abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 maart 2010 @ 14:52:46 #26
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_78847772
quote:
Op zondag 7 maart 2010 14:50 schreef bendk het volgende:

[..]

schrijf ik dat ?
Niet dan? Je snapt je eigen TT en OP niet of zo?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_78847833
quote:
Op zondag 7 maart 2010 14:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Niet dan? Je snapt je eigen TT en OP niet of zo?
Ik zou zeggen...overleg even met je partijleider en geef dat en dus jouw antwoord even aan mij door.
nothing will change without a rebel
  zondag 7 maart 2010 @ 15:00:04 #28
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_78847969
quote:
Op zondag 7 maart 2010 14:54 schreef bendk het volgende:

[..]

Ik zou zeggen...overleg even met je partijleider en geef dat en dus jouw antwoord even aan mij door.
Godallemachtig. Wat een zeldzaam infantiele manier van discussievoeren hou jij erop na. Niet alleen je topics zijn bagger, je hele houding is van het niveau waar mijn nichtje van 4 zich voor zou schamen. Geef gewoon antwoord op een vraag, lampenkap. Je opent een topic met een TT, waarin je de PVV noemt, hangt er een OP aan over huiselijk geweld en verdomt het vervolgens om even het verband tussen je TT en OP uit te leggen. Wat doe jij eigenlijk op een discussieforum?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zondag 7 maart 2010 @ 15:25:59 #29
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_78848662
Ik zou willen voorstellen dat we, ter voorkoming van huiselijk geweld, een apart onderdeel van de stadscommando's in het leven roepen die onaangekondigd en op ieder tijdstip van de dag/week bij je aan mogen bellen en op zoek gaan naar sporen van huiselijk geweld. Je bent verplicht om ze binnen te laten want hé, als je je vrouw niet slaat heb je niets te verbergen toch?
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
pi_78849596
Dicht, het verband tussen de PVV, Zierikzee en de OP is mij ook niet duidelijk.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_78849612
quote:
Op zondag 7 maart 2010 13:22 schreef bendk het volgende:
Ik kom steeds meer dit 'soort' berichten tegen en krijg daar onderhand het idee mee, dat de kwaliteit van de nederlandse bevolking danig aan het afnemen is.

Is het zo dat, laten we zeggen vergeleken met 25 jaar geleden, dat de kwaliteit hetzelfde is of deze echt aan het afnemen ?
Hoe komt dat dan ?
Ja, ik weet precies waar je het over hebt. Het bericht in de OP is hier weer een duidelijk voorbeeld van.

Maar ik las laatst (in 2008) ook een bericht over rellen in Denemarken. Hieruit kon je met gemak concluderen dat de luchtkwaliteit in landen als China en India al 50 jaar lang daalt. Tot de dag van vandaag vraag ik me, derhalve, af waarom Bush Jr. the No Child Left Behind-act heeft ondertekend. Ik bedoel, waarom zoiets doen?

Iemand die hier meer over weet?
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')