ja voor je het weet wil dat rabo/hockey-wijf opeens een potje meespelen...quote:Op maandag 8 maart 2010 22:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb de deur maar op slot gedaan
dan mag je legaal bier gooien & zuipen!quote:Op maandag 8 maart 2010 22:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En ik heb een vriendje die nu Guus Meeuwis aanzet!
Oh... ik zou em op de eerste trein naar huis zetten!quote:Op maandag 8 maart 2010 22:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
kedeng kedengquote:Op maandag 8 maart 2010 22:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oh... ik zou em op de eerste trein naar huis zetten!
Voor vandaag? Ja dat zou best wel eens kunnen. Wanneer ga jij eens beginnen?quote:
Mja... daar zijn jullie Brabo's goed inquote:Op maandag 8 maart 2010 22:36 schreef Cybart het volgende:
[..]
dan mag je legaal bier gooien & zuipen!
Niet, ik kan alleen dom lullenquote:Op maandag 8 maart 2010 22:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Voor vandaag? Ja dat zou best wel eens kunnen. Wanneer ga jij eens beginnen?
Dan komt ie niet meer thuisquote:Op maandag 8 maart 2010 22:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oh... ik zou em op de eerste trein naar huis zetten!
Zolang het niet bij jou thuis is.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hij trok de AB uit m'n handenquote:Op maandag 8 maart 2010 22:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zolang het niet bij jou thuis is.
quote:
Als ie net zo voortvarend is met andere dingen.quote:
trustenquote:Op maandag 8 maart 2010 22:41 schreef Vlarp het volgende:
En nu ga ik naar bed... Guus wordt me teveel...![]()
quote:
Ja? En?quote:
eigenllijk moet het bij Guus een brabants vlaggetje zijn.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:42 schreef Cybart het volgende:
[..]
hoort dat geen tros vlaggetje te zijn?
ook overrated...quote:
quote:
ik zeg niet dat ze slecht is,quote:Op maandag 8 maart 2010 22:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
![]()
Ze is verdomme briljant goed live
Ik vond haar al goed voordat ze echt doorbrak dus ik voel me niet aangesprokenquote:Op maandag 8 maart 2010 22:53 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik zeg niet dat ze slecht is,
maar zoals er over haar geouwehoerd wordt....
typische eendagsvlieg, scoort dit jaar wat hitjes en hoor je nooit meer wat van, over 1 of 2 jaar.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:53 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik zeg niet dat ze slecht is,
maar zoals er over haar geouwehoerd wordt....
Technisch gesproken ben je dan geen eendagsvlieg he... met meerdere hits... maar ik weet zeker dat ze een blijvertje is...daarvoor heeft ze teveel talent en ze is niet te vergelijken met een andere artiest momenteelquote:Op maandag 8 maart 2010 22:56 schreef creno het volgende:
[..]
typische eendagsvlieg, scoort dit jaar wat hitjes en hoor je nooit meer wat van, over 1 of 2 jaar.
precies, ik noem het nu al "het lady gaga effect"quote:Op maandag 8 maart 2010 22:56 schreef creno het volgende:
[..]
typische eendagsvlieg, scoort dit jaar wat hitjes en hoor je nooit meer wat van, over 1 of 2 jaar.
okay, meerdaagse vlieg dan, maar een beetje zoals toendertijd met twarres, leuk op dat moment, paar hitjes en dan klaar. Ik zie haar niet een carrière krijgen zoals Anouk, Trijntje Oosterhuis of een Ilse de Lange (om maar even drie verschillende zangeressen te noemen).quote:Op maandag 8 maart 2010 22:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Technisch gesproken ben je dan geen eendagsvlieg he... met meerdere hits... maar ik weet zeker dat ze een blijvertje is...daarvoor heeft ze teveel talent en ze is niet te vergelijken met een andere artiest momenteel
Twarresquote:Op maandag 8 maart 2010 23:05 schreef creno het volgende:
[..]
okay, meerdaagse vlieg dan, maar een beetje zoals toendertijd met twarres, leuk op dat moment, paar hitjes en dan klaar. Ik zie haar niet een carrière krijgen zoals Anouk, Trijntje Oosterhuis of een Ilse de Lange (om maar even drie verschillende zangeressen te noemen).
Maar als ze over een jaar toch een grote blijkt te zijn zal ik mijn ongelijk toegeven.
BARNEY STINSON !!!!quote:Op maandag 8 maart 2010 23:12 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit naar de Oscars te kijken.... zie ik daar Neil Patrick Harris een liedje zingen, aka Doogie Howser
Ik dacht effe googlen... blijkt ie homo te zijn
Ja ik weet het... maar voor mij is ie toch altijd als eerste Doogie Howserquote:Op maandag 8 maart 2010 23:14 schreef Cybart het volgende:
[..]
BARNEY STINSON !!!!
ok, en een klein beetje doogie howser
Dacht dat dat inmiddels wel overal was doorgedrongen, maar blijkbaar niet :dquote:Op maandag 8 maart 2010 23:12 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit naar de Oscars te kijken.... zie ik daar Neil Patrick Harris een liedje zingen, aka Doogie Howser
Ik dacht effe googlen... blijkt ie homo te zijn
Ik hou niet van alle sterren bij of ze homo zijnquote:Op maandag 8 maart 2010 23:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dacht dat dat inmiddels wel overal was doorgedrongen, maar blijkbaar niet :d
quote:
Cool iddquote:
Als er iemand uit de kast komt, wordt dat over het algemeen wel breed uitgemeten in de media, maar inderdaad, je hoeft het natuurlijk niet te horen te krijgenquote:Op maandag 8 maart 2010 23:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hou niet van alle sterren bij of ze homo zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |