ja voor je het weet wil dat rabo/hockey-wijf opeens een potje meespelen...quote:Op maandag 8 maart 2010 22:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb de deur maar op slot gedaan
dan mag je legaal bier gooien & zuipen!quote:Op maandag 8 maart 2010 22:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En ik heb een vriendje die nu Guus Meeuwis aanzet!
Oh... ik zou em op de eerste trein naar huis zetten!quote:Op maandag 8 maart 2010 22:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
kedeng kedengquote:Op maandag 8 maart 2010 22:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oh... ik zou em op de eerste trein naar huis zetten!
Voor vandaag? Ja dat zou best wel eens kunnen. Wanneer ga jij eens beginnen?quote:
Mja... daar zijn jullie Brabo's goed inquote:Op maandag 8 maart 2010 22:36 schreef Cybart het volgende:
[..]
dan mag je legaal bier gooien & zuipen!
Niet, ik kan alleen dom lullenquote:Op maandag 8 maart 2010 22:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Voor vandaag? Ja dat zou best wel eens kunnen. Wanneer ga jij eens beginnen?
Dan komt ie niet meer thuisquote:Op maandag 8 maart 2010 22:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oh... ik zou em op de eerste trein naar huis zetten!
Zolang het niet bij jou thuis is.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hij trok de AB uit m'n handenquote:Op maandag 8 maart 2010 22:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zolang het niet bij jou thuis is.
quote:
Als ie net zo voortvarend is met andere dingen.quote:
trustenquote:Op maandag 8 maart 2010 22:41 schreef Vlarp het volgende:
En nu ga ik naar bed... Guus wordt me teveel...![]()
quote:
Ja? En?quote:
eigenllijk moet het bij Guus een brabants vlaggetje zijn.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:42 schreef Cybart het volgende:
[..]
hoort dat geen tros vlaggetje te zijn?
ook overrated...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |