reddiablo het volgende:
ik vind Stef ook een prachtige verhaler/verteller... mooi hoe hij vertelt over Suid-Afrika, en bijvoorbeeld ook over zijn moeder die wilde dansen, maar dit weer niet mocht van haar vader maar toen de Canadezen ons kwamen bevrijden zij het toch deed enz. enz.
Dat is Stemmen Uit Zee van Dan Sleigh, oorspronkelijke Afrikaanse titel: Eilande. Inmiddels is dit boek in de dump, dus eerder te vinden bij De Slegte dan in de reguliere boekhandel (tenzij ze nog een restvoorraad hebben).quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:49 schreef Carnaval het volgende:
Stef heeft het in zijn theater tour 2008 over een boek. Weet iemand hoe dit boek heet? Het was iets met eilanden...
Ik ben wel benieuwd naar dit boek, alvast bedankt!
quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:17 schreef Michiel72 het volgende:
[..]
Dat is Stemmen Uit Zee van Dan Sleigh, oorspronkelijke Afrikaanse titel: Eilande. Inmiddels is dit boek in de dump, dus eerder te vinden bij De Slegte dan in de reguliere boekhandel (tenzij ze nog een restvoorraad hebben).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |